

Skuter se nalazio u SU kod jednog majstora, koji je trazio za delove oko 20 i kusur hiljada da prepravi skuter na elektro pumpu i nabavii drugi vodeni cilindar.
Uglavnom vlasniku se to nije svidelo i stavio ga je na prodaju. Posle price sa vlasnikom i dogovorom za cenu od 150 e, otiso sam do majstora da pogledam motor i svideo mi se. Ovako estetskih sem par sitnih ostecenja u dosta dobrom stanju je za 2005 godiste, nazalost skuter je zadnjih par meseci stojao na otvorenom.
Doneo sam skuter kuci, napunio akumulator i pokusao da vidim da li radi elektronika, displej po standardu na njima ne radi(probije regler pa ga ubije) samo svetle sijalice. Pokusao sam paljenje na dugme tj. da li radi i nije radilo a ni sirena ni svetla.
Posle zamene H3 sijalica sa novim sam dobio to da mogu da ablendujem, a svetla i dalje ne rade.

Skinuo sam zice od startera i testirao ga direktno na akumulator i radio je. Posle rasklapanja prednjeg dela skutera naisao sam na prekinutu zicu koju sam potom spojio, i dobio to da okrece na prekidac i da mi radi zadnje stop svetlo kad pritisnem kocnicu. Uspeh

Probao sam posle ciscenja karburatora da ga upalim i pored toga sto baca varnicu nista od toga nije bilo, svecica je mokra ali nema nikakvih znakova da ce se pokrenuti, posto i onako moram da ga vracam na vodeno hladjenje skinuo sam cilindar sa njega. Cilindar je marke Airsal i deluje mi po stanju da je nov i glava je od istog proizvodjaca. I pronasao sam da klip ima lufta i to podosta u maloj pesnici, merio sam zazor radilice i u standardu je 0.55 koliko treba da bude, sama radilica i klipnjaca nemaju lufta.
I sad sam u dilemi oko delova. Nasao sam u Madjarskoj dosta povoljno polovne delove, vodenu pumpu originalnu sa crevima i cilindar za nekih 70 e komplet bi me izasli sa postarinom. Vodenu pumpu moram svakako nabaviti a za cilindar nisam siguran, da li je bolje nabaviti novi od gusa ili ici na varijantu sa polovnim ?