![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-3244.jpg)
4t Kinez Sekundarni Ventil Vazduha
Started by Setac, Dec 24 2020 10:16 PM
13 replies to this topic
#1
Posted 24 December 2020 - 22:16
Pozz, imam Kineski 4t skuter jiajue jj50qt-3. Spremam se da mu skinem blokade pa me nesto zanima.
1. Sa glave motora ima jedna cev koja ide u ventil i iz ventila ide opet crevo i interesuje me koja je namena tog ventila.
2. Nisam siguran dali on ima blokadu na CDI-u posto nema ljubicaste zice - dali je neko skidao blokade na ovom skuteru.
3. Planiram sutra da otvorim varijator da vidim dali ima odstojnik u njemu.
Danas sam probao skuter preko 40 nece ni da makne ovako do 40 lepo vuce i startuje.
Dali neko ima iskustava sa ovim skuterom po pitanju blokada.
Da napomenem posto mi njegov karburator nije valjao (nisam mogao da podesim ler gas) uzeo sam nov karburator i podesio ga iz prve.
1. Sa glave motora ima jedna cev koja ide u ventil i iz ventila ide opet crevo i interesuje me koja je namena tog ventila.
2. Nisam siguran dali on ima blokadu na CDI-u posto nema ljubicaste zice - dali je neko skidao blokade na ovom skuteru.
3. Planiram sutra da otvorim varijator da vidim dali ima odstojnik u njemu.
Danas sam probao skuter preko 40 nece ni da makne ovako do 40 lepo vuce i startuje.
Dali neko ima iskustava sa ovim skuterom po pitanju blokada.
Da napomenem posto mi njegov karburator nije valjao (nisam mogao da podesim ler gas) uzeo sam nov karburator i podesio ga iz prve.
#2
Posted 24 December 2020 - 23:05
Na prvo pitanje, nisam siguran na šta misliš kad kažeš ide u ventil... Verovatno je eco norma u pitanju, zbog emisije izduvnih gasova. 2 probaj na centralnom stenderu da razvrtiš da vidiš ima li blokadu. Ja se do sada nisam susretao sa 4t koji imaju prsten kao blokadu na varijatoru.. Koje je godište. Evo pre neki dan sam gledao Sym 2020 godište, 1000 eco normi, oko karburatora neki elektro ventili za dovod goriva, povrat goriva... Zakomlikovali su ga kinezi Max i to se ne pipa ništa kad je u garanciji...
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#3
Posted 25 December 2020 - 06:32
Nisi napisao da li si skuter kupio nov ili polovan jer ako je polovan ko zna šta je oko njega čačkano i u kakvom je stanju pa možda zato ne ide.
Na prvi pogled po yt iz oznake jj50qt-3 to je gy6 agregat, isti onakav kakav se ugrađivao u nekad kod nas popularni Sprint basic 4t.
Sasvim je moguće da su mu Jiajue kinezi stavili elektronsku blokadu da mu brzinu ograniče na 45km/h.
Na prvi pogled po yt iz oznake jj50qt-3 to je gy6 agregat, isti onakav kakav se ugrađivao u nekad kod nas popularni Sprint basic 4t.
Sasvim je moguće da su mu Jiajue kinezi stavili elektronsku blokadu da mu brzinu ograniče na 45km/h.
#4
Posted 25 December 2020 - 09:41
Skuter je 2009. godiste polovan je, a sto se tice ventila reko bih da u njemu ima neka mebrana i radi kao nepovratni ventil velicine je oko 5 cm u precniku, a gledao sam CDI on je sa 4+2 ulaza/izlaza a 5 zica ide u njega, ti kazes elektronska blokada neznam na sta mislis ( gde se nalazi). I ja mislim da ve gy6 agregat samo me ta cev sa vemtilo buni u nekom uputstvu sam nasao na engleskom ( Secondary Air Valve )
#5
Posted 25 December 2020 - 09:43
A sto se tice CDI-a nema ljubicasta zica.
#6
Posted 25 December 2020 - 09:45
Laki 993 (2 probaj na centralnom stenderu da razvrtiš da vidiš ima li blokadu) nerazumem te gde tacno ( centralni stender - objasni)
#7
Posted 25 December 2020 - 11:03
Elektronska blokada ako postoji je na cdi-u. Rešenje: zamena sa drugim cdi-om koji nije limitiran. Nemoj seći nikakve žice.
