Jump to content


Keeway fact


326 replies to this topic

#301 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 17 February 2014 - 00:21

Ništa se nije radilo od prošlog leta. Svi nešto rade, osim mene. Naravo da su svakakve sitnice u planu, samo vremena i para.

#302 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 February 2014 - 01:27

ooo Božo pa tebe umalo nije uhvatila cela godina da nisi nešto pisao i izveštavao...ako je dobar ne treba ništa dirati ali kod ovih naših zujalica to je retko slučaj...Ide lepo vreme sad će biti cepanja! :)
Kakva ozbiljnija kategorija je u planu?

#303 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 17 February 2014 - 15:27

Pa onaj T6 mi zapao za oko. Alu, a nije skup. Uz Mariovu obradu izvlači dosta snage. + neki bolji spuh... To su želje za sad, do leta svašta može da se promeni.

Inače sam danas probao da uštelujem karburator i zaključio sam da trokira zbog svećice. Možda je prehladna za ovo vreme.
Na primer posle 5 min rada na leru nekih 500 metara ide kako treba i onda počinje da prekida, tj. preskače taktove.
Neki dan kad odem u Bg kupiću 8-icu.

#304 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 17 February 2014 - 16:29

Svecica prehladna... Ume da trokira u pocetku sreca pa je ac te brzo dostigne temperaturu

#305 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 23 July 2014 - 19:47

Данас су ми стигли уље за предњу виљушку, за кочнице и за мотор и пакнови.
Погодило се да је падала киша, нисам отишао на посао, па сам имао скоро цео дан да се зезам око скутера.

Сутра ми стиже точкић уљна пумпе од Неше, јер сам мој покварио, пошто сам одлучио да вратим пумпу. Досадило ми је да носим по бочицама уље и да мастим руке кад сипам бенз.

Што се тиче предње виљушке, имам пробелм.
Сипао сам по 110мл уља у сваки штап, али је било много, ход је био премали. Па сам извукао по 5мл, али је опет било превише. На крају сам извукао још по 10мл и даље нисам задовољан. Ход је премали и осећај при кочењу је лош, осећам кад да ће точак у сваком тренутку да проклиза.

Значи, сад је остало по 95мл и не ваља. Тражио сам по нету колико иде уља, али ништа нисам нашао, осим да је ход штапова 88мм. Измерио сам код мене око 55мм.

Зна ли неко клоико уља иде у ове штапове?

#306 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 July 2014 - 20:09

http://forum.pyrothe...e-viljuske-prc/

#307 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 23 July 2014 - 20:39

Нисам видео ово. 70мл значи. Можда ћу мало више да оставим да ми не би закачињао точак о пластику.

#308 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 23 July 2014 - 21:14

ja sam se isto mucio , odokativno sam sipao i stalno izvlacio dok nisam bio zadovoljan

#309 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 July 2014 - 21:20

80 ml.

#310 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 23 July 2014 - 21:39

View PostDRAGANCE, on 23 July 2014 - 21:14, said:

ja sam se isto mucio , odokativno sam sipao i stalno izvlacio dok nisam bio zadovoljan
Јел боље него што је било?
Ја сам сипао ово уље вискозности 15, чини ми се да сам погрешио, јер се још увек брзо извлачи виљушка, мада је боље него раније. Можда сам требао да купим 20.

View PostNesa BG, on 23 July 2014 - 21:20, said:

80 ml.

И ти си мењао или си нашао негде податак? Видим Марио је 70 сипао.

#311 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 July 2014 - 21:48

Ne nego ako hoces malo da smanjis hod. Trebao si da uzmes 20.

