Jump to content


Polemike Dr Evo I Yasuni C10


33 replies to this topic

#21 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 12 August 2023 - 19:45

Mozemo da utrcimo u bilo koju raspravu dok god ne pricas o imaginarnim pritiscima snagama,tvojim racunicama sa uvjek zadrskom od moguce greske tolerancije,pricaj o pravim cifrana tesovima,zvanicnim podatcima,jer ja vise vjerujem jasuni fabrici,malosiju,airsalu koji proizvodi i racuna testira sigurno sa brdom strucnjaka,ne u kucnoj radinosti,ljudi koji ulazu milione u ono sto proizvode i koriste stotine hiljada vrijedne uredjaje,dinamometre,da dobiju sto preciznije podatke,sigurno ne rade neke nadri matematicke proracune koje su uvjek u blizini tacnog rezultata al nikad tacni,da ne shvatis pogresno posto sam i prije pisao da cjenim tvoj trud i znanje.i da ne mogu da prihvatim da od tebe koga bas cjenim zbog znanja cujem takve izjave


Chulle

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 August 2023 - 22:13

Da li i ti vidis da je yasuni R slabiji od c16, na polini sportu sa 2mm podignutim izduvom ?

#23 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 13 August 2023 - 13:49

Da vidim,polini sport sa 2 mm podignutim auspuhom se zove polini korsa to znaju i ptice na grani,cime se dobija 2 ks,imate test na pedparts cini mi se,sto dalje po ovome grafu a ne mora uvjek da je jedino na yasuni r zbog cega ga i svi vole snaga na 8-10k rpm,sto se vidi od recimo c16 je peak samo 100rpm,zbog toga je i veca ks al ne toliko po ovome pola ks


Chulle

#24 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 13 August 2023 - 14:36

Posted Image
Pokusat cu ovako da objasnim jer je potpuno isti test u pitanju,crvena linija polini sport,plava polini sport sa podignutim portom(corsa),prvo razlika je sto mozemo da vidimo malo jace od 1ks,ali i okretaji tj peak,koji je po ovome vise prilagodjen sirem peaku r-a,koji drugi auspusi kao. 16 imaju na vecem br okretaja,a samim tim i vise snage zbog uzeg powerbanda.mozemo da zakljucimo da ovom modifikacijom se povecala snaga tamo dje r pripada preko 9500 pricam o corsi,koja je predvidjena za taj pb,i 10-13 ks,za razliku od sporta koji je kako vidimo ispod tih okretaja jer preko na grafu vidimo snagu koja je u drasticnom padu poslije tih rpm,isto tako se moze vidjeti da c20-30 nemaju sta da traze u u tom rangu snage okretaja,al se moze primjetiti da daju znacajnu snagu tj da ce raditi i na sportu


Chulle

Edited by Milan985, 13 August 2023 - 14:38.


#25 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 13 August 2023 - 15:10

Moj jos stav je da bi prilikom odabira termogrupe i auspuha,uvjek trebalo uzeti i obzir ono sto te fabrike i rade prave auspuh za cilindar i obrnuto kao npr s6 sport pro mk2 i pro replika mk2 koji su ne prevazidjeni u svojoj nazovi klasi,recimo top perf i slicni cilindri a ima ih dosta sa nardom od top perf,polini takodje ima svoje,yasuni prave kvalitetne auspuhe sad kolko sam upucen oni prave za s6 i druge,da se moze uklapati stoji da ce bit najbolje pogodjeno vj sa auspusima kojim su kompatibilni,ne pricam o tuningu(podizanju portova,jer to vise nije polini sport😂,i ako se tako zove)


Chulle

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 August 2023 - 06:48

Pa da ugao izduva je bitan, i ako je malo podignut izduv odmah se lepše jave više pozicionirani auspusi..

Dakle DR evo ima podignut izduv, to pokušavam da predočim, nije kao malossi ili polini sport... tih 10 stepeni razlike su oko 2mm kada se ugao pretvori u mm..

Taman će mu sesti C10 na taj cilindar.. Možda C16 malo oštrije, ali bi se i on uklopio kao Rade-tu Nardo. Daleko bilo da R nije lakše voziv po gradu, ali ako gledamo performanse vodi C16 i u powerband-u i u snazi.

Znaš li ti koji je ugao kod tebe na T6, koliko si namestio C ?

Ima li negde slika, nisam uspeo da propratim jer Euro2 kao kod Pite na Jetforce ili ne ?

#27 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 August 2023 - 00:38

Ja sam jednom prilikom probao C20 na serijskom piaggio 50 sa multivarom.

Sve je zapravo stavljeno nabrzaka jer je frend stavljao Yasuni R i rekao da se to ne može poštelati da ne može krenuti.
I velim mu ja daj nemoj zafrkavat sad poštelam C20 u sat vremena da kreče normalno i da sve radi normalno.

