Jump to content


Keeway fact


326 replies to this topic

#121 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 21 August 2011 - 13:07

Izmerio sam potorosnju danas, 5.6l na 100.. :) Dosta je ali nije toliko stasno jer se vozilo samo pun gas + neustelovan, ponekad van rezonance, dvoje na skutu, pa ocekujem potrosnju max 5l kad se sve usteluje, naravno pun gas..

Hteo sam juce da izmerim kranju, ali radio sam, sad idem do druga da uzmem njegov fon pa da izmerim, ako ima instaliranu navigaciju, ako nema morace neko da mi objasni kako se instalira IGO na android.. :D

#122 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 August 2011 - 19:00

Ne mogu nedelju dana da sastavim da se vozim, ponovo problemi, a u subotu skup u bg, mislio sam da idem :)

Danas skinuo deklu da stavim deblju podlosku i lakse rolnice, a posle i tvrdje oprugice ako bude trebalo i ostavim na copavoj skut dok odem po kompresor i onda se zadrzim nekoliko sati i vratim se bez komresora kad pored tocka barica od ulja... :) Poludeo sam..

Nzm odakle curi, nemoguce da curi na semeringu osovine primara, mislim da ulje nije u tom nivou dok motor stoji... Jedino dihtung koji je bio dobar kad sam sklapao ili na srafu za ispustanje, ali njega sam pritego, ne smem vise.. Na semeringu osovine sekundara ne curi jer je felna suva.. :)

Sad ne mogu da skinem zadnje remenice, da lase pridjem svemu, tako da mora da ceka jutro ili vece ako budem radio... :)

Ali ima i lepih vesti.. Vario izbacuje kais 1-2mm od vrha, sto znaci da motor ima snage da podigne kais do kraja(ne bas kao pre) i sa primarom.. Nije predugacak, to je sad i objektivni zakljucak... :) Mozda ce i do kraja izbaciti kais, jer ja ga nisam bas puno forsirao, nisam ga cepao na duzem pravcu, a nisam ni zalegao..

I jedna ispravka u vezi predhodnog posta.. Pogresno sam preracunao.. Ne trosi 5.6 nego BUKVALNOO 10l, ko R1 kad se cepa, haha :)

#123 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 24 August 2011 - 19:52

View PostBoza, on 24 August 2011 - 19:00, said:

Ne mogu nedelju dana da sastavim da se vozim, ponovo problemi, a u subotu skup u bg, mislio sam da idem :)

Danas skinuo deklu da stavim deblju podlosku i lakse rolnice, a posle i tvrdje oprugice ako bude trebalo i ostavim na copavoj skut dok odem po kompresor i onda se zadrzim nekoliko sati i vratim se bez komresora kad pored tocka barica od ulja... :) Poludeo sam..

Nzm odakle curi, nemoguce da curi na semeringu osovine primara, mislim da ulje nije u tom nivou dok motor stoji... Jedino dihtung koji je bio dobar kad sam sklapao ili na srafu za ispustanje, ali njega sam pritego, ne smem vise.. Na semeringu osovine sekundara ne curi jer je felna suva.. :)

Sad ne mogu da skinem zadnje remenice, da lase pridjem svemu, tako da mora da ceka jutro ili vece ako budem radio... :)

Ali ima i lepih vesti.. Vario izbacuje kais 1-2mm od vrha, sto znaci da motor ima snage da podigne kais do kraja(ne bas kao pre) i sa primarom.. Nije predugacak, to je sad i objektivni zakljucak... :) Mozda ce i do kraja izbaciti kais, jer ja ga nisam bas puno forsirao, nisam ga cepao na duzem pravcu, a nisam ni zalegao..

I jedna ispravka u vezi predhodnog posta.. Pogresno sam preracunao.. Ne trosi 5.6 nego BUKVALNOO 10l, ko R1 kad se cepa, haha :)



Da vis malo kako je meni bilo dok sam vozio turpiju :) ono napunim ga do cepa,i posle 30-40km se pali lampica...