#312 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 23 July 2014 - 22:11

70ml je podatak za SR, mada sam ja i u 4t toliko sipao, a to ce biti isto kap kod tebe

Dalje sipao sam prvo 15w pa su bile pretvrde, posle sam sipao 5w sada su premekane, kada jace prikocim udari maska o blatobran, mislim da ce 10w biti pun pogodak

Inace tvrda je ta kineska opruga u njima tacno se oseti i na 5w da je opruga brutalna..e sad jbg mozda je trebalo sipati manje, podatak ni ja nisam nasao

--- Sinclair research LTD 1981 © ---

#313 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 24 July 2014 - 01:50

ja sam kod mene sipao bardahl , mislim da je bila 22-ka ali sam dodao malo 90-ke da stvrdnem , pokazalo se odlicno , ali mislim da bi mogao jos po 5ml da dodam , zeznuo sam se kad sam izbacivao

#314 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 24 July 2014 - 10:21

@dragance koliko si sipao ?

#315 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 24 July 2014 - 23:40

da li mi verujes da pojma nemam , izbacio sam ulje , oprao sve ,stisnuo sam viljuske do kraja i nasuo ulja taman do pocetka navoja odozdo , onda par puta izdrndao vile gore dole , sve sklopio i provozao , bile su malkice pretvrde pa sam vadio ulje sve dok nisam bio zadovoljan ,,,, tako da konacnu meru ne znam , bogu hvala vec par meseci sljakaju kako treba

#316 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 July 2014 - 19:32

Извадио сам још по 15мл, остало је по 80, и сад сам задовољан. Добар је осећај при кочењу и солидно упија неравнине при већим брзинама. При малим брзинама је мало тврђе, чини ми се, мада је не возим никад полако, па ме није брига.

Јуче ми је такоће стигао точкић уљне пумпе од Неше. Човек ми је послао и осигураче и шрафове уљне пумпе, за њега +.

Опет сам правио радапцигер, јер нисам могао да нађем стари. На крају се испоставило да је на најлогичнијем месту, у алату, а ја гледао по мојим кутијама, јбг. Ту сам скоро 2 сата изгубио. Није ми брусилица ту, па ајд тражи одговарајуће парче лима, па буши, не ваља, па опет буши, прошируј рупе, ђа тамо ђа овамо..

На крају кад сам наместио пумпу, сипао сам ајпон уље са мирисом јагоде, провозао се и осетио да мирише, то значи да пумпа шљака.
Пошто је ова пумпа повезана сајлом за ручицу гаса, а сајлу сам изгубио, поставио сам је на најјачи положај. Мало ће више да троши уља, ал кгјб. Бар на низбрдици не морам да бринем да не залепи.

#317 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 25 July 2014 - 21:58

Cime si blokirao leptir uljne pumpe? :ziveli:

#318 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 July 2014 - 00:09

View PostPlamenni, on 25 July 2014 - 21:58, said:

Cime si blokirao leptir uljne pumpe? :D
Ekserom :P

Quote

Пошто је ова пумпа повезана сајлом за ручицу гаса, а сајлу сам изгубио, поставио сам је на најјачи положај.
Normalno-i tako se vozi skoro uvek pun gas :)

#319 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 September 2014 - 01:11

View PostPlamenni, on 25 July 2014 - 21:58, said:

Cime si blokirao leptir uljne pumpe? :)

Ma uzeo 2 parčeta paljene žice, presavio oba na duplo i zavezao. Nema gde.

Nego u poslednje vreme motor loše radi, i sve lošije i lošije i to nekako povezuje sa stavljanje pumpe za ulje onomad. Ali možda je i ranije počelo, sad nisam više siguran.
Toliko je loše radio u zadnjih nedelju dana da sam morao da držim pun gas na leru da se ne bi ugasio, ako stanem na uzbrdici, ne bi imalo šanse da krenem. Dok je na punom gasu bilo sve u redu.

