Piaggio Mp3 400 Lt
#1
Posted 22 January 2023 - 20:08
Skuter u jako dobro očuvanom stanju sa obzirom na godine
20230115_144242.jpg 294.05K 13 downloads 20230115_144259.jpg 349.58K 18 downloads 20230115_144402.jpg 450.56K 20 downloads 20230115_144410.jpg 531K 20 downloads
20230115_144323.jpg 380.45K 19 downloads 20230115_144339.jpg 392.87K 16 downloads 20230115_150823.jpg 312.26K 16 downloads
Naravno kroz par dana urađen komplet pregled i servisi :
Nove gume
Kompletna izmjena ulja u kočnicama i Lock sistemu
kompletna zamjena i odzračivanje antifriza
Zamjena svih kočionih pločica Malossi
Zamjena dihtunga na vodenoj pumpi
Zamjena ulja u motoru Motul 5w40
Filter ulja Malossi
Filter zraka OEM Piaggio
Zamjena svjećice motora OEM
Pogonski kaiš Malossi
Rolnice Dr. Pulley 17gr
Nove vodilice zvona rolnica OEM
Kompletno poliranje i zaštita plastika
20221201_095456.jpg 296.39K 14 downloads
Naravno kad smo to sve odradili slijedilo je malo probne vožnje i uočavanje daljnjih nepravilnosti...
Radilo se o tome da sam imao prevelike vibracije tokom starta, istraživanjem i savjetima drugih Mp3 vozača ispostavlja se da je to normalno kad je prenos u fabričkom stanju.
Dalje, po savjetu iskusnijih dolazim na to da moram poraditi na prenosu a to je, zamjena centralne opruge za Malossi bijelu, zamjena opruga na kvačilu za žute Malossi opruge, i po želji vozača izmedju 15-17gr rolnice, svi reporučuju Dr.Pulley
Naravno nisam te sve informacije dobio isti dan te sam neke dijelove odmah naručivao na svoju ruku, tako da mi se Malossi rolnice od 16gr nisu nikako svidjele izgubio sam međuubrzanje sa njima, u međuvremenu uzmem komplet polovan variomatik sa Dr.Pulley 15gr rolnicama, postavio sam njih umjesto Malossi i primjetio sam značajnu razliku.
Kao što i sami drugi vozači kažu Pulley od 15gr je kao normalne od 17gr ( fabričke su bile 19gr ) i dalje nisam zadovoljan sa startom i ubrzavanjem odlučim da doradim postojeće Pulley na 17gr jer nov set košta preko 65e, a svi znamo da se sa rolnicama možemo igrati kad ih imamo viška što trenutno nije u mom slučaju i iz tih razloga sam odradio DIY.
20230120_174535.jpg 135K 13 downloads 20230122_183946.jpg 150.58K 10 downloads 20230120_173836.jpg 274.47K 12 downloads
Ove plastične čahure su navodno distanceri za radijatore i sa tim mislim da bi trebali biti otporni koliko toliko na temperaturu, probao sam ih bušiti sa burgijom tako da se ne "tope" a obrađivao sam ih sa turpijom i bijaksom da ulegnu u rolnice, tako da su tek danas završene kao i poliranje ulegnuća u variomatiku gdje leže rolnice, sledeći korak je montiranje i proba, a trenutno je snijeg napolju i sa ljetnim gumama nije pametno testirati tako da će to sačekati koji dan.
Od svega toga mi ostaje još zamjena oprugica u kvačilu te Malossi ili Polini zvono kvačila
#2
Posted 22 January 2023 - 20:15
20230111_153820.jpg 198.23K 11 downloads 20230111_164132.jpg 247.22K 11 downloads
Naravno dosta radova nisam slikao, samo što sam bio u naletu to imam....
#3
Posted 22 January 2023 - 20:40
#4
Posted 23 January 2023 - 18:02
Vjerovatno dosta članova ne simpatizira trotočkaše kao i ja sam, sve dok ga nisam uživo vidio i probao, sasvim mala razlika u vožnji u odnosi na dvotočkaša čak nakon par kilometara se priviknete kao i na normalan skuter.
Razlog zbog čega sam uzeo je taj što za LT verziju nije potrebna A kategorija ( koju ja nemam ) nego je moguće voziti i sa B dozvolom. Sama LT verzija je dosta skuplja od obične, ja sam za ovaj izdvojio 4200e tako da mislim da su cijene prenapuhane jer za tu cifru možeš birati dvotočkaša kakvog želiš ( naravno u nekim granicama ).
