Jump to content


Aprilia Sr 50 '98 Djope


26 replies to this topic

#21 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Posted 07 April 2024 - 18:42

Našao sam joj caku. Spojim sam da jedno sočino radu kao kratko svjetlo, a oba kao dugo
Prešao sam 60-tak km sa njom danas. Max brzina je ista 55-60.
Moram rješiti auspuh i kupiti novo kvačilo i staviti novu centralnu koju sam nabavio
Do tad, evolucija u tri slike

Attached Files


Edited by Djope, 07 April 2024 - 18:44.


#22 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Posted 15 April 2024 - 20:28

Auspuh konačno postavljen drugi. Origigi Kinez sa začepljenim slijepim crijevima. Stavljeno kvačilo od gy6 ono što sam skinuo sa burazovog i crvena malossi centralna
Puno ljepše vuče, brzo nabije taj top speed od 58-60 u sjedećem položaju sa mojom težinom od 100kg
Sledeći korak je kupovina veće glavne dizne

Attached Files


Edited by Djope, 15 April 2024 - 20:30.


#23 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Posted 30 April 2024 - 06:03

Veća glavna dizna (94) nije ništa pomogla po pitanju krajnje brzine. Malo ljepše vuče i to je sve, ali vidim i po boji svećice da joj prija.
Izgleda mi kao da je auspuh sledeća stavka koju treba ispraviti. Kako sam izmjerio ovaj auspuh, ispada da postiže rezonancu na 7800 obrtaja. Proračunom na stranici scoot49 dobijam da su mi max obrtaji za obrtaji sa finalnim prenosom 12.92 i max brzinom 37mph na 8500.Što mi sve donekle ima smisla.
Tu sam u dilemi,Trenutno troši 4l normalne vožnje,ne znam koliko je deklasirana bila fabrički
Nigdje nisam našao podatke o fabričkoj snazi i potrošnji
Modifikovao sam staze u variomatu ali bezuspešno, mislim da sam to uradio pogrešno pa mi je krajnja ostala ista
Nisam ni sam siguran u kojem smjeru ću okrenuti

Attached Files


Edited by Djope, 30 April 2024 - 06:05.


#24 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 169 posts

Posted 30 April 2024 - 09:09

Ja kolko vidim i znam,bogata ti je smjesa,jel sam mjesas ulje?smanji diznu


Sent from my iPhone using Tapatalk

#25 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Posted 04 May 2024 - 20:57

Sam mješam ulje 2-3%, kako kad
Ja gledam elektrodu, ona je boje kafe u odnosu na činjenicu da je prije bila bijela
Možda i ja griješim, možda trebam smanjiti
Podesio sam varijator da izbacuje u remenici remen što bliže obodu. Pokušao sam prepraviti staze na variomatu da izbacuje remen što više ali nisam dobio nikakav rezultat.
Zamjebio sam bendiks, pali lijepo, samo imam jedan problem koji se pojavio nakon vožnje
Naime, nešto struže. Ja sam na bendiksu podmazano igličasti ležaj, podmazao zubčanike prenosa od alnesera
Ona tri valjčića nisam podmazivao, a ne znam da li sam trebao?
Jedina stvar koja mi sad pade na pamet. Podbacio sam podlošku od 3mm između radilice i bolcne da odmaknem kvačilo bendiks zbog onog pojedenog dijela radilice.
To znači da mi kvačilo bendiksa ne pritišće veliki lančanik, pa se možda on pomjerio do onog limića koji ga sa gornje strane drži da ne spadne.
Ako mislim da sve bude kako treba, čini mi se da mi menjanje radilice ne gine
Far me nervira, izgleda da je ovo verzija koja ima samo pozicije. Vjrv ću bubnuti led
Veći remen bi mi možda mogao pomoći i za krajnju i za ubrzanje da bolje popuni remenicu
Jao, puno stvari je pod MOŽDA OVO, MOŽDA ONO

Attached Files


Edited by Djope, 04 May 2024 - 21:01.


#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 May 2024 - 04:18

Taj bendiks ne drži onaj limić gore, on je sigurnosni samo, bendiks isključivo dobija poziciju naleganja kod osovine radilice. Kada je pojeden on ili radilica onda struže po obodu gore o veliki zupčanik, nekada i osciluje itd.. možeš videti tragove gde se dodiruje.. Problem se rešava novim bendiksom ili radilicom, nekada može da se nešto i ubudži, platna ispred platna iza.. ali definitivno ti bilo kakav vid oscilacija na radilici nije potreban.. Ona tri valjka su ti kočnica ispod njih imaš tri opruge, to sve isperi i lepo očisti podmaži, obrati pažnju kad rasklapaš, pa isto tako vraćaš..

Boja bele kafe na svećici je ok, cigla je već malo sigurnija-bogatija, ti proceni po gasu gde ti je najbolji, od smrt bele boje beži, to su havarije u najavi..

Staze na variomatu minareli ne vredi, to što je fabrika uradila je za 3-4 mm pred kraj izlaza, i svakako bolje od kineza koji su 8-10mm. Sa dužim remenom može, ali gubiš start, uglavnom aftermarket variomati donesu izlaznost do kraja i lep početak..



#27 Djope

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Posted Yesterday, 21:12

Danas sam montirao Leo Vince TT
Top speed se znatno popravio, sa 63 na 71
Ima težak start, zato što su fabričke opruge na kvačilu, vjrv su se i omekšale vremenom previše, i preteške rolnice
Ima rupu u ubrzanju od nekih 45-60 km/h
Vidim da za Aeroxa Leo Vince u paketu sa auspuhom dostavlja 4.3g rolnice
Napravio sam u nedelju turu od 100km bez ikakvih problema
Boju svećice još nisam gledao, potrošnja se drži na 4l

Edited by Djope, Yesterday, 21:20.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users