Jump to content


Cpi Gtr50 2005


276 replies to this topic

#1 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 09:05

Pre dve nedelje naleteh na stariji oglas na fejsu, CPI GTR50 (momacka zelja :D )u kvaru tj. cilindar i vodena pumpa su mu otisli. I onda zbog nemogucnosti pronalaska delova kod nas u Srbiji, bivsi vlasnik je odlucio da ga prepravi na vazdusara. I to bezuspesno posto po recima starog vlasnika skuter nije mogao da ide i pregrevao se. Mada koliko sam skonto iz price nisu stavili ni plastike oko cilindra. :blink:
Skuter se nalazio u SU kod jednog majstora, koji je trazio za delove oko 20 i kusur hiljada da prepravi skuter na elektro pumpu i nabavii drugi vodeni cilindar.
Uglavnom vlasniku se to nije svidelo i stavio ga je na prodaju. Posle price sa vlasnikom i dogovorom za cenu od 150 e, otiso sam do majstora da pogledam motor i svideo mi se. Ovako estetskih sem par sitnih ostecenja u dosta dobrom stanju je za 2005 godiste, nazalost skuter je zadnjih par meseci stojao na otvorenom.
Doneo sam skuter kuci, napunio akumulator i pokusao da vidim da li radi elektronika, displej po standardu na njima ne radi(probije regler pa ga ubije) samo svetle sijalice. Pokusao sam paljenje na dugme tj. da li radi i nije radilo a ni sirena ni svetla.
Posle zamene H3 sijalica sa novim sam dobio to da mogu da ablendujem, a svetla i dalje ne rade. :D
Skinuo sam zice od startera i testirao ga direktno na akumulator i radio je. Posle rasklapanja prednjeg dela skutera naisao sam na prekinutu zicu koju sam potom spojio, i dobio to da okrece na prekidac i da mi radi zadnje stop svetlo kad pritisnem kocnicu. Uspeh :0takoje:

Probao sam posle ciscenja karburatora da ga upalim i pored toga sto baca varnicu nista od toga nije bilo, svecica je mokra ali nema nikakvih znakova da ce se pokrenuti, posto i onako moram da ga vracam na vodeno hladjenje skinuo sam cilindar sa njega. Cilindar je marke Airsal i deluje mi po stanju da je nov i glava je od istog proizvodjaca. I pronasao sam da klip ima lufta i to podosta u maloj pesnici, merio sam zazor radilice i u standardu je 0.55 koliko treba da bude, sama radilica i klipnjaca nemaju lufta.

I sad sam u dilemi oko delova. Nasao sam u Madjarskoj dosta povoljno polovne delove, vodenu pumpu originalnu sa crevima i cilindar za nekih 70 e komplet bi me izasli sa postarinom. Vodenu pumpu moram svakako nabaviti a za cilindar nisam siguran, da li je bolje nabaviti novi od gusa ili ici na varijantu sa polovnim ?











#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 09:33

pozdrav u temi, slike ne rade...

za upload slika na forum će ti trebati 10-ak postova, do tada se snađi na nekom hostu, ili postimage.cc ili google pa samo kopiraj ovde linkove između img tagova... imaš ovde kako se to radi

https://svet-skutera...slika-na-forum/

što se tiče svetala, sama sijalica ide direktno sa generatora, dakle motor mora da radi, tu su ti u funkciji dve žice koje idu sa namotaja na regler pa sa njega stabilisan napon na sijalicu... ostalo, stop, ablend i sirena idu direkt sa akumulatora... to je tako fabrički

dalje cpi gtr ima vodeno glađenje, to je ok ali ne Airsal španski , već kineski gusani LC cilindar od 49ccm, tu ti je klip promera 40mm... Airsal je već aftermarket cilindar, uglavno su aluminijumski sa nikasil košuljicom, i ako je klip 47mm prečnika onda je već oko 70ccm, ako je 40mm prečnika onda je 50ccm...

šta je najbolje za tebe, pa to moraš ti odlučiti... po mojoj skromnoj proceni, neki papak je kupio airsal-a a nije diznu izmenjao i odmah ga zalepio, tu se završila čitava epoha toh skutera, kao i svih mudrih majstora koji su se iza toga njime bavili...

pumpa za vodu može i od minareli-ja, to ti je mehanička koja ide sa strane preko tri šrafa i gumenih spojki na magnet, to imaš na otpadima za sitne pare....

LC cilindar, da poslikaj i postavi ovaj da boljle vidimo ima li mu spasa... svakako CPI ima klip sa 12mm bolcnom pa ti tu od minareli-ja neće svaki pasovati.....

#3 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 10:06

Ne znam zasto ali nemam opciju editovanja posta. Nazalost original LC cilindar i kuciste vodene pumpe zavrsilo je na otpadu, barem iz price sa bivsim vlasnikom( ja sam skuter kupio od drugog lica). Nasao sam na gusani cilindar promera fi47, sto mu dodje nekih 70 kubika. I bolcnom od 10 mm kolika je kod mene. Airsal koji sam skinuo sa njega je promera 40mm.

#4 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 10:10

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 10:49

da nemaš još opciju za editovanje posta, to sve novi članovi tek posle nekog broja postova dobiju, da ne ulazim u princip rada foruma... tako je.. pobrisaću ja one neuspele

pa daaa... 50-ka airsal, Aluminijum... odličan cilindar... ide u paru sa tim Leo Vince auspuhom, najverovatnije bi bio odličan...

sad možda ne bi bilo loše da nabaviš plastike, ako nećeš odmah prelaziti na vodu.. treba ti ta bočna i ona oko cilindra...

proveri mi promer otvora ležaja u gornjoj pesnici klipnjače....