Mogu rec da je to jako dobro išlo, start je morao ići jako visoko i vrtio se 11500rpm, ali kad se zavrtio išlo je to dobro. Ssmo što to nije nešto da se vozis svaki dan jer je snaga mala, a vrišti ko vrag.

Inače onaj gore spomenuti Drevo je sa nardom ismijavao sport pro mk2 i C16, kao i Replicu sa Nardom. Nažalost videi više ne postoje, ali postojali su i na drag raceu ih je drevo sve pokosio.

#28 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 15 August 2023 - 06:16

Ja mislim bas da je bolji malo slabiji da tako kazem auspuhu smislu kompromisa da je snaga u manjim okretajima jer je ono sto dobijemo izmedju yasuni r i recimo c16 svega pola ks,a vjerovatno bi bilo sve dostupnije sa r-om lakse za podesavanje i dugotrajnije,naravno da je nardo i trophy i dr evo bolja kombinacija jer je to bulvalno pravljeno jedno za drugo,kao s6 pro replica za sport mk2,u cemu je sve proracunato i okretaji i snaga i obrtni momenat i izkoristenost,samo je potrebno naci peak,a i dr evo je cini mi se mnogo slabiji cilidar od polini sport a jos vise od 2mm podignute corse,da predpostavimo da bi sa r bio dobar,jer je pb 8200-300 pa nadalje?a l sa 16 mislim da ne bi bio bas dobar,a 10 je blizi 16 po snazi i rpm,mozda bi bilo lijepo da vidimo sta u praksi kaze zkne i kako sve to radi na putu


Chulle

#29 zKne

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 103 posts

Posted 15 August 2023 - 10:49

Sad mi malo krivo sto nisam probao c-16 na Eva.Pa sto se mene tice odlicno radi Dr Evo sa C-10,bacicu ovi dana snimak ubrzanja i krajnje.

#30 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 15 August 2023 - 10:58

Pa predpostavka moze biti da bi radio odlicno i sa c16 al da li bi taj uski poverband i snaga vrlo malo veca opravdala to sto bi dobio naspram jacim cilindrom i recimo c10,jer ono sto polemisemo je dal recimo 8ks koje bi imao s nardom i snaga u niskim okretajima fino rasporedjena od pocetka do kraja rucice,ili 8,5 sa c10ili 8,7 sa c16 u samo 100rpm na 10000,vj za drag je ok al za dejli ovo prvo,ali c10 recimo sa sport pro,15 ks od 8500-10k,vec po meni ima smisla


Chulle

#31 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 15 August 2023 - 15:38

C parametar mi je ja mislim 2.Ja nisam radio nikakve proracune,skvis mi je 0.7-0,8mm,uzeo sam predpostavku da je yasuni r 8500-10500raspon,a isto tako sam zamisljao da cu sa airsalom,koji je navodno t6,jedna karika,nikasil i ostalo imat neki razumni i siroki powerband u tom rasponu,sto jeste a i nije tacno jer sam ocekivao peak na 10k,a u praksi je 8700+\- 100,imam radilicu punih polutki i moj blok nema onu euro norma rupu na bloku,pno sto mi je cudno po proracunima nema za t6 ona kimko ac opcija ni jedan Peak ispod 10k,ili po testovima,al mi nevjerovatno da ja preko 9 osjetni manje snage imam i motor samo vristi,prodpostavljan da bi meni dobro dosao c16-20


Chulle

Edited by Milan985, 15 August 2023 - 15:42.


#32 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 August 2023 - 20:00

15ks na 8500rpm možeš vidjeti samo na tim grafovima što stavljaju na stranicama. 15ks mozes vidjeti na 11-11.5t rpm u praksi.

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 August 2023 - 21:02

Za analize airsal T6 sam se u to vreme zajebao, jer sam merio C parametar 3 i 3.5, a ustvari su upuštene glave, pa je tačka paljenja niže.. Trebalo je te upuste oduzeti i odmah bi situacija bila drugačija..

Tačno tako, 70ccm ne može na obrtajima ispod 10k ništa spektakularno da ponudi..

#34 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 15 August 2023 - 21:46

Da sam znao prije bi uzeo repliku jer je jeftinija i dosta bolje bi se uklopila sa t6,ziva istina za to ispod 10k,jer je i 10k ozbiljna brzina i stres na tako male zujalice.mada je po meni kompromis dosta znacajan,jer sta dobijam sa napucanim trophy jem,ili ovim evom,osim vece potrosnje,pola ks vise sa duplo skupljim komponemtama,sto ne bi moga jedan zx,a i tt,da zadovolji uz vrlo dugovjecan i stedljiv a isto tako i raspoloziv agregat,moj tp trophy je bas bio zahvalan jer mu je snaga nekako bila u niskim okretajima,i sa ovim qtre koji je taman zavrsavao posao na nekih 8k,sasvim zadovoljavajuc,vrlo mala razlika cak i zanemarljiva je sada,sa oko 1000e vise dodataka


Chulle





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users