A, za te rolnice , mi kad ih spakujemo u vario , jednostavno nemamo nadzora nad njihovim radom i trosenjem , ne mos` tu pogresiti, ne znamo da li se okrecu ili samo struzu, pa dok traju- traju...ja mislim da do skockavanja dolazi zbog toga sto samo struzu u istom polozaju , habajuci sloj na standardnim je od grafita koji je samopodmazujuci materijal otporan na temperaturu pa se opet pohaba...( originalne MOTOFORCE jako kratko trajale ) ...
Neki dan mi je bio jedan prijatelj , skoro kupio APRILIJU LEONARDO 150 ccm, kaze zveci jako iz dekla prenosa...ja mu rekao da rastavi , a kad je doneo vario , on GROBLJE...pohabano sve zivo sto se moze pohabati...duboka aksijalna ostecenjana bokovima kliznih staza, slajderi potroseni skroz, rolnice na jednom kraju potrosene za skoro 3 mm ! I to ti je islo???Pa, islo je al` je rondalo...Na kraju , posto nije imao para za novi vario , kupio samo nove rolnice , kaze buka se smanjila i dobro ide ? ( dok ne ostane na putu zbog loseg varia) ...magarci su to...
Ja sam sa PAVESE zadovoljan sa tom kilometrazom , habanje je jos uvek malo, a na ovaj nacin kad ih zakrenem , produzicu im vak trajanja za jos dugo,a krajnja popravka kad vise ne bude moglo ni tako , sleduje im hilzna koju moze da uradi svaki strugar...Inace , plastika je izuzetno lagana i tvrda, nesto najtvrdje iz sveta plastike sto postoji...
1
27 replies to this topic
#21
Posted 18 September 2012 - 11:25
#22
Posted 18 September 2012 - 11:50
još mi kao ne volimo da mažemo rolnice sa masti, da ne bi pokupile ferodni prah od kvačila i time dovele ceo variomat u debalans, a ono stage6 rolnice se pakuju sa malo masti u kesici, na malossi tubi grafitne masti, poslikan torque driver i rolnice... dakle moraju malo da se maste, samo treba računati na tu težinu, mast ume da unese 0,1-0,2g u plus kada se precizno podešavanje radi...
#23
Posted 18 September 2012 - 21:55
Mario, on 18 September 2012 - 11:50, said:
još mi kao ne volimo da mažemo rolnice sa masti, da ne bi pokupile ferodni prah od kvačila i time dovele ceo variomat u debalans, a ono stage6 rolnice se pakuju sa malo masti u kesici, na malossi tubi grafitne masti, poslikan torque driver i rolnice... dakle moraju malo da se maste, samo treba računati na tu težinu, mast ume da unese 0,1-0,2g u plus kada se precizno podešavanje radi...
Bio je skoro topic na MS-u bas na tu temu i iskustva su podeljena
http://www.mojskuter...ic,70319.0.html
,samo mislim da bi ta mast [bar u mom slucaju] tolko pokupila prasinu da bi steta bila veca od koristi...mislim da je bolje ispolirati kanale u variomatu i koristiti malo kvalitetnije rolnice posle stela sa nekim "jeftinijim'...
#24
Posted 19 September 2012 - 00:04
Слажем се са тобом Цвеле..
#25
Posted 19 April 2013 - 21:16
E, moram jos malo o tim PAVESE...malo, malo pa se negde provuce neko pitanje sta mislite jel` da olaksam , oce li biti bolje, ako stavim teze oce se popraviti krajnja , sta mislite koje da stavim , koja gramaza za moj skut i slicno...to su sve pitanja na koja niko od nas ne moze odgovoriti sa sigurnoscu, to sve zavisi od mnogo faktora , pa cak i od licnog ukusa , zavisi ko sta voli , kako da mu se motor ponasa ...zbog svega toga neko je izmislio PAVESE , tom treba dati NOBELOVU nagradu...smislio je tako dobro i jednostavno resenje za stelovanje prenosa , jeste pet , sest puta skuplje od standardnih rolnica , ali ne kupuje se to cesto...zivotni vek im je bar tri sezone, pa mozemo valjda da za to vreme opet odvojimo tridesetak evra za tu vaznu stvar - sigurno i precizno postavljanje prenosa...kod mene su vec dve sezone , pocele su malo da se skockavaju , ali blagovremenim zakretanjem moze im se dodatno produziti vek...kada dodju do kraja sasvim sam siguran da cu naci nacina da ih obnovim pravljenjem neke hilzne kod strugara i bice opet kao nove...
Po mom misljenju , ne treba zaliti pare za to , mogucnosti stelovanja su neogranicene, u startu izgleda skupo , ali kad ih imas , tek onda uvidjas koliko si srecan , onda mozes sve...pa, na koliko drugih gluposti covek potrosi pare u toku samo jedne godine ?
Po mom misljenju , ne treba zaliti pare za to , mogucnosti stelovanja su neogranicene, u startu izgleda skupo , ali kad ih imas , tek onda uvidjas koliko si srecan , onda mozes sve...pa, na koliko drugih gluposti covek potrosi pare u toku samo jedne godine ?
#26
Posted 17 October 2015 - 21:31
Pohvala za pavese, u extra kratkom periodu sam ubo pravu gramazu za variomat.
Uz MF variomat za piaggio sam dobio 5.0 i 7.0gr role, medjutim oba seta su prelagana.
Pa sam nastimao oko 7.5, pa 8.5,i na kraju zavrsio na 9.6gr, i konacno se spustio na 9.0gr idealnih. Tako nekako su isle gramaze, uglavnom jako dobra stvar pogotovo kada se isprobava na setupima za koje je slabo poznato.
Uz MF variomat za piaggio sam dobio 5.0 i 7.0gr role, medjutim oba seta su prelagana.
Pa sam nastimao oko 7.5, pa 8.5,i na kraju zavrsio na 9.6gr, i konacno se spustio na 9.0gr idealnih. Tako nekako su isle gramaze, uglavnom jako dobra stvar pogotovo kada se isprobava na setupima za koje je slabo poznato.
#27
Posted 17 October 2015 - 21:36
@dajteh
Slazem se. Odlicne su za stelovanje.
Evo i nekih slika iz moje teme pa neka se nadju ovde. U pitanju su Pavese 16x13
Slazem se. Odlicne su za stelovanje.
Evo i nekih slika iz moje teme pa neka se nadju ovde. U pitanju su Pavese 16x13
#28
Posted 18 October 2015 - 02:01
E bas sam i ja slikao svoje na vaganju, izmedju ostalog
[attachment=5870:20151017_143347.jpg]
[attachment=5872:20151017_144742.jpg]
[attachment=5870:20151017_143347.jpg]
[attachment=5872:20151017_144742.jpg]
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users