Što se tiče same vožnje uživancija je, vrlo atraktivan i zanimljiv, interesantan i ne viđa se često. Udobnost sjedišta je odlična bar za mene od 96kg, mada zamjerka na vrlo kratak hod prednjih viljuški pa i nije baš neko ko će lako upijati neravnine i rupe po cesti. Što se tiče kočnica nemam zamjerki ipak su tu 3 diska čini mi se po 190mm. Motor jednocilindrični pa stvara vibracije na leru tako da se trese vizir, malo nervira ali naviknete se..
Za sad nemam šta puno za reći ipak je samo 2 mjeseca kod mene i pređenih nekih 100km...
Evo i cijena od servisa i ostalog:
Nove gume Dunlop - 150e
Kočione pločice Malossi 3 seta - 30e
Dihtung vodene pumpe - 5e
Motul 5w40 2l - 26e
Filter ulja Malossi - 10e
Filter zraka OEM Piaggio - 10e
Svjećica motora OEM - 12e
Pogonski kaiš Malossi - 105e
Rolnice Malossi 16g - 35e
OEM slajderi 4x - 8e
Polovan variomat sa dr.Pulley 15gr - 65e
Danas naručio:
Malossi opruge kvačila - 25
Polini cnc zvono kvačila - 96e
Za sad je to to, kreće montaža kada stignu dijelovi pa da vidimo prve utiske sa ovim setup-om.
#5
Posted 23 January 2023 - 23:39
#6
Posted 27 January 2023 - 20:18
Danas sam opet malo testirao prenos, prvi put sa fabričkim prenosom (rolnice 19gr) nisam bio zadovoljan zbog vibracija pri startu do nekih 30kmh, a od 60-100kmh je čupao (doslovno kad dodaš pun i osjeti se snaga), preko 100 nisam nigdje još vozio tako da ne znam max brzinu.
Poslije toga ugradim Malossi bijelu centralnu, Malossi nov pogonski kaiš i Dr.Pulley 15 gr rolnice ( prije ovih ugradim 16gr obične Malossi i bili su lošiji rezultati), sve to sastavim i probam. Da sam bio iznenadjen i nisam, mada vibracije su 80% nestale, motor većinom u višim obrtajima reaguje, imam osjećaj kao da prevrtava ili kao da lamela proklizuje jednostavno nije mi to to. 400 kubika je mašina jest da je bruto težina preko 360 kilograma ali kako kod drugih modela iste zapremine jednako vuče 0-120 kao od šale. Ostalo mi je u pamćenju da sam na 5000rpm imao 74kmh.
Kao što sam rekao naručim Polinijevo sportsko zvono kvačila i set Malossi oprugica za kvačilo, montiram žute, Dr.Pulija prepravim na 17gr i to sve namontiram.
20230126_134731.jpg 147.22K 10 downloads 20230126_115417.jpg 174.28K 15 downloads
Test vožnja i opet nema neke ogromne razlike, pri dodavanju punog gasa drži na 5800rpm kroz ubrzanje od 0 do nekih 90kmh i za to mi treba 10 sekundi, na 5000rpm imam istu brzinu od 74kmh kao sa 15gr, i izgubio sam onaj dobar potisak od 60-100kmh kao što sam naveo sa stock prenosom. Ne znam možda je to normalno ali po meni vrlo trom, imam osjećaj kao da kvačilo proklizuje. Ili se igrati sa rolnicama tipa preraditi Pulija na 16 grama pa kopati dalje, možda još jače opruge kvačila ili uzeti novo kvačilo, mada ovo njegovo originalno kvačilo po mjerama i stanje lamela je super.
Kretanje iz mjesta je smiješno pun gas a on kao da kreće po ledu pa dok ne uhvati malo pijeska onda povuče
I još nešto mi pade na pamet malo prije što sam primjetio, za samo pređenih 20km je potrošio ovoliko :
Screenshot_20230127_195856_Gallery.jpg 265.46K 16 downloads Screenshot_20230127_195827_Video Player.jpg 124.99K 16 downloads
Rezervoar je 12 litara, nisam još ništa tačno izmjerio ali mi se ipak čini previše, nisam divljao većinom gradska vožnja do 60kmh, sem danas 2 puta potegao do 100. Pa me malo i to buni jer ipak je to samo 20km, možda neki senzor nije baš sav svoj pa daje više goriva pa je tromiji.
#7
Posted 10 February 2023 - 21:11
Što se tiče prenosa mislim da si odjednom promenio puno stavki...i centralnu, i rolnice, i oprugice kvačila pa si se izgubioo...Uglavnom iz tvog teksta zaključujem da su prelagane rolnice i zato i nemaš dobro ubrzanje tj prevrtava i ne vuče kako treba...
