

Novi zakon
#101
Posted 23 December 2015 - 20:31
bio sam na sudu sa suprugom nedavno iz tog razloga, tako da je sve provereno
#102
Posted 23 December 2015 - 20:37

#103
Posted 23 December 2015 - 23:52
Mario, on 23 December 2015 - 20:31, said:
Mislis na potvrdu PSP. Nisam imao... Tj. polagao sam direktno za B koji ukljucuje i test PSP. Drugari su ranije menjali te stare dozvole(samo B kategorija) za nove plasticne i svakom su upisali i Am pored tih nekih B, BE i B1. A sad vidim na sajtovima nekih skola da imaju u punudi i neke obavezne dodatne casove za ljude koji su polagali po starim propisima. Ovo vise ni bog ne moze da pohvata. Vozacka mi istice u oktobru sledece godine i do tad mogu da vozim skuter a po isteku mi izdaju novu dozvolu bez Am kategorije koliko sam ja razumeo sve ovo.
http://www.moto-berz...-am-kategorija/
Pa pos...m im se na matematiku. Samo pare ih interesuju. I sta sad? Treba da polazem za Am a vec duze vreme vozim skuter i bog zna gde sve nisam bio a pri tom niko nije pravio problem. A ovi koji su nove dozvole vadili tipa 2012 god. imaju upisan Am.
Ja sam dozvolu za B kategoriju dobio 2006 godine kad je sve bilo po starom.
#104
Posted 24 December 2015 - 00:46
#105
Posted 24 December 2015 - 08:23
#106
Posted 24 December 2015 - 09:16
#107
Posted 24 December 2015 - 20:26
#108
Posted 25 December 2015 - 18:01
#109
Posted 27 January 2016 - 11:48
#110
Posted 27 January 2016 - 12:06
Kad sam uzeo 9ku bila je na bele table. Vozio sam je tako malo vise od mesec dana. Napravili smo formalni ugovor medju nama cisto da imam pokrice zbog murije,niko me nije ni dirao doduse al ajde. Elem,ja sam izricito hteo da prepisem motor jer je vlasnik bio stariji covek pa sam se plasio ne daj boze ako covek umre ode i skuter...tako da zbog sebe sam hteo da uradim to. Odjavu je morao on da uradi i kostalo je oko 1000 din i ja sa tom pdjavom odem kod mene na tehnicki da registrujem na novo,na zutu tablu. Elem,u staroj saobracajnoj skuter registrovan na jednog ali pored toga ne pise kymco nego nesto greskom tipa kymmo ili tako nesto...
Uglavmom ne traze oni meni potvrdu ni nista,ono za 45km/h...nego samo ona odjava i to je to sve u redu. Kazem ja decku na tehnickom da je greska to sto je na 1 registrovan i pokazem mu nozice za suvozaca i ujedno u saobracajnoj mu pokazem ono "kymmoo" umesto kymco i kazem greska vidis da moze dvoje...momam ni 5 ni 6 uze na onom papiru gde jenizvukao iz kompa ocitanu saobracajnu tj popunjene podatke,precrta hemiskom 1 i napisa rucno da je reg na 2. Reko hvala lepo bog te pomogo!
Tako da sam ja za 5 minuta dobio sve regulare. Skut na zute table reg na dvoje. Lagano. 😃
Sa novom tablicom i nalepnicom i tehnickim 7 300rsd.
#111
Posted 27 January 2016 - 23:06
#112
Posted 27 January 2016 - 23:08

Nekima nece da upisu ni registruju na am nekima hoce...tako isto i za 1 i 2 registracija itd
#113
Posted 27 January 2016 - 23:18
#114
Posted 28 January 2016 - 00:11
#115
Posted 03 October 2017 - 21:45
To znaci da moj H2o sa 3,5 kw iako ide po fabrici maks brzina 40 kmh nece moci da se registruje na zute table, pa zar je moguce tako nesto da se desi
#116
Posted 03 October 2017 - 22:13
AM kategorija - vozila konstrukciski namenjana brzinama manjim od 45km/h - mopedi, laki tricikli i laki četvorocikli, zapremine agregata manje ili jednake 50ccm3.
Nigde se ne navodi snaga agragata niti prenosni mehanizam u smislu menjačke kutije sa brzinma ili automatskog prenosa.
Kod nas jos uvek važi zakon po kome uvoznik ili prodavac obezbedjuje potvrdu u kojoj je nazančena maksimalna brzina po konstrukciji odredjenog modela, na tom papiru nigde se ne navodi snaga agregata kao relevantna činjenica za registraciju istog. Primera radi, Piaggio 50ccm vodeno hladjeni su deklarisani na 4,5kw ili 6ks. Takodje postoje mnogi modeli motocikala radne zapremine do 50ccm koji imaju menjačku kutiju sa 5 ili 6 prenosnih odnosa, popularne zujalice na brzine. Takvi motocikli (derbi senda i mnogi mnogi drugi) konstrukcijski ne spadaju u mopede ali se svakako registruju na malu žutu tablicu i voze sa AM kategorijom. Takodje, verovao ili ne, tomos automatik koji jedva da ima 3kw i koji jedva da moze da ide 50km/h, više ne može da se registruje kao moped i vozi sa AM kategorijom jer je fabrika davnih 80ih godina napisala u deklaraciji da je maksimalna brzina koju razvija 49km/h, a to sada predstavlja odstupanje od novog zakona...
U svakom slučaju, dok se ne donese i ne usvoji novi zakosnki pod akt, sve je i dalje po starom, vozimo i dalje na bele opstinske tablice, registrujemo se na papir od proizvodjača ili uvoznika itd. U prevodu, ko se kako snađe.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users