Keeway fact
#301
Posted 17 February 2014 - 00:21
#302
Posted 17 February 2014 - 01:27
Kakva ozbiljnija kategorija je u planu?
#303
Posted 17 February 2014 - 15:27
Inače sam danas probao da uštelujem karburator i zaključio sam da trokira zbog svećice. Možda je prehladna za ovo vreme.
Na primer posle 5 min rada na leru nekih 500 metara ide kako treba i onda počinje da prekida, tj. preskače taktove.
Neki dan kad odem u Bg kupiću 8-icu.
#304
Posted 17 February 2014 - 16:29
#305
Posted 23 July 2014 - 19:47
Погодило се да је падала киша, нисам отишао на посао, па сам имао скоро цео дан да се зезам око скутера.
Сутра ми стиже точкић уљна пумпе од Неше, јер сам мој покварио, пошто сам одлучио да вратим пумпу. Досадило ми је да носим по бочицама уље и да мастим руке кад сипам бенз.
Што се тиче предње виљушке, имам пробелм.
Сипао сам по 110мл уља у сваки штап, али је било много, ход је био премали. Па сам извукао по 5мл, али је опет било превише. На крају сам извукао још по 10мл и даље нисам задовољан. Ход је премали и осећај при кочењу је лош, осећам кад да ће точак у сваком тренутку да проклиза.
Значи, сад је остало по 95мл и не ваља. Тражио сам по нету колико иде уља, али ништа нисам нашао, осим да је ход штапова 88мм. Измерио сам код мене око 55мм.
Зна ли неко клоико уља иде у ове штапове?
#307
Posted 23 July 2014 - 20:39
#308
Posted 23 July 2014 - 21:14
#309
Posted 23 July 2014 - 21:20
#310
Posted 23 July 2014 - 21:39
DRAGANCE, on 23 July 2014 - 21:14, said:
Ја сам сипао ово уље вискозности 15, чини ми се да сам погрешио, јер се још увек брзо извлачи виљушка, мада је боље него раније. Можда сам требао да купим 20.
Nesa BG, on 23 July 2014 - 21:20, said:
И ти си мењао или си нашао негде податак? Видим Марио је 70 сипао.
#311
Posted 23 July 2014 - 21:48
#312
Posted 23 July 2014 - 22:11
Dalje sipao sam prvo 15w pa su bile pretvrde, posle sam sipao 5w sada su premekane, kada jace prikocim udari maska o blatobran, mislim da ce 10w biti pun pogodak
Inace tvrda je ta kineska opruga u njima tacno se oseti i na 5w da je opruga brutalna..e sad jbg mozda je trebalo sipati manje, podatak ni ja nisam nasao
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#313
Posted 24 July 2014 - 01:50
#314
Posted 24 July 2014 - 10:21
#315
Posted 24 July 2014 - 23:40
#316
Posted 25 July 2014 - 19:32
Јуче ми је такоће стигао точкић уљне пумпе од Неше. Човек ми је послао и осигураче и шрафове уљне пумпе, за њега +.
Опет сам правио радапцигер, јер нисам могао да нађем стари. На крају се испоставило да је на најлогичнијем месту, у алату, а ја гледао по мојим кутијама, јбг. Ту сам скоро 2 сата изгубио. Није ми брусилица ту, па ајд тражи одговарајуће парче лима, па буши, не ваља, па опет буши, прошируј рупе, ђа тамо ђа овамо..
На крају кад сам наместио пумпу, сипао сам ајпон уље са мирисом јагоде, провозао се и осетио да мирише, то значи да пумпа шљака.
Пошто је ова пумпа повезана сајлом за ручицу гаса, а сајлу сам изгубио, поставио сам је на најјачи положај. Мало ће више да троши уља, ал кгјб. Бар на низбрдици не морам да бринем да не залепи.
#317
Posted 25 July 2014 - 21:58
#319
Posted 04 September 2014 - 01:11
Plamenni, on 25 July 2014 - 21:58, said:
Ma uzeo 2 parčeta paljene žice, presavio oba na duplo i zavezao. Nema gde.
Nego u poslednje vreme motor loše radi, i sve lošije i lošije i to nekako povezuje sa stavljanje pumpe za ulje onomad. Ali možda je i ranije počelo, sad nisam više siguran.
Toliko je loše radio u zadnjih nedelju dana da sam morao da držim pun gas na leru da se ne bi ugasio, ako stanem na uzbrdici, ne bi imalo šanse da krenem. Dok je na punom gasu bilo sve u redu.
