Jump to content


Xingyue Cobra Big Bore 180cc Gy6


24 replies to this topic

#1 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 May 2013 - 21:52

Uclanih se i ja u klub skuterasa :ziveli:
Stigao u garazu stariji brat mariovog Rieju-a, kinez Xingyue Cobra 125 4T. :) Pretpostavljam GY6 agregat.
Dobijen u zamenu za 2 neispravna Tomos automatika. Ovaj je takodje neispravan, ali po recima bivseg vlasnika, nisu neke velike popravke u pitanju. Navodno je uljna karika losa, pusta ulje i masti svecicu. Pored toga kurbla mi je sumnjiva, kao da se ne vraca do kraja, hod joj je mali. Kad uzmemo u obzir da pali svaki 2. obrtaj, zvuci mi nemoguce upaliti ga na taj nacin. Kao sto se vidi na slikama, sediste je u losem stanju, auspuh vec poceo da rdja, rucica gasa se ne vraca, kocnice stalno koce (tesko se gura) i nema akumulator. Nadam se da nema jos (mnogo) skrivenih problema.
Da ne bude zabune, crne mrlje na betonu nisu od ulja nego od vode posto je pre slikanja bio opran.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by tuningfanatic, 22 May 2022 - 18:52.


#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 May 2013 - 23:39

e pa vala neka je sa srećom... vidim da se prethodni gazda navozao debelo, čak 3800km ... pitanje jer uopšte imao tablicu ...

pa sad polaganje za A1, i tako redom...

to mu u protivrednosti dođe 2 neispravna automatika 2 x40 je 80e... pa odlično.. 125cc-a bira vlasnike...

ajd sad polako sredi te sitnice, da motor bude u voznom stanju....

edit : uljna karika na 3800km ejj... ko je to odvalio ?

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 May 2013 - 01:38

ludački ružan skuter, ali to je nebitno ako je na putu...ova zaštita fara mi je najjača!! :)
Znaći rastavljaj to da vidiš do čega je problem pa da ga što pre otkloniš i vratiš u vozno stanje!!

#4 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 May 2013 - 10:40

Mozda cu polagati za A1, a mozda cu ga i menjati za 50cc 2t.
3800km mi ne zvuci puno, ali posto je lose odrzavan ili nikako, moguce je i da se samo filter zaprljao pa mu je smesa bogata i zbog toga masti svecicu, a ne zbog uljne karike. Prvo cu taj filter proveriti da ne moram bas da rastavljam ceo motor ako ne mora, mada je pozeljno prekontrolisati zazor na ventilima.
Cekam da mi bivsi vlasnik donese tablicu, saobracajnu i novi akumulator da probam da ga upalim ovako da vidim kako radi i u cemu bi mogao biti problem.

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 May 2013 - 11:20

da da u karburatoru će biti problem

vidi , skockaj uredi, da pali ide, presvuci to sedište za 600 din kod onog na Tornjoškom putu, i menjaj za neki 50cc 2T , hteo sam da ti predožim, al nije kulturno, a pošto vidim da i ti isto razmišljaš, onda je tako najbolje...

#6 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 May 2013 - 15:42

Napunio sam stari akumulator od juga, povezao i sva svetla rade, zmigavci i sirena, ali nece da pali na dugme, ne cuju se nikakvi zvukovi od anlasera. Posumnjao sam u prekidac pa sam spojio te 2 zice, ali ne vredi. Probao sam da upalim svetla da vidim da li ce da se smanji intenzitet svetljenja kada pritisnem dugme, ali nista. Ne znam sta sad da radim, gde da pogledam, sta da prekontrolisem...? Ima toliko elektronike, zica da padnes u nesvest. :)

Na kurblu ne mogu da ga upalim jer se klip pokrece tek kada je kurbla u horizontalnom polozaju (i ne vraca se sama), tako napravi mozda jedan obrtaj motora, a kompresiju ima ludacku tako da ne vredi ni pokusavati. Pored toga i zadnja ispusti posle nekog vremena pa se sve amortizuje i cini se jos teze.

Svecicu nisam uspeo da odvrnem jer izgleda treba mnogo manji kljuc od uobicajenog.
Filter je neki tipa K&N, skroz zaprljan. Malo mi je bilo cudno jer sam mislio da treba da ima airbox.

Edited by tuningfanatic, 25 May 2013 - 15:52.


#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 May 2013 - 19:44

imaš negde ispod maske oko sedišta relej za alanser.. najverovatnije je on crkao ako je osigurač opk, mada mislim da za alanser i nema osigurač

vidi pa prespoj klemne na tom releju, alanser povuče oko 15-20A kada zavergla, jasno je da to taj mali prekidač na volanu ne kontroliše

#8 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 May 2013 - 22:41

Uspeo sam konacno da ga upalim. :) Ne moze da vergla dok se ne pritisne kocnica, a ja to do sad nisam znao. :)
Nekad malo presisa, nekad nece da upali dok mu ne dam mali gas, jako dimi, gasi se na leru... ali o tom potom, vazno da je upalio.
Oprao sam K&N filter, cekam da se osusi pa da montiram.

Edited by tuningfanatic, 25 May 2013 - 22:52.


#9 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 15 June 2013 - 21:48

Zadnja guma je probusena, skinuo sam tocak i u ponedeljak ide na lepljenje.

Za sta sluzi ovo slepo crevo na grani?
Posted Image

#10 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 15 June 2013 - 22:06

Pa ne sluzi nicemu,to mu dodje kao blokada,iseci sto blize grani i zatvori ( zavari ) rupu

#11 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 15 June 2013 - 22:49

Није то блокада. Ту се прикачи ламбда сензор, када се подешава карбуратор.

#12 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 15 June 2013 - 23:33

Znaci za lambda senzor...
Bas je na nezgodnom mestu, na varu izmedju 2 cevi. Planiram da odsecem prirubnicu od 17mm i umesto nje stavim drugu od 22mm da malo prodise motor. Jel ima neke koristi od toga ili da ostavim ovako?

#13 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 16 June 2013 - 02:40

View PostPetko, on 15 June 2013 - 22:06, said:

Pa ne sluzi nicemu,to mu dodje kao blokada,iseci sto blize grani i zatvori ( zavari ) rupu


Ja se izvinjavam na losoj informaciji.

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 June 2013 - 10:29

auspuh je urađen da se postepeno širi, kinezi su to rešili tako što izlaze sa granom iz više različitih cevi varene jedna na drugu, u cilindru je vrv isto 17mm,.. ne znam da li ćeš time dobiti nešto....

#15 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 16 June 2013 - 13:02

Izduvni kanal je 22mm. Jesi gledao mozda koliko je kod Rieju-a?

#16 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 March 2022 - 17:07

Drugari, vreme je bilo da se ovaj skuter sredi posle 9 godina čamljenja u podrumu. :D

Posted ImagePosted Image

Posted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by tuningfanatic, 25 March 2022 - 17:18.


#17 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 25 March 2022 - 20:58

Ajde, pa neka je sa srecom.
Bolje ikad nego nikad.
Pratimo i cekamo slike radova

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk



#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 March 2022 - 10:00

bravo, pozdravljam i pratim

#19 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 22 May 2022 - 18:17

Dijagnostika teškog paljenja: slaba kompresija - zaribao klip.
Posted ImagePosted ImagePosted Image


Posted ImagePosted ImagePosted Image

Nažalost, dosta vremena sam izgubio na traženje adekvatnog radapcigera za skidanje zupčanika kurble. Dvokraki, trokraki ispadaju, jedini uspešan recept je crni dvokraki sa stezanjem krakova na šraf. I to na jedvite jade uz zagrevanje brenerom i simultano stezanje i lupkanje.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Krunasto fabričko glodalo 65mm je takođe bilo neupotrebljivo, tako da je improvizacija rešila problem proširivanja doseda bloka 62-65mm. Stari klip 52mm, superlepak, šmirgla 80, vijak M8x100.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Operacija je bila prava hirurška, mesta je užasno malo. Samo što nisam probio zid uljnog kanala...
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Zna li neko čemu služi ekscentrični mehanizam na bregastoj? Jel to neki kontrabalans? Vrti se jednosmerno u odnosu na osovinu bregaste i kao da okida neki mehanizwm na klackalicama...
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by tuningfanatic, 22 May 2022 - 18:55.


#20 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 22 May 2022 - 19:59

Dekompresor?

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users