S druge strane verovatno si stavio jače oprugice na kvačilu pa lamele klize po zvonu i imaš trom start..Probaj sve vratiti fabrički pa testiraj jednu po jednu stavku da vidiš kako se skuter ponaša!
#8
Posted 13 February 2023 - 01:42
A sto se tice problema, bas kao sto Pita kaze. Menjas jednu po jednu stvar. Konceptualno sprega rolnica i centralne opruge je slicna kao i na manjim skuterima. Isto vazi i za oprugice kvacila.
Ne menja se nikad bas sve odjednom, a da pri tome prvi put ugradjujes te delove. Polako, jedno po jedno pa vidis gde si.
Krenuo si od eliminacije vibracija, sto je moglo da bude vezano samo do oprugica kvacila da se eventualno jedna otkacila ili oslabila, a dosao si do toga da nemas medjuubrzanje i pri tome vibracije su i dalje tu.
#9
Posted 17 February 2023 - 17:39
Da što se tiče toga to ste u pravu da sam dosta stvario odjednom promijenio, ali...
Inače kad nešto uzmem na ovom forumu provedem dosta vremena čitajući o tim temema, ali ovo kad sam uzeo znao sam da neću imati šta da se informišem jer nema čini mi se ni jedan Mp3 ovde da je neko radio nekakav projekat ili slično.
Onda sam se pridružio na par grupa na Fejsu striktno samo za Mp3 skutere, tamo sam potražio neke savjete tipa najbolji setup za 400ie ( ajmo reći dali su mi savjete "kao" neki tjuneri koji su to vec sve prošli), svi koji su se javili dali su isti odgovor, Dr.Pulley 15-17gr bijela Malossi centralna i žute opruge Malossi za kvačilo, tako sam i uradio, ali ipak nije meni to to.
Naravno nije ni za očekivati jer nije svakom isto, takođe nije ni ovaj skuter za tuning ali eto čisto malo da živnem prenos.
Za sad stoji ovako dok ne uzmem Polinijev vario, jer na ovom fabričkom sam primjetio da su zidovi rolnica istrošeni, ima 1mm lufta i "čekićaju" pri kretanju, takođe slajderi novi Oem ali na variu pojedene vodilice.
U svakom slučaju nije lak za igranje sa prenosom, cijene su paprene za dijelove dok sve izmjenim i nadjem šta mi treba istrese me par stoja evrića k'o iz šale.
Danas izmjerio potrošnju sistemom tankovanja, 7,7l gradske vožnje od toga 70% vožnje svaki dan na posao 2km u jednom pravcu tako da ne dobije ni 4 crte temperature kad stignem.
Za sad sve u redu samo mi smeta što vergla neke 3-4 sekunde dok ne upali (hladan), stiskom na dugme dobije taktove nakon 2 sekunde ali ako pustim prije neće da sastavi poslije, poslije tog kad zaverglam okreće i hvata taktove ali neda da sastavi, pa onda moram verglati tako 2-3 puta dok ne dodje sebi, to ne razumijem zašto. Topao ili ful zagrijan sve bez problema.
#10
Posted 17 February 2023 - 21:56
Te gotove recepte sa facebooka uglavnom ne piju vodu...Moraš da shvatiš kako funkcioniše prenos i onda ćeš lako ubosti najbolju kombinaciju za tvoj motor..
7.7 lit gradske vožnje?? Jel ti skuter Made in Russia? Pa toliko ne troši ni GS1200...prevelika potrošnja..
#11
Posted 18 February 2023 - 10:28
sve u svemu dobro bi bilo zakačiti ga na AFR sondu i videti koliko baca goriva, 4T ume da pojede a da ne osetiš neku anomaliju, podosta
#12
Posted 19 February 2023 - 15:26
Hmm...saug vjerovatno može ići samo preko kompjutera, jer je on ajnšpric. Ne ide mi u glavu kako bi mogao drugačije.
Da 7,7l čak sam u prvim postovima napisao da mi je čudno kako brzo opada kazaljka nivoa goriva.
@Mario
Da bilo bi dobro, mada ne znam ko ima, a da uzimam nju samo za provjeru košta preko 150€. Možda mi je jeftinije dijagnostiku.
Primjetio sam kod prvog paljenja da iz auspuha osjetim miris čistog benzina.