Pre 3-4 sata sam otišo u garažu da zamenim oprugice kvačila, mislio sam da je neka popustila, pa stalno kači kvačilo i zbog toga hoće da se ugasi na leru.
Stavio sam prvo zelene, srednje tvrdoće iz Malossi 29 8746 kompleta. I opet isto sranje. Trokira na leru, nema šanse da krene.
Posted Image

Ajde drugu svećicu da probam, možda je do toga. Isto! Aj treću, opet isto!! Karburator je naštelovan skoro kao prošle godine, samo 2 broja manja dizna, nisam na njega sumnjao, al pošto nemam nikave ideje šta je sa motorom, rešim da izvadim lulicu od 18-19mm i ostavim otvor od 25mm.
Motor prodisa, al opet nije 100% dobro, kad se zagreje trokira na početku. Pa dal je moguće da traži još vazduha??! Izgleda da je moguće, al ništa mi nije jasno.
Skinuo filter i probudio se skroz, čak mu je malo i više vazduha. Malo eksperimentisanja sa ženskim čarapama i našo sam jedne sa kojim se ne guši, možda je nekoliko brojeva manja dizna, to ću sutra još da vidim.
Motor GRIZE, u odnosu na prošlih mesec dana. Baš se oseti i čuje snaga, agresivan je, hoće da ujede. Sa hladnim prenosom diže na zadnji lagano.

E pa šta se promenilo u odnosu na prošlu godinu. NIŠTA, dodata pumpa za ulje, a traži manje goriva. Imam nekoliko teorija:
1. Izgubio je kompresiju, potrošio se klip, pa za manji kompresioni odnos traži manje goriva? ALI ide odlično, kida, znači verovatnoća mala.
2, Prejaka mešavina, zbog uljne pumpe, napravila na naslage na gornje delu izduvnog kanala, to sam video prošle godine kod Krste u temi. Niži + manji izduvni traži manje goriva. LOGIČNO, čak se i slaže sa tim da motor ide sve lošije. Ali dal je moguće da je u poslednjih mesec dana toliko naslaga nabacalo, malo km sam prešao??
3. Kad sam stavljao uljnu pumpu još sam dodatno izbrusio anker paljenja, pa sam sad preterao sa uglom? U pitanju je +1mm pa mi ni ovo nije baš mnogo verovatno. A i sa većim uglom bi trebalo više goriva da ide, ali ako je bilo idealno, pa sam sad dodao, šta onda, uff.
4. Anker sam okrenu na pogrešnu stranu i vratio sam na početnih 12-14 stepeni, pa traži manje goriva. Pre nekoliko nedelja sam stavio 2 br. manju diznu i 0,25gr lakše rolnice, jer je motor ispadao iz rezonance, i to se slaže sa manjim uglom, traži više obrtaja.
Ova teorija je moj favorit.

Posted Image
Ko da mi ovo iznad nije dovoljno, nego me sad još i kvačilo guzi. Kad sam kako-tako uštelovao karb sa čarapama, isprobavao sam start.
- Zelene - Kreće na zadnjem, savršeno. Čim se zagreje ne valja! Motor se zavrti na potrebne obrtaje, onda obrtaji padnu sigurno za 1000, muči se do 15-20 i onda me ISPALI ko iz topa.
- Žute - Dernja se više nego što treba, prejake su, proklizava kvačilo. Ali ipak kreće dobro, ali nema baš udarac da potpiše na rizli, samo malo trag ostavi, dok zelene kopaju, ali ipak je dobro. Dok se prenos ne ZAGREJE. Onda još gori pad obrtaja imaju od zelenih, možda čak i gore.
- Ajde na kraju i bele da probam, da vidim da li će biti pada obrtaja. Ima pad, dosta manji, ali su one preslabe i slab je start.

Po mom nekom razmišljanju, kontra opruga gubi tvrdoću sa porastom temp. pa vario podigne kaiš malo dok kvačilo još nije završilo svoj posao. To mi je nekako logično, ali me zanima šta vi mislite?


Neko u Malosiju se malo zeznuo, poslao jednu belu viška. :)
Posted Image

#320 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 September 2014 - 10:29

akcija na malossi +33% :)

meni smrdi na kontra oprugu, gotova je, ista situacija je kod mene, od sremske mitrovice na ovamo sam pogubio 1500 obrtaja u međuubrzanju..

što se tiče tačke paljenja svaki novi setup traži novo setovanje i karburatora...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users