Staro ulje je bilo crno i pogusto, tad sam odradio zamjenu, ispustivši staro ulje, sačekao da se okapa pa sam kroz otvor od čepa ulja sa donje strane malo našpricao unutar mašine brake cleaner. Tako sam ostavio da prenoći, sutradan izduvao sa zrakom čisto radi sigurnosti, zavrnuo novi filter i ubacio novo ulje Motul 5w40 za skutere. ( Tada je bila skinuta vodena pumpa pa iz tog razloga nisam ispuštao ulje iz vrućeg motora)
Danas uradio provjeru ulja i primjetim da je zelenkasto, najviše vuče na SMB zelenu a evo slike :
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Zagrijem mašinu i ispustim da vidim na šta liči...dosta je rjeđe, i kad sam ga prebacio u flašu radi lakšeg vraćanja u agregat primjetim pri stiskanju flaše da se osjetim malo na benzin.
Malo mi bilo čudno da se nije pomiješalo sa onim brake cleanerom, ali on svakako brzo isparava a i bio je agregat izduvan, pa mi to sve nekako smrdi na loše karike. Vratim to ulje za sad u mašinu pa ću naručiti drugo.
Dalje, pri laganom dodavanju gasa danas mi se ugasio 2 puta, da ne objašnjavam evo kratki snimak :
https://www.youtube....rts/NrigZA1l37Q
Pri prvom paljenju malo duže vergla i pomalo hvata taktove dok ne upali, kad je zagrijan sve u redu.
Stara svjećica bila katastrofa zazor bio 3mm a elektroda jedva da je bila, smješno je što je sa tim starim uljem,svjećicama filterima palio bolje nego sad, većina je Malossi ili oem dijelovi i uzmano sve po katalogu.
Motor je 2009 godište, vizuelno je odlično stanje, nema oštećenja,hrđe,lomova, nije krpljen i farban vidi se da je održavan tako da mislim da je i koliko toliko pažen i sam agregat, skidajući stare zamjenske dijelove svi su bili sa štembiljom piaggio.
Ima li neko da ima kakve savjete, šta skidati, čistiti, provjeravati, ispitivati?