#124 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 August 2011 - 20:01

Hahaha :)
Ma da ide ko R1 ne bih se zalio, ali ide samo ko R6, tako da nisam bas zadovoljan :)

Ali kapiram da trosi mnogo jer prosipa bengu dok ne udje u rezonanciju, a i malo je tamnije svecica :)

#125 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 August 2011 - 20:34

bar treku ne treba puno da uđe u rezonancu, šta bi rekao da imaš replicu???
ne sme da troši toliko...maximum 6 litara, ajd u štelovanje!!!!

#126 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 August 2011 - 20:43

Udje on u rezonaciju, na ravnom nema problema, nego uzbrdo kad sednu dvoje, desi se da ispadne..
Znam i ja da ne treba toliko, iako je agresivan dosta ovaj street.. Zato sam i rasturio prenos, da stavim lakse rolnice, da bude stalno u rezonanciji i onda sam video da curi... :)

#127 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 03 September 2011 - 18:23

Kineski blokovi su tesko sranje, oni na keeway sajtu pisu kao blokovi od novog aluminijma, ali ovo je neki najgori pretapani.. Sta se desilo.. Kako sraf kojim se zavija dekla zavija u reduktor, tj. ulazi u reduktor, ne skroz naravno, zatvoreno je sa druge strane ali to je puklo, kao da je sraf proso, ali nije.... Evo i slike da vam bude jasnije..
Posted ImagePosted Image

Ja sam pokusao da to zapusim crvenim silikonom i drzalo je jedan dan i preko noci je popustilo i iscurelo je ulje...
E juce sam nabavio dvokomponentni tecni metal i zalepio to.. Prvo sam hteo da zavarim malo, da pecnem, ali sam cuo da se pri varenju alu dostizu visoke temp, pa sam se plasio da se ne iskrivi blok..

I to drzi odlicno sad, nadam se da nece da procuri..

Setup je sledeci: S6 street race, Tecnigas TREK, Mikuni 16mm, Naraku racing vario, Malossi primar 25%, Athena kais 801/17, Airbox - lulica 19-20mm + dizna 90 - ig;lica ne sredini, podloska kod bolcne 1.3mm, rolnice 3.25g, oprugice kvacila neke crvene ne znam koji set...

Epilog: motor ide kao zmaj, ali mora da se jos dosteluje karb i jos malo prenos... Svecica na punom gasu je kao 9. sa ovog sajta mozda malo svetlija, treba manja dizna znaci, pola gasa nisam testirao ali cini mi se da je dobro videcemo jos..

E sad, Mario mi je reko da ce biti malo gimnastike sa ovim primarom zbog nelinarnog torka i bio je u pravu.. Desava se da motor odlicno povuce na startu, onda prevrtava do 30, pa padnu obrtaji i onda odlicno vuce.. Meni to ne smeta puno ali nije maksimalno iskoriscena snaga.. Tako da kad budem imao pare narucicu rolnice od 3.3g ili 3.35g.. o to bi bilo to za ovu sezonu.. Ustvari nabavio sam i onu T racvu ili kako se vaec zove sto drzi stapove napred i to treba da promenim, ali mrzi me sad.. A cena je bila smesna 600din sam platio http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif Nova je oko 4000din.. :D

#128 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 September 2011 - 10:31

vidi možeš sa tvrđom centralnom da napeglaš malo tu nelinarnost, ali onda idu teže rolnice i više se troše, u svakom slučaju powerband spuha čupa to što ovaj poremeti i naravno snaga motora...

#129 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 September 2011 - 18:13

Sastavio mesec dana voznje, ali sranja se dogadjaju.. Vracen standard cilindar...

#130 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 24 September 2011 - 18:27

Sta se desilo ?