Mehanička blokada ako postoji je prsten (nje) na variomatu. Rešenje: skini prsten ove). Posle toga štelovanje i treba da ide brže.
Mehanička blokada ako postoji je prsten (nje) na variomatu. Rešenje: skini prsten ove). Posle toga štelovanje i treba da ide brže.
#8
Posted 25 December 2020 - 13:17
OK drugar hvala na savetu.
#9
Posted 25 December 2020 - 16:55
centralni stender se jos zove I notice.
na njih dizes skuter kada negde parkiras skuter
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
na njih dizes skuter kada negde parkiras skuter
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#10
Posted 26 December 2020 - 08:54
ok heheheh jes da sam mator ali od skora sam poceo da se bavim (vozim) skuter pa samim tim i da se bavim njima i neznam sve al kako je krenulo upoznacu ga do tancina. A sto se tice blokada sigurno je ima jer sam vec vozio jednog 4t Baotian-a , ovaj zakuca na odredjeni broj obrtaja i ni makac cak i kad malo premasi pocne da blokira pa ih spusti. Bukvalno zakuca na 40-45 km/h i ne j.... da predje samo je pitanje sta ga limitira i po komentaru SSTORM-a i ja bih rekao skoro 100% da je CDI i da zamenom istog to cu da resim.
U svako slucaju Hvala drugari.
U svako slucaju Hvala drugari.
#11
Posted 26 December 2020 - 22:29
Drugari imam jos jedno pitanje!
Kako da znam koji CDI imam ( Ac ili DC ) Da bih znao koji da kupim.
I dali svi Cdi u radnji koji se prodaju nisu limitirani ili moram posebno da trazim one koji nisu blokirani.
Kako da znam koji CDI imam ( Ac ili DC ) Da bih znao koji da kupim.
I dali svi Cdi u radnji koji se prodaju nisu limitirani ili moram posebno da trazim one koji nisu blokirani.
#12
Posted 26 December 2020 - 23:07
Ima par fora.
Das kontakt, upalis svetla i verovatno je DC CDI.
AC CDI moze da radi bez akumulatora, DC CDI ne moze.
AC CDI radi u sistemu gde imamo HV namotaj. DC CDI koristi transformator koji napaja kondenzator.
DC CDI je mozda neznatno veci od AC CDI.
Ono sto mozes jeste sam da istrazis, voltmetar u ruke pa polako i na osnovu toga doneses zakljucak. Jos bolje ako nadjes elektricnu semu za tvoj skuter.
Nisu svi CDI odblokirani. Moze da bude OEM deo, neki kineski za koji i neces znati da li radi dok ne probas ili neki kvalitetan aftermarket koji nije blokiran.
Das kontakt, upalis svetla i verovatno je DC CDI.
AC CDI moze da radi bez akumulatora, DC CDI ne moze.
AC CDI radi u sistemu gde imamo HV namotaj. DC CDI koristi transformator koji napaja kondenzator.
DC CDI je mozda neznatno veci od AC CDI.
Ono sto mozes jeste sam da istrazis, voltmetar u ruke pa polako i na osnovu toga doneses zakljucak. Jos bolje ako nadjes elektricnu semu za tvoj skuter.
Nisu svi CDI odblokirani. Moze da bude OEM deo, neki kineski za koji i neces znati da li radi dok ne probas ili neki kvalitetan aftermarket koji nije blokiran.
#13
Posted 26 December 2020 - 23:59
Ako ti je kurbla ispravna probaj otkačiti akumulator i upaliti skuter. Ako radi onda je AC.
Prilično sam siguran da je AC jer imao sam vrlo sličnu gy6 mašinu.
Kada ustanoviš koji je onda ovako nešto trebaš (za AC): https://www.racing-p...p-124023-1.html
Prilično sam siguran da je AC jer imao sam vrlo sličnu gy6 mašinu.
Kada ustanoviš koji je onda ovako nešto trebaš (za AC): https://www.racing-p...p-124023-1.html
#14
Posted 27 December 2020 - 13:01
![:)](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:0takoje:](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/0takoje.gif)
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users