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 12:41

I nemoj da kupujes kineske noname cilindre, bilo da su 40 ili 47, nema sreće sa njima, vrlo su loši kao i klipovi

#7 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 12:46

Promer otvora lezaja je 16 mm. Mislis da bi mogao da radi tako sa plastikama? Ne znam od kog skutera bi pasovalo, posto karburator tj. dodje lonce(vidi se na slici)blokira malo pristup cilindru. I majstori nisu pogodili rupu za podmazivanje na cauri i radilici, nije ni cudo sto je propala caura.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 12:53

Ne ide tu caura kreteni, već igličasti ležaj 12x15x16 mm za kineza.. Keeway focus to koristi i CPI velika ergela, kao i Tauris samba i mambo...

Sad jbg ako su oštetili dosed u klipnjači sa bronzanom čaurom onda ti nema druge već da praviš novu čauru od bronze i bušiš rupe, ili da menjaš klipnjaču odn radilicu...

Vidim sad, karb stoji prema napred pa smeta za ugradnju plastika.. inače na taj blok idu sve za kineze, od bilo kog možeš da uklopiš, koji je 49QMB.. to su ti svi 2T , sprint, keeway, tauris, peda.. nebitno je šta naloviš... nije to skupo..

Ili da se vratiš na vodu komplet...

Kako stoji filter vazduha na tom gtr-u ?

#9 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 13:17

Filter vazduha nije fabricki, stoji u produzetku lule sto stoji na njemu, vidi se malo na jednoj od slika.
Pregledo sam mesto na klipnjaci i nisam vizuelno video ostecenja, a na cauri ih ima .

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 13:24

Ovi 16 sirine su za 47 klip

https://motobikeshop...?query=12x16x16

Ovi su ti za fi 40 klip

https://motobikeshop...?query=12x16x13

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 13:51

Tako bi i trebalo biti, klipnjača je od čelika, čaura od bronze, isperi i pregledaj još jednom dobro, ako unutrašnji zid nije izrisovan onda može ležaj ponovo...

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 13:55

https://svet-skutera...eli-Minareli-LC


Evo ti stock cilindar LC sa Pede, tu ti treba jedan klip i jedno bušenje sa honovanjem, tipa u Sombor-u za 600din, i set zaptivača.. i pumpa, mislim da i nju imam od istog kineza

#13 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 13:56

Hvala.
Kako se krecu cene za taj airsal cilindar sto ja imam u kompletu sa glavom? Mozda bi mi prodaja bila opcija da isplatim deo originalnih delova.
Nekako mi sigurnije da idem prema originalu, jedino je upitno stanje polovnih delova.
Sva ta mesta u Madjarskoj su jedno 200 km daleko od Segedina( gde bih preuzeo delove) on mi je nekih 30 km od mog grada. Tako da ne mogu licno da pregledam delove.

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 14:02

Pa nezz koliko možeš dobiti za polovan airsal, baci malo pogled na kupujem, nije to baš posebno na ceni...

Jer ti vidiš tak oglas što sam ti ulinkovao ?

#15 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 12 August 2019 - 14:09

Video sam tek kad sam poslao post. Trebalo bi da pase na moj?

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 14:26

Da da to je stock, dobar je to kvalitet i tu spakujes prox klip, i vratiš se na fabriku, sa tim leo vince rezonantnim auspuhom...

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2019 - 14:50

Jedino mislim da je nagib flanšne za auspuh kod kineza malo drugačiji, a da su tebi spakovali minareli cilindar i auspuh.. kako god nije velika nauka da se doradi spuh na prirubnici

#18 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 19 August 2019 - 14:11

Danas narucio delove iz Madjarske. Originalni cilindar je aluminijumski. Polovan cilindar komplet sa glavom i klipom + vodena pumpa izace me negde oko 70 e. Po slikama bi reko da je unutrasnjost cilindra u redu. Za nedelju, dve bi trebalo biti kod mene, pa cu videti sta dalje.

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 August 2019 - 20:11

Ok su te cene

#20 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 19 August 2019 - 23:57

Pozdrav temi . Jedino ces sad imati problem ukoliko nemas originalni nosac filtera vazduha kao i filter vazduha za ovaj cpi . Jer se njemu filter vazduha usrafljuje na nosac koji ide direktno na cilindar . Cilindar fabricki im je u nikasilu ,vodi racuna kad ti stigne cilindar ,da prvo premeris potrosenost klipa u odnosu na cilindar . Za Alu -nikasil ,postoje ti klipovi A, B, C . Sve zavisi od potrosenosti . Po meni do sada jedino trajno resenje je staviti aeroxov-minarelijev cilindar sa glavom . Delova ima na pretek i pritom mozes da razbusujes cilindar ,samo sto se opet javlja problem tog kucista filtera vazduha sto moras da pravis budzevine oko nosaca . Vodena pumpa ti pase od obicnog minarelli bloka , s tim sto ti je kod mine malo duza bolcna od pumpe ,koju kod strugara ili sam uz malo zivaca skines i sve radi kako treba.

Послато са MI 9 уз помоћ Тапатока







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users