Jump to content


TGB Minarelli Roost+Metrakit



40 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 21 June 2011 - 09:21

to opadanje obrtaja je uzrok jer stock polutka ima nelinearne kanale, ako produži prenos biće još gore , tu jedino linerna polutka rešava problem , da li malossi ili pollini, ili athena sve jedno...

čestitke za setup.. . aj sad za vikend na trke.. :sexe19jx1:

#22 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 21 June 2011 - 10:35

Mario:točno to,treba linearna polutka ali to ce pricekati do kraja sezone jer nemam vise ni kune ali onda ce ici kompletan overrange prijenos i mhr usis :sexe19jx1:
mislio sam se utrkivati,taman su mi dosle rolice i centralni da sve nastelan ali nazalost nisam u mogucnosti doci jer danas idem na more :S
ali polako,bit ce utrka :)

Pita:produzenje prijenosa nikako nece ici gore,samo cu izgubiti start a start mi je najvazniji...krajnju iovako ima preveliku,jer okrene sat preko 360 stupnjeva...
gljiva nece ici gore barem za sada,jer skut koristim svaki dan za voznju po 50 kilometara vec me iovako ljudi gledaju kada prođem sa roostom a policija pogotovo...
airbox sam ustelao savrseno o to je to...nagodinu ako se bude islo na utrke onda slije iznenadenje :D

#23 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 21 June 2011 - 21:17

makina makina :sexe19jx1:

#24 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 27 June 2011 - 20:52

KONAČNI SETUP:

skuter :TGB 303R powered by minarelli LC
auspuh :Roost sprint
termo grupa :Metrakit sp2+poliran ispuh
radilica : Bgm evolution+mhr iglicasti+skf i koyo c4 lezajevi+corteco viton semerinzi
variomat :Polini speed control
zvono :stage 6 team racing bell
kvacilo :Rms racing ali ide Malossi delta uskoro
karburator :Dellorto phbg bd 21(gl dizna 90,w16 igla spustena do kraja,saraf zraka odvrnut za krug)
svjecica :NGK B10EG
dizna :90
filter zraka :Malossi red sponge+prerađeni airbox
rolice :3.0gr
federi kvačila :crni MHR
centralni feder :malossi MHR crveni+torison controller
getriba :serijska LC
polutke :serijske
remen :Malossi kevlar
ostalo :kompletno preradeni blokovi i usis,elek. vodena pumpa BOSCH,MHR ventilator variomata,stage6 mjerac temp,distancer amortizera IGM,izvađen anlaser,polini karbonske lamelice 0.30mm i jos dosta toga...


eto dns mi je dosla MHR crvena centralna opruga i rolice 3.0gr stavio sam ih gore i preporod!sad mogu reci da sam zadovoljan sto sam napravio sa serijskim polutkama i bez overrangea!skuter ide brutalno i opasno baca po zavojima...toliko od mene,napravio sam ono sto sam zelio a imam i par iznenadenja za iducu sezonu!

POZDRAV!

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 27 June 2011 - 21:30

super, samo kad si ti nama zadovoljan, aj baci jedan video kad budeš snimao...

#26 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 June 2011 - 22:10

Ubica.. Svaka cast.. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#27 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 28 June 2011 - 14:33

eto javljam se sa tuznim vjestima,sezona voznje za mene je gotova a skuter cu odjaviti :)
taman kada je sve bilo savrseno nastelano od smjese pa do prijenosa dogodilo se VELIKO sranje!
jos sam malo kemijao sa rolicama i reko idem nabaciti jedan đir da vidim kako ide,i sve savrseno vuce-nikad bolje sa 3.15gr rolicama ja reko super to ostaje...i u voznji skut promjeni zvuk onako dosta je glasniji,odmah sam posumljao da se spuh odsarafio jer nije cudno od ovolikih okretaja...stanem ja na autobusnu stanicu i cim se bacio oko na spuh imao sam sta vidjeti-ROOST JE PUKNUO!
jos sam uvijek u soku i nmg vjerovati kakav sam ja pehist,sve je bilo lijepo montirano a meni nikada nece biti jasno kako se to dogodilo i kako je na tom mjestu puknuo...

Posted Image

Posted Image

pare nisu problem para se nema...nema odustajanja a sljedeci spuh koji ce ici gore ce najvjerovatnije biti yasuni c16 ili neki jaci...posto sam u velikom skripcu sa parama motor ce tek biti u voznom stanju u jesen a ja se sada bacam na posao jer mi pare nece pasti iz vedra neba :)

cuo sam se s jednim variocem i to ce mi srediti,samo me strah da ovi dijelovi pokraj ne dobiju zamor materijala i ne oslabe od varenja jer ce onda opet puknuti samo pokraj...
vidjet cemo kako ce to ispasti na kraju :)

#28 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 June 2011 - 14:39

U majku mu.. Ili nije bio zategnut top pa je visio na cevcici, ili je od napregnutosti materijala + vibracije..
Stvarno je glupo da tako dobar(skup) auspuh pukne tako...

