#21
Posted 21 June 2011 - 09:21
čestitke za setup.. . aj sad za vikend na trke..
#22
Posted 21 June 2011 - 10:35
mislio sam se utrkivati,taman su mi dosle rolice i centralni da sve nastelan ali nazalost nisam u mogucnosti doci jer danas idem na more :S
ali polako,bit ce utrka
Pita:produzenje prijenosa nikako nece ici gore,samo cu izgubiti start a start mi je najvazniji...krajnju iovako ima preveliku,jer okrene sat preko 360 stupnjeva...
gljiva nece ici gore barem za sada,jer skut koristim svaki dan za voznju po 50 kilometara vec me iovako ljudi gledaju kada prođem sa roostom a policija pogotovo...
airbox sam ustelao savrseno o to je to...nagodinu ako se bude islo na utrke onda slije iznenadenje
#23
Posted 21 June 2011 - 21:17
#24
Posted 27 June 2011 - 20:52
skuter :TGB 303R powered by minarelli LC
auspuh :Roost sprint
termo grupa :Metrakit sp2+poliran ispuh
radilica : Bgm evolution+mhr iglicasti+skf i koyo c4 lezajevi+corteco viton semerinzi
variomat :Polini speed control
zvono :stage 6 team racing bell
kvacilo :Rms racing ali ide Malossi delta uskoro
karburator :Dellorto phbg bd 21(gl dizna 90,w16 igla spustena do kraja,saraf zraka odvrnut za krug)
svjecica :NGK B10EG
dizna :90
filter zraka :Malossi red sponge+prerađeni airbox
rolice :3.0gr
federi kvačila :crni MHR
centralni feder :malossi MHR crveni+torison controller
getriba :serijska LC
polutke :serijske
remen :Malossi kevlar
ostalo :kompletno preradeni blokovi i usis,elek. vodena pumpa BOSCH,MHR ventilator variomata,stage6 mjerac temp,distancer amortizera IGM,izvađen anlaser,polini karbonske lamelice 0.30mm i jos dosta toga...
eto dns mi je dosla MHR crvena centralna opruga i rolice 3.0gr stavio sam ih gore i preporod!sad mogu reci da sam zadovoljan sto sam napravio sa serijskim polutkama i bez overrangea!skuter ide brutalno i opasno baca po zavojima...toliko od mene,napravio sam ono sto sam zelio a imam i par iznenadenja za iducu sezonu!
POZDRAV!
#25
Posted 27 June 2011 - 21:30
#26
Posted 27 June 2011 - 22:10
#27
Posted 28 June 2011 - 14:33
taman kada je sve bilo savrseno nastelano od smjese pa do prijenosa dogodilo se VELIKO sranje!
jos sam malo kemijao sa rolicama i reko idem nabaciti jedan đir da vidim kako ide,i sve savrseno vuce-nikad bolje sa 3.15gr rolicama ja reko super to ostaje...i u voznji skut promjeni zvuk onako dosta je glasniji,odmah sam posumljao da se spuh odsarafio jer nije cudno od ovolikih okretaja...stanem ja na autobusnu stanicu i cim se bacio oko na spuh imao sam sta vidjeti-ROOST JE PUKNUO!
jos sam uvijek u soku i nmg vjerovati kakav sam ja pehist,sve je bilo lijepo montirano a meni nikada nece biti jasno kako se to dogodilo i kako je na tom mjestu puknuo...
pare nisu problem para se nema...nema odustajanja a sljedeci spuh koji ce ici gore ce najvjerovatnije biti yasuni c16 ili neki jaci...posto sam u velikom skripcu sa parama motor ce tek biti u voznom stanju u jesen a ja se sada bacam na posao jer mi pare nece pasti iz vedra neba
cuo sam se s jednim variocem i to ce mi srediti,samo me strah da ovi dijelovi pokraj ne dobiju zamor materijala i ne oslabe od varenja jer ce onda opet puknuti samo pokraj...
vidjet cemo kako ce to ispasti na kraju
#28
Posted 28 June 2011 - 14:39
Stvarno je glupo da tako dobar(skup) auspuh pukne tako...
