

Kupljen za 100e vlasnik kaže ne zna šta mu je, neće da upali. Kaže da vožen zadnji put prije 2 godine, ali malo je slagao jer je registracija bila do 2015, što znači da je 5-6 godina stajao na parkingu.
Prvo što je bilo a to je rasklapanje zadnjeg dijela plastika da lakše mogu oko mašine..koliko toliko sam je odmastio i krenuo u akciju da vidim šta je u pitanju.
Odmah uočim tečnu plastiku ispod cilindra ( pokušavao zadihtovati ), karburator preprljav.. vidim struju baca tako da nije nekakav problem samo karb očistiti i to je moža to.


Cilindar skinem, očistim stari dihtung, od klingerita napravim nove, klip i cilindar u vrlo dobrom stanju, bez oštećenja, sve to spakujem. Dalje karburator rastavim sve to dobro očistim sklopim i vratim, rastavim dio usisne pregledam lamelice, sve odlicno, nijedna nije zinula sve zadihtovane. Pregledam sve spojeve crijeva od goriva i vakuma sve u redu, nabacim bateriju kontakt sve radi, malo na kurblu probam i varnicu baca i to jako dobro, međutim da ne trošim akumulator nabacim na akku gedoru u direkt na magnet vrtim reko dok se ne javi...
Tako da sam pokušavao jedno 10 min ali nema nade ni da se javi, skinem svjećicu ona mokra, pogledam klip mokar, opet pogledam varnicu baca, airbox nabacim i filter spuzvu operem benzinom, sklopim i opet ništa.
Već se iznervirao jer sam sve pregledao da ne vuče zrak i sve u redu ali ni da se javi. Odlučim da skinem magnet čisto da vidim da nije šta dirano..čim sam to skinuo primjetim da je lako sišao sa radapcigerom i vidim da nema kajle na osovini



Po njegovom štimanju je bio na 11 stepeni prije GMT direkt nabijena na osovinu bez kajle, nađem kajlu i stavim, te mi malo čudno kako kad brijeg naiđe/prođe pick up klip se nalazi na sredini cilindra... uzmem broj sa magneta i proguglam kad ono magnet sa istog skutera samo za 4 takta. Ali nemam mira pa naštimam ja magnet tačno da bude 16 stepeni prije GMT naravno bez kajle, sa akku lagano okrećem magnet i pratim svaki krug radilice varnicu baci, sve to stegnem i da probam bitno mi je da se samo javi..i verglaj i verglaj ali ništa, opet skinem svjećicu očistim, izduvam naprazno motor premjerim predpaljenje reko da se nije šta pomjerilo, sve u redu, i opet verglaj ma ni da se javi, klip i svjećica mokri, struju baca 16 stepeni prije GMt ali mrtav, ni dima niti bilo čega, direktno ubrizgavao u cilindar sa injekcijom benzin ali ništa.
Semeringe pregledao sve suvo ko barut, auspuh čist.. sad me zanima da li nije problem taj magnet ali nema mi logike kad baca varnicu kako treba?