#29 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 28 June 2011 - 14:53

Ma gde kraj sezone, ovo se laganica zavari bez problema, samo pazi da ne bude nategnut na tom mestu posle i gasss :)

#30 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 28 June 2011 - 15:55

tako ce biti,u subotu ide na varanje :)

#31 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 28 June 2011 - 19:19

eto mene opet...
posto moram cekati do subote jer je majstor na godisnjem u vezi varenja spuha,a vrag mi neda mira odlucio sam da skinem metrakit i provjerim stanje cilindra,glave i klipa!
nezz tocan broj kilometara jer mi ne radi brojac,ali sam se poprilcno navozavao i to je uvijek bilo teranje :)
ovako obavezno je bio zagrijan prije svake voznje,a razrada mu je bila 4 puta paljenje sa hladenjem na leru po 10min sa 0.4 gr tezim rolicama voznja...
znaci nikakva voznja od 100km sa pola gasa i te gluposti,jer jos uvijek smatram da za alu kit nema potrebe..gus je druga prica!
i da u pocetku je bila jaca mjesavina...
i da jos rascistimo u vezi ulja...na ovom setupu koji se zavrti do 13 500 okretaja je tocena polusintetika silkolene scoot sport 2 i full sintetika ipon scoot run...
naravno polusintetika je mjesana oko 3.5% dok full sintetika oko 2.5%...cak cu poceti tociti 3% mjesavinu sa polusint. jer ima malo garezi na klipu...
tako da one gluposti tocim na serijalu/base/slabiji midrace full sintetiku necu ni komentirati...
i dalje cu tociti silkolene(polusintetiku) na ovom setup jer mi je termogrupa pokazala kvalitetu toga ulja na jako visokim okretajima...
evo slika termogrupu,sve je u savrsenom stanju ko da je iz trgovine izaslo :)
ovo na cilindru je ulje ostalo od polozaja karike jer sam odmah slikao nakon skidanja tako da ne mislite da je nekakav ris u pitanju...

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#32 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 June 2011 - 19:34

cilindar i klip odlično izgledaju...
A za ausouh nemoj da se brineš, pa srediće se to varenjem...samo me čudi na kom mestu je pukao, nije na spoju?!?!

#33 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 29 June 2011 - 14:01

auspuh ce najvjerovatnije srediti Kucelj,u Hrvatskoj je dosta poznat po izradi auspuha,i taj dio ce novi napraviti i dovesti u tvorničko stanje http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
eto da se i ja malo pohvalim,naso sam si posao preko ljeta...skuter se odjavljuje i nece biti za cestovnu upotrebu,sprema se za utrke...
doci ce jos dosta dijelova,a dns sam poceo sa preradom metrakita :)

#34 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 01 July 2011 - 13:55

metrakit sam uzeo u ruke i napravio sljedece:

1.dignut ispuh za 1.5mm
2.poliran ispuh
3.kompletno odsjecena pera cilindra i prilagodena preradenome bloku
4.kompletno sredeni usisni kanali

tajminge nisam dirao jer su dovoljno visoki,a jos jedan problem je nikasil koji se pocne ljustiti i treba biti oprezan :D

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 July 2011 - 14:00

kako je dignut ispuh za 1,5mm ? imaš neku sliku ?

#36 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 01 July 2011 - 15:16

sad idem po nove nastavke za biax,moram jos zavrsiti cilindar pa cu onda staviti slike :D

#37 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 01 July 2011 - 19:22

1. dignut ispuh 1.5mm i poliran,sada je udaljenost od mjesta dizanja do kraja cilindra 21mm:
Posted Image

Posted Image

2. kompletno skracena pera da se prilagode jako prerađenome bloku,zaobljeni uglovi da karika ne zapne:
Posted Image

Posted Image

3. napravljeno je malo čudo od usisnih kanala:
Posted Image

#38 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 02 July 2011 - 00:21

1. ako je podignut izduvni kanal za 1,5mm onda je pomeren i tajming srazmerno hodu klipa, ima kalkulator pa može da se izračuna... koliko je 21mm prevedeno u uglu izduvnog kanala ??

kako si obradio nikasil košuljicu na kraju i sa čime ?

2.pera na cilindru koja su prerađena su prilagođena bloku, a nemaju veze sa karikom jer se ona ne spušta do te tačke

3.usisne kanale kako si otvorio ne bi bilo loše podesiti da budu identični na bloku, jer je stepenasti prelaz vrtlog koji negativno utiče na time-area zavisnost

#39 2t power

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts
  • Vozimminarelli LC high midrace

Posted 02 July 2011 - 11:02

bio sam u kontaktu sa SRADOM dosli smo do zakljucka da je 21 mm krajnja granica dokle bi se trebao preraditi...
nikasil je obrađen da izgleda kao iz trgovine,finim smirglom!
u vezi pera na cilindru,naravno da se karika ne spusta do te tocke ali sam milsio prilikom stavljanja cilindra da karika lakse ude tj. ne zapne...

kako ti to sad izgleda jel bude dobro u kombinaciji sa roost sprintom+dellorto 25+kompletan overrange prijenos...?

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 02 July 2011 - 11:22

malo si zbunio.. napisao si gore da tajminge nisi dirao, a kasnije si napisao da si podigao izduv na 21mm

pa to je tajming, time-area, ugao otvaranja je vreme koje je izduvni kanal otvoren na određenom obrtaju... pa je 21mm neki drugi ugao, ako je fabrički bio recimo 22,5mm, i time je pomeren tajming cilindra..

e sad nije samo to fora, ovo je mnogo kompleksniji cilindar jer ima aux izduvne kanale koji svojom površinom dodatno podižu area