Jump to content


Pavese - podesavajuce rolnice



27 replies to this topic

#21 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 September 2012 - 11:25

A, za te rolnice , mi kad ih spakujemo u vario , jednostavno nemamo nadzora nad njihovim radom i trosenjem , ne mos` tu pogresiti, ne znamo da li se okrecu ili samo struzu, pa dok traju- traju...ja mislim da do skockavanja dolazi zbog toga sto samo struzu u istom polozaju , habajuci sloj na standardnim je od grafita koji je samopodmazujuci materijal otporan na temperaturu pa se opet pohaba...( originalne MOTOFORCE jako kratko trajale ) ...

Neki dan mi je bio jedan prijatelj , skoro kupio APRILIJU LEONARDO 150 ccm, kaze zveci jako iz dekla prenosa...ja mu rekao da rastavi , a kad je doneo vario , on GROBLJE...pohabano sve zivo sto se moze pohabati...duboka aksijalna ostecenjana bokovima kliznih staza, slajderi potroseni skroz, rolnice na jednom kraju potrosene za skoro 3 mm ! I to ti je islo???Pa, islo je al` je rondalo...Na kraju , posto nije imao para za novi vario , kupio samo nove rolnice , kaze buka se smanjila i dobro ide ? ( dok ne ostane na putu zbog loseg varia) ...magarci su to...

Ja sam sa PAVESE zadovoljan sa tom kilometrazom , habanje je jos uvek malo, a na ovaj nacin kad ih zakrenem , produzicu im vak trajanja za jos dugo,a krajnja popravka kad vise ne bude moglo ni tako , sleduje im hilzna koju moze da uradi svaki strugar...Inace , plastika je izuzetno lagana i tvrda, nesto najtvrdje iz sveta plastike sto postoji...

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 18 September 2012 - 11:50

još mi kao ne volimo da mažemo rolnice sa masti, da ne bi pokupile ferodni prah od kvačila i time dovele ceo variomat u debalans, a ono stage6 rolnice se pakuju sa malo masti u kesici, na malossi tubi grafitne masti, poslikan torque driver i rolnice... dakle moraju malo da se maste, samo treba računati na tu težinu, mast ume da unese 0,1-0,2g u plus kada se precizno podešavanje radi...

#23 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 September 2012 - 21:55

View PostMario, on 18 September 2012 - 11:50, said:

još mi kao ne volimo da mažemo rolnice sa masti, da ne bi pokupile ferodni prah od kvačila i time dovele ceo variomat u debalans, a ono stage6 rolnice se pakuju sa malo masti u kesici, na malossi tubi grafitne masti, poslikan torque driver i rolnice... dakle moraju malo da se maste, samo treba računati na tu težinu, mast ume da unese 0,1-0,2g u plus kada se precizno podešavanje radi...

Bio je skoro topic na MS-u bas na tu temu i iskustva su podeljena
http://www.mojskuter...ic,70319.0.html
,samo mislim da bi ta mast [bar u mom slucaju] tolko pokupila prasinu da bi steta bila veca od koristi...mislim da je bolje ispolirati kanale u variomatu i koristiti malo kvalitetnije rolnice posle stela sa nekim "jeftinijim'...

#24 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 September 2012 - 00:04

Слажем се са тобом Цвеле..

#25 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 19 April 2013 - 21:16

E, moram jos malo o tim PAVESE...malo, malo pa se negde provuce neko pitanje sta mislite jel` da olaksam , oce li biti bolje, ako stavim teze oce se popraviti krajnja , sta mislite koje da stavim , koja gramaza za moj skut i slicno...to su sve pitanja na koja niko od nas ne moze odgovoriti sa sigurnoscu, to sve zavisi od mnogo faktora , pa cak i od licnog ukusa , zavisi ko sta voli , kako da mu se motor ponasa ...zbog svega toga neko je izmislio PAVESE , tom treba dati NOBELOVU nagradu...smislio je tako dobro i jednostavno resenje za stelovanje prenosa , jeste pet , sest puta skuplje od standardnih rolnica , ali ne kupuje se to cesto...zivotni vek im je bar tri sezone, pa mozemo valjda da za to vreme opet odvojimo tridesetak evra za tu vaznu stvar - sigurno i precizno postavljanje prenosa...kod mene su vec dve sezone , pocele su malo da se skockavaju , ali blagovremenim zakretanjem moze im se dodatno produziti vek...kada dodju do kraja sasvim sam siguran da cu naci nacina da ih obnovim pravljenjem neke hilzne kod strugara i bice opet kao nove...

Po mom misljenju , ne treba zaliti pare za to , mogucnosti stelovanja su neogranicene, u startu izgleda skupo , ali kad ih imas , tek onda uvidjas koliko si srecan , onda mozes sve...pa, na koliko drugih gluposti covek potrosi pare u toku samo jedne godine ?

#26 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 October 2015 - 21:31

Pohvala za pavese, u extra kratkom periodu sam ubo pravu gramazu za variomat.
Uz MF variomat za piaggio sam dobio 5.0 i 7.0gr role, medjutim oba seta su prelagana.
Pa sam nastimao oko 7.5, pa 8.5,i na kraju zavrsio na 9.6gr, i konacno se spustio na 9.0gr idealnih. Tako nekako su isle gramaze, uglavnom jako dobra stvar pogotovo kada se isprobava na setupima za koje je slabo poznato.

#27 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 October 2015 - 21:36

@dajteh
Slazem se. Odlicne su za stelovanje.

Evo i nekih slika iz moje teme pa neka se nadju ovde. U pitanju su Pavese 16x13

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#28 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 October 2015 - 02:01

E bas sam i ja slikao svoje na vaganju, izmedju ostalog :D

[attachment=5870:20151017_143347.jpg]
[attachment=5872:20151017_144742.jpg]





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users