#29
Posted 28 June 2011 - 14:53
#30
Posted 28 June 2011 - 15:55
#31
Posted 28 June 2011 - 19:19
posto moram cekati do subote jer je majstor na godisnjem u vezi varenja spuha,a vrag mi neda mira odlucio sam da skinem metrakit i provjerim stanje cilindra,glave i klipa!
nezz tocan broj kilometara jer mi ne radi brojac,ali sam se poprilcno navozavao i to je uvijek bilo teranje
ovako obavezno je bio zagrijan prije svake voznje,a razrada mu je bila 4 puta paljenje sa hladenjem na leru po 10min sa 0.4 gr tezim rolicama voznja...
znaci nikakva voznja od 100km sa pola gasa i te gluposti,jer jos uvijek smatram da za alu kit nema potrebe..gus je druga prica!
i da u pocetku je bila jaca mjesavina...
i da jos rascistimo u vezi ulja...na ovom setupu koji se zavrti do 13 500 okretaja je tocena polusintetika silkolene scoot sport 2 i full sintetika ipon scoot run...
naravno polusintetika je mjesana oko 3.5% dok full sintetika oko 2.5%...cak cu poceti tociti 3% mjesavinu sa polusint. jer ima malo garezi na klipu...
tako da one gluposti tocim na serijalu/base/slabiji midrace full sintetiku necu ni komentirati...
i dalje cu tociti silkolene(polusintetiku) na ovom setup jer mi je termogrupa pokazala kvalitetu toga ulja na jako visokim okretajima...
evo slika termogrupu,sve je u savrsenom stanju ko da je iz trgovine izaslo
ovo na cilindru je ulje ostalo od polozaja karike jer sam odmah slikao nakon skidanja tako da ne mislite da je nekakav ris u pitanju...
#32
Posted 28 June 2011 - 19:34
A za ausouh nemoj da se brineš, pa srediće se to varenjem...samo me čudi na kom mestu je pukao, nije na spoju?!?!
#33
Posted 29 June 2011 - 14:01
eto da se i ja malo pohvalim,naso sam si posao preko ljeta...skuter se odjavljuje i nece biti za cestovnu upotrebu,sprema se za utrke...
doci ce jos dosta dijelova,a dns sam poceo sa preradom metrakita
#34
Posted 01 July 2011 - 13:55
1.dignut ispuh za 1.5mm
2.poliran ispuh
3.kompletno odsjecena pera cilindra i prilagodena preradenome bloku
4.kompletno sredeni usisni kanali
tajminge nisam dirao jer su dovoljno visoki,a jos jedan problem je nikasil koji se pocne ljustiti i treba biti oprezan
#35
Posted 01 July 2011 - 14:00
#36
Posted 01 July 2011 - 15:16
#38
Posted 02 July 2011 - 00:21
kako si obradio nikasil košuljicu na kraju i sa čime ?
2.pera na cilindru koja su prerađena su prilagođena bloku, a nemaju veze sa karikom jer se ona ne spušta do te tačke
3.usisne kanale kako si otvorio ne bi bilo loše podesiti da budu identični na bloku, jer je stepenasti prelaz vrtlog koji negativno utiče na time-area zavisnost
#39
Posted 02 July 2011 - 11:02
nikasil je obrađen da izgleda kao iz trgovine,finim smirglom!
u vezi pera na cilindru,naravno da se karika ne spusta do te tocke ali sam milsio prilikom stavljanja cilindra da karika lakse ude tj. ne zapne...
kako ti to sad izgleda jel bude dobro u kombinaciji sa roost sprintom+dellorto 25+kompletan overrange prijenos...?
#40
Posted 02 July 2011 - 11:22
pa to je tajming, time-area, ugao otvaranja je vreme koje je izduvni kanal otvoren na određenom obrtaju... pa je 21mm neki drugi ugao, ako je fabrički bio recimo 22,5mm, i time je pomeren tajming cilindra..
e sad nije samo to fora, ovo je mnogo kompleksniji cilindar jer ima aux izduvne kanale koji svojom površinom dodatno podižu area faktor i tu je potrebno kalkulisati malo ozbiljnije na koliko će obrtaja i na kom pritisku biti cilindar najspremniji..
činjenica je da je roost sprint hyper racing na 13800 u centru, to je za team2 cilindre optimizovano... sad na koliko radi taj metrakit ne znam.. trebala bi mi portmapa pa ću iskalkulisati ako te zanima, doduše samo objektivno jer ne mogu izmeriti uglove uprskavanja prelivnih kanala, ali i to je nešto... bolje nego napamet..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users