U pitanju je HONDA FORESIGHT 250, 2002.godište, sve u standardu.
Ni sam nemam pojma da li se svrstava u kategoriju skutera ili maksi skutera, ako je to uopšte bitno.
Estetski nije baš sjajna, ima tu i tamo po neko podsećanje na gradsku vožnju, i na vrelo letnje sunce, u vidu matiranog vizira, izbledelih plastika, ali je zato mašina odlična.
Na prvom pregledu ustanovili smo da su diskovi dobri, pločice mogu da iznesu sezonu, kaiš nov, rolnice takodje, svećica nova, ulje u motoru, diferencijalu i filter nismo ni razmatrali već odmah zamenili. U sklopu servisa, pored ulja i filtera, zamenjene i kočione pločice kao i gume.
I to je to, sezona je počela (to je bila prošla sezona - 2019.god). Prvih 1000 kilometara proveli smo u medjusobnom upoznavanju i navikavanju... Vrlo plodna i ispunjena sezona, prešli smo oko 3000 kilometara po lokalu (na relacijama, Kraljevo sa okolinom, zatim na relacijama Kraljevo - Kragujevac - Čačak - Gornji Milanovac - Vrnjačka Banja - Trstenik - Goč.
Negde početkom decembra, kada je temperatura krenula ka minusu, zamenjeno ulje i filter vazduha i Hondica parkirana u garažu.
Nakon prve sezone i mog prvog susreta sa skuterima napravio sam neki okvirni plan za ovu sezonu:
- zamena kočione tečnosti i pločica,
- čišćenje kočionih klješta,
- rasklapanje plastika radi detaljnog čišćenja i poliranja,
- čišćenje rama i mašine i uklanjanje ogrebotina poliranjem,
- provera svih elektro spojeva i kontakata i pritezanje po potrebi i osvežavanje kontakt sprejem,
- poliranje vizira i postavljanje "Wind Deflektora" za bolju zaštitu od vetra,
- postavljanje kofera pozadi,
- postavljanje utičnice za napajanje telefona ili navigacije i nosača za isti,
- ugradnja sva 4 pokazivača pravca,
- zamena ležajeva na upravljaču (preventivno),
- provera i po potrebi zamena ležajeva u točkovima
Ako se u medjuvremenu još nečega setim ili odradim uz put, biće dodato na listu uradjenog.
Generalno, iz sadašnje perspektive, ako polovinu planiranog uradim biću zadovoljan.