Jump to content


Aprilia Sr50r


100 replies to this topic

#21 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 19 September 2021 - 23:13

Evo da se nabaci jedan update na temu. Skuter je juce ponovo sklopljen, danas testiran i javio se problem. Do skoro polovine gasa ide super, sve kako treba, ali kada se ide preko polovine ili pun tu se javlja trokiranje. Isao sam od dizne 170 do 160 nije resilo problem. Na dalje mi je od 130 pa dole sto ja mislim da je malo. Ostala postavka karburatora je igla JJK na sredini, pilot dizna 45
Da napomenem da sam na skuteru kada nije hteo da pali malo podesavao plovak, pa da mozda to ne predstavlja problem preliva ili tako nesto?

pocetak i pola gasa
-

pola
-

pun gas
-

evo ga snimak voznje na kom se ja mislim najbolje cuje
-

Evo je boja svecice na punom gasu
- https://prnt.sc/1svp9s2

evo boja na pola gasa:
- https://prnt.sc/1svpdz6

#22 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 23 September 2021 - 16:54

Danas stanem, skinem svecicu kucnem je malo, vratim kad odjednom motor ide kako treba bez trokiranja, samo kad krecem pod punin gasom. I posle gasanja pola kilometra motor se ugasi, nisam mogao da upalim cinilo mi se da je zazor na svecici premali, povecam malo i opet se javi blaze trokiranje u pitanju je BR10ES svecica, imam i br9es u rezervi da probam s njom? I koliki bi trebao zazor da budePosted Image
Posted Image
Evo ovde se vide boja i zazor kad se motor ugasio


Sent from my iPhone using Tapatalk

#23 Depe

    Uninhibited dating, no boundaries

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 24 September 2021 - 13:34

Zazor na svećici je 0,7mm ali nije toliko presudan ako je paljenje i CDI dobar. Ja to odokativno stavljam.

#24 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 24 September 2021 - 14:33

Probao sam i sa br9es skroz drugacija boja takodje trokiranje prisutno i to dosta vise nego s br10es, stelovao sam smesu od 1 do 3 kruga i isto
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

#25 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 24 September 2021 - 14:51

Jesi li probao da spustiš iglu za 1 zub, jel isto trokira?

#26 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 24 September 2021 - 18:35

Nisam probao, probacu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 24 September 2021 - 18:40

Za veće obrtaje, konkretno za 14000 sugerišu da se zazor umanji na 0.45

#28 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 24 September 2021 - 19:01

C16 je na motoru ne znam koliko obrtaja tacno ide tu je verovatno oko 12000 da smanjim zazor?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 24 September 2021 - 20:49

Mogao bi npr na 0.55

#30 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 25 September 2021 - 13:07

Zazor na 0.55 mi resava problem ali posle voznje od 3-4km motor opet krene s trokiranjem. Izvadim svecicu malo pipnem kljucem od gore i opet bez trokiranja, ali definitivno je glavna dizna i dalje malo veca.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#31 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 25 September 2021 - 14:52

Primetio sam tacno kada ugasim motor i ponovo krenem


Sent from my iPhone using Tapatalk

#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 25 September 2021 - 19:23

Taj početak dok agregat ne udje u rezonancu ume da.zatrokira uvek kada su auspusi sa rezonnacom za preko 10k, i kada je veliki magnet montiran sa stock uglom..

Situaciju mozes malo da poboljšaš ako ppvećaš ugao paljenja, ali konačno impravo rešenje bi bilo varijabilno paljenje i olakšan zamajac, npr inner rotor..

Ako previše utanjiš atomizer, polotku i iglu, može u vožnji kada je i rezonanci i kada spustiš gas da mu bude presiromašno..

#33 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 26 September 2021 - 16:52

Evo danas posle 2 sata stelovanja na br9es nikakav rezultat, jednostavno previse trokira na 1/4 gasa smanjio sam pilot diznu s 45 na 40 ista stvar, menjane igle i nivo, mislim da se najbolje pokazalo na JJK seger jednu ispod sredine, JJN i JJH takodje nikakvo poboljsanje. Isto proban seger na jednu od dole i gore od sredine, trenutno je na JJH na jednu gore od sredine i motor dok turiram na mestu desava se da muce ali kad krenem opet trokiranje. Da li ima neko neki savet ili ideju sta bi mogao dalje da probam, nikako mi nije jasno kako na br10es nemam problema kad nastelujem zazor. Dok na br9 je skroz druga prica i nece pa nece…


Sent from my iPhone using Tapatalk

#34 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 26 September 2021 - 16:53

Stelovao sam i plovak i vratio sam ga tu negde pri fabrickoj postavci


Sent from my iPhone using Tapatalk

#35 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 September 2021 - 22:00

Sedam godina ranije sa S6 Sport Pro MK2 i C16...



Ja bih probao sa BR8ES.

#36 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 28 September 2021 - 00:21

View PostMaRk0, on 27 September 2021 - 22:00, said:

Sedam godina ranije sa S6 Sport Pro MK2 i C16...



Ja bih probao sa BR8ES.
E bas to jako slicna stvar se i meni desava, jel se secas kako si resio problem mozda?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#37 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 September 2021 - 18:30

Problem je bio u svecici. Nikako nismo mogli da ustelujemo sa 9kom. Igrali se sa zazorom i karbom ali bez uspeha. Tri nove devetke smo izmenili i nista. Posto vise nisam znao sta da radim uvrnuo sam br8es koja je stajala sa strane cisto da probam i to je bilo to... Nisam mogao da verujem. Od tad nosim sa sobom 8,9 i 10 dok stelujem.

Ali to je sve bilo sa Sport Pro cilindrom i yasuni c16. Radilica motoforce sa punim polutkama koliko se secam kojoj je na kraju pukla osovina varijatora... Ima negde na forumu ta tema...

#38 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 28 September 2021 - 18:33

Cak ja mislim da bi mogao da bude problem zbog tog pomerenog ugla paljenja na radilici, iako imam kajlu opet je ona vrati za stock umesto da pomeri za 3 stepena, smenicu ja to u skorije vreme…


Sent from my iPhone using Tapatalk

#39 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 28 September 2021 - 20:03

Evo uvrnuo sam novu br10es, vratio staru postavku karburatora cak mi se cini da sam plovak jos vise skratio nego sto je bio.

Motor super radi na punom i pola gasa, ali kad otpustim gas i dodam ponovo on kao da zamuce i ponovo dobije gas kad dodam preko polovine. Ista stvar dok mu dam malo gasa na leru malo zamuce pa dobije gas.

Sta bi mogao dalje da probam?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#40 Dacha

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 65 posts

Posted 28 September 2021 - 22:35

Na snimku se tacno cuje sta je u pitanju. Sad mene buni jel njemu fali goriva ili dobija previse, jer dok mu je plovak bio previsoko samo se ovo culo uopste nije mogao da primi gas.







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users