#131 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 September 2011 - 18:32

Zalepio klip, tj. komada dva, u roku od dva dana.. :) Kad sranje krene ne staje..
Sad se djira serijski cilindar, i uspeva da ide sa primarom.. :)

#132 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 24 September 2011 - 18:36

Bar ti mala potrosnja ako nista drugo. Al steta je ,ipak coek se naradi oko toga ulozi mnogo truda i volje i ljubavi i onda sranje. Znam kako je to jer sam isto imao takvih situacija.

#133 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 September 2011 - 18:45

Jbg. Bio sam se smorio, ali sad ide kraj sezone, fax, obaveze pa me briga sto se sjebao... Popravice se za sl sezonu...
Kolka ce potrosnja biti, bas i ne znam, dizna je 88 sa airboxom bez lulice, otvor 25mm.. Al ko ga jebe, nek trosi, imam stek goriva u garazi :)

#134 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 September 2011 - 08:59

:)

#135 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 25 September 2011 - 10:27

street race je definotivno svakome u banani :)

#136 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 September 2011 - 12:04

Ma ko ga jebe, nije mi zao, vozio sam se lepo mesec dana, i kurcio sam se maximalno, sledece sezone cu kupiti novi klip, razbusiti ga i eto ga ko nov... :)

ALi jos uvek mi nije jasno sto je zalepio.. Vozio sam se vece pre nego sto je zalepio sat-dva bez prestanka, samo pun gas i sve je bilo ok..
Sutradan ujutru stavim 2 broja manju diznu, i dobijem ceo otklon rucice gasa, pali bez gasa, nema trokiranja ni malo, proverim svecicu na punom i na pola, odlicna boja, malko tamnija, i desi se da zalepi posle 3km, zasto? pitaj kurca.. :)

#137 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 25 September 2011 - 12:26

Ja sam se jebavao sa njim na copetovom kiwiju i honovao cil. jer je bio malo u minusu i opet lepak. Po meni jedini uzrok moze biti da se ti klipovi sire nepravilno po svom obodu i onda na tim mestima lepe za cil. Imao sam jos jedan takav slucaj, tu mi je u garage pa cu uslikati i objasniti. Predlagao sam Copetu da razbusimo na 47,4 i kupime novi klip i tada bi znali. Ako bi i dalje lepio onda bi problem bio u cil. a ako ne onda samo u klipu. On nije hteo posto ga je vratio u ducan pa tako ne znam sta bi bilo.

#138 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 September 2011 - 12:37

Sve je moguce.. Ovaj put nije lepio kao prvi put dok je bio u razradi, sa svih strana po malo.. Sad je lepio samo gde su oni otvori za boost, na tom delu klipa, i nabacao je aluminijum ispod boost kanala, tako da kompresioni deo cilindra nije bio ostecen... Nakon toga sam osmirglao cilindar, i stavio stari klip i posle se opet sjebe na istom delu, ali napravi riseve po cilindru.. Po meni bi uz honovanje tog donjeg dela cilindra i nov klip mogo normalno da se vozi...

#139 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 25 September 2011 - 12:43

Ne vredi Bozo radio sam to. Sve cilindre koje razbusujem napravim u konus.Pa sam tako i taj Copetov , u GMT napravim jednu stotu u plusu i spustam se u donji deo u konus na dve stote u plusu i stavili novi klip ali isto s6 i opet zalepio.Tako uvek odradim cil. i nikad nije zalepio kad stavljam neke tajvanske klipove i radi super ne zvoni ni malo.Inace kad se razbusi cil. oce malo da zvoni, mislim da Milosu na freju zvoni i jos nekima a ne znaju zasto.

#140 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 September 2011 - 12:55

I meni je malo zvonio, ali nije bilo strasno..
Ne znam gde mogu da nadjem klip u ovim merama.. Ima u motojuric prox klip, ali je negde oko 50e, sto je preskupo, bilo bi mi realnije da dam jos tolko i kupim novi kit...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users