Pre 3-4 sata sam otišo u garažu da zamenim oprugice kvačila, mislio sam da je neka popustila, pa stalno kači kvačilo i zbog toga hoće da se ugasi na leru.
Stavio sam prvo zelene, srednje tvrdoće iz Malossi 29 8746 kompleta. I opet isto sranje. Trokira na leru, nema šanse da krene.
Ajde drugu svećicu da probam, možda je do toga. Isto! Aj treću, opet isto!! Karburator je naštelovan skoro kao prošle godine, samo 2 broja manja dizna, nisam na njega sumnjao, al pošto nemam nikave ideje šta je sa motorom, rešim da izvadim lulicu od 18-19mm i ostavim otvor od 25mm.
Motor prodisa, al opet nije 100% dobro, kad se zagreje trokira na početku. Pa dal je moguće da traži još vazduha??! Izgleda da je moguće, al ništa mi nije jasno.
Skinuo filter i probudio se skroz, čak mu je malo i više vazduha. Malo eksperimentisanja sa ženskim čarapama i našo sam jedne sa kojim se ne guši, možda je nekoliko brojeva manja dizna, to ću sutra još da vidim.
Motor GRIZE, u odnosu na prošlih mesec dana. Baš se oseti i čuje snaga, agresivan je, hoće da ujede. Sa hladnim prenosom diže na zadnji lagano.
E pa šta se promenilo u odnosu na prošlu godinu. NIŠTA, dodata pumpa za ulje, a traži manje goriva. Imam nekoliko teorija:
1. Izgubio je kompresiju, potrošio se klip, pa za manji kompresioni odnos traži manje goriva? ALI ide odlično, kida, znači verovatnoća mala.
2, Prejaka mešavina, zbog uljne pumpe, napravila na naslage na gornje delu izduvnog kanala, to sam video prošle godine kod Krste u temi. Niži + manji izduvni traži manje goriva. LOGIČNO, čak se i slaže sa tim da motor ide sve lošije. Ali dal je moguće da je u poslednjih mesec dana toliko naslaga nabacalo, malo km sam prešao??
3. Kad sam stavljao uljnu pumpu još sam dodatno izbrusio anker paljenja, pa sam sad preterao sa uglom? U pitanju je +1mm pa mi ni ovo nije baš mnogo verovatno. A i sa većim uglom bi trebalo više goriva da ide, ali ako je bilo idealno, pa sam sad dodao, šta onda, uff.
4. Anker sam okrenu na pogrešnu stranu i vratio sam na početnih 12-14 stepeni, pa traži manje goriva. Pre nekoliko nedelja sam stavio 2 br. manju diznu i 0,25gr lakše rolnice, jer je motor ispadao iz rezonance, i to se slaže sa manjim uglom, traži više obrtaja.
Ova teorija je moj favorit.
Ko da mi ovo iznad nije dovoljno, nego me sad još i kvačilo guzi. Kad sam kako-tako uštelovao karb sa čarapama, isprobavao sam start.
- Zelene - Kreće na zadnjem, savršeno. Čim se zagreje ne valja! Motor se zavrti na potrebne obrtaje, onda obrtaji padnu sigurno za 1000, muči se do 15-20 i onda me ISPALI ko iz topa.
- Žute - Dernja se više nego što treba, prejake su, proklizava kvačilo. Ali ipak kreće dobro, ali nema baš udarac da potpiše na rizli, samo malo trag ostavi, dok zelene kopaju, ali ipak je dobro. Dok se prenos ne ZAGREJE. Onda još gori pad obrtaja imaju od zelenih, možda čak i gore.
- Ajde na kraju i bele da probam, da vidim da li će biti pada obrtaja. Ima pad, dosta manji, ali su one preslabe i slab je start.
Po mom nekom razmišljanju, kontra opruga gubi tvrdoću sa porastom temp. pa vario podigne kaiš malo dok kvačilo još nije završilo svoj posao. To mi je nekako logično, ali me zanima šta vi mislite?
Neko u Malosiju se malo zeznuo, poslao jednu belu viška.
#320
Posted 04 September 2014 - 10:29
meni smrdi na kontra oprugu, gotova je, ista situacija je kod mene, od sremske mitrovice na ovamo sam pogubio 1500 obrtaja u međuubrzanju..
što se tiče tačke paljenja svaki novi setup traži novo setovanje i karburatora...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users