Uglavnom čaprkati nemam šta, ajnšpric je, nije karb pa da zavirim..ovako samo mogu očistiti klapnu,promjeniti filter goriva i prekrstiti se
#13
Posted 24 July 2023 - 01:37
Cilindar nije loš, uzdužni kanal koji se vidi na snimku se ne osjeti pod noktom,mislim da se cilindar može spasiti...
https://youtube.com/...w?feature=share
Uglavnom iz čista mira se počeo čuti ovaj zvuk, doduše skroz malo, tako sam vozio oko 50km, mislio sam da je do kvačila kad mi je prvi put zatrzao, izgubi snagu pa se nakon par sekundi vrati, dok na kraju nisam skinuo variator i upalio bez njega, onda am skontao da je veći problem...
#14
Posted 25 July 2023 - 14:44
#15
Posted 25 July 2023 - 16:16
Možda što sam sipao super 98, gradska vožnja, dodaj gas-pusti gas, kratke relacije a ja i on zajedno preko 360kg.
Mada skoro sam pisao da mi je bila čudna bolja ulja tj. zelenkasta...tačno 1000km prešao kako sam ga kupio, naravno čim je uzet odma ulje i filteri promjenjeni.
Problem je sad što se dvoumim da ostavim cilindar, jer je stvarno ok, ali da bih uzeo klip, moram da uzmem sa oznakom "D" na čelu klipa. promjer klipa 85,45mm a cilindra 85,55mm.
Klipova dosta na stanju ali sve sa oznakom "C" koja iznosi 85,8mm koja mi naravno ne paše... Polovnih klipova i cilindara u ekstra stanju po 90-100e za 400ccm ali godina 2006,07,08 za Beverly,Scarabeo...ne znam zašto nigdje nema preko 2008, ne smijem se usuditi uzeti možda ne paše a u mene je 2009 godina.
Nov set u Piaggio košta 610e...ne gine mi to uzeti ako ne bude bilo izlaza...
#16
Posted 25 July 2023 - 20:36
Mada ukoliko ne nađeš , može nikasil da se pohona na meru, vidi da ostaviš 6-7/100 ugradni zazor, klip se meri dole u suknjici
#17
Posted 02 September 2023 - 21:18
Da Mario, gledao sam i tražio dobrih 10 dana šta i kako, nažalost mater 400 imaju problema sa karikama dok 500cc isti agregat nema...smiješno ali 90% su u pitanju sa istim problemom samo 400cc.
Pretražio sam sve i svašta čak ni polovan klip ne mogu naći sa tom D oznakom, tako da sam odustao polovnog i uzeo nov klipo i cilindar.
500cc klip i cilindar 225e a za 400cc 485e...smiješno, tako da sam uzeo sve sa dihtunzima i još nekih dijelova pored toga..izašlo me sve oko 650e.
Nakon godišnjeg odmora naručim dijelove i tek prekuče stigli...pa sam se bacio na posao odmah nakon mjesec ipo dana...
Dakle, motor izvađen komplet, skinut samo cilindar nisam ništa više otvarao što se tiče deklova, sa glave povađeni ventili, zamjenjene gumice ventila, ušlajfani ventili, i nove opruge ventila ubačene.
20230831_183110.jpg 158.97K 6 downloads
Normalno sva nalijeganja očišćena od ostataka dithunga, i na red dolazi instalacija klipa i cilindra,dihtunga, nabacivanje glave, ubacivanje bregaste, podešavanje zazora i uzubljivanje po servisnoj knjizi. To je sve prošlo bez problema, motor okrenuo par puta da vidim da negdje ne zapinje tako da je sve ok. Onda sam se sam zapitao a šta sad za paljenje, kad je tačka okidanja..hmm ajde reko ako ne bude htjeo upaliti skinuću sve pa uzibiti ponovo za 1 komplet krug. usput izmjerena kompresija od 11 Bar.
20230901_161250.jpg 163.33K 6 downloads 20230831_183254.jpg 185.72K 6 downloads 20230901_163408.jpg 197.93K 6 downloads 20230902_202103.jpg 137.17K 6 downloads
E sad...kad sam to sve lijepo sastavio i povezao motor sa šasijom, instalaciju prikopčao, mislim samo osnovnu da vidim da li će da kresne...znači bez permanta u motoru jednostavno me zanimao da se javi i upali, ja na ključ a on vergla li vergla ni da se javi, reko ajde tajming nije u redu vjerovatno iskru baca dok su ventili otvoreni, skinem poklopac ponovo uzubim za jedan cijeli krug, sastavim ali opet ništa, bateriju napunio, pregledao sve osigurače pumpa baca benzin ali on neće da se javi, pri startovanju lampica check engine se ugasi i dok vergla nakon 5 sekundi se upali, znači nešto nije ok.
Izvrnem svjećicu zaverglam i nema iskre...ne kontam zašto...sad me zanima da nema neka caka da sam nešto promašio, da nisam upućen, ili šta znam već drugo...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users