Pozdrav svima,
Kupio sam prosle godine navedeni skuter u naslovu teme. Posto je 4t isao je dobro, ne narocito brzo ali sam bio zadovoljan i nikad nisam osetio gusenje. Posle nekog vremena nece da upali, nikako i nikako. Oteram kod majstora, on pogleda, proba da ocisti karburator proba on nece da upali opet, majstor kaze nov karburator. Postavi ga, i eto cuda skuter upali. nasteluje ga on ja krenem, medjutim na pola puta se ugusi. Sacekam malo on upali ide i ugasi se. Odem opet do njega on kaze vakum pumpa je neispravna, on trenutno nema na stanju. Narucim preko kp, namontiram sam, skuter radi i sve normalno na leru. E sad glavni problem koji nisam uspeo da resim....
SKuter sada radi ne gasi se na leru sve je ok, medjutim kada dodam naglo gas gusi se gusi pa tek povuce malo. Ako postepeno dodajem gas ide normalno. Nekim forumima su mi rekli da dostelujem smesu, sto sam i uradio i malo je bolje ali i dalje se oseca to gusenje pri naglom dodavanju gasa, narocito preko pola gasa, kad vratim na pola kao pocne da vuce. Kad se ugreje motor bolje vuce ali i dalje ima tog gusenja. Potrebno mi je neko sigurno i strucno misljenje sta da uradim, zamenim bio bih mu puno zahvalan...
0
Orion Apolon 50cc 4t
Started by Ivan1995, Apr 21 2021 09:20 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 21 April 2021 - 21:20
#2
Posted 21 April 2021 - 22:16
Pazi, niko ti ne može dati tačan savet šta da uradiš jer te vrlo lako može odvesti u pogrešnom smeru. Mogu ti reći da kinezi svašta trpaju u karburatore i da zbog toga nikako ne možeš rešiti problem samo šrafićem za smešu (jedino ako imaš ludu sreću). Ja ti savetujem da polako i smireno rastaviš stari karburator, sve detaljno očistiš izuvaš kompresorom i vratiš na svoje mesto pa probaš opet sa njim ako kažeš da je radio dobro. Jedini način na koji možeš da rešiš problem je da kupiš membranu sa iglom na 2,3 različita mesta i nadaš se da će ti stići različite igle (jer igli nema u prodaji zasebno) , nabaviš set dizni, pročitaš teme o 4t mašinama, o štelovanju karburatora, ima ovde na forumu sve sažvakano i na taj način rešiš problem. Majstor ti to neće raditi jer ne mogu da naplate potrošeno vreme....
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#3
Posted 22 April 2021 - 05:55
Smanji malo ulaz vazduha na filteru, verovatno je nov karb predviđen za drigačiji airbox filter pa je u njemu manja dizna.. Moze to i tako kako te je Laki savetovao da pronadjes glavnu diznu odgovatajucu, a koze i ovako da umanjiš malo vazduh.
Gušenje od 1/2 do punog otklona ručice gasa je nedostatak goriva u smeši, i za njega je odgovorna glavna dizna..
Gušenje od 1/2 do punog otklona ručice gasa je nedostatak goriva u smeši, i za njega je odgovorna glavna dizna..
#5
Posted 22 April 2021 - 14:14
Razumeo sam sta ste hteli da mi kazete, meni treba savet redosled kojim da gledam sta i kako da isprobavam, da li mogu da dizne sa starog karba prebacim na novi da li bi to resilo problem ili svecicu da li da menjam posto po neko sumnja i u nju ...
Evo danas sam malo eksperimentisao, zatvorio malo filter vazduha, odnosno kutiju zatvorio dodatno i dosao sam u situaciju da se skuter nacisto zagusio i ugasio cim je naisao na blagu uzbrdicu... Sta bih dalje mogao?
Evo danas sam malo eksperimentisao, zatvorio malo filter vazduha, odnosno kutiju zatvorio dodatno i dosao sam u situaciju da se skuter nacisto zagusio i ugasio cim je naisao na blagu uzbrdicu... Sta bih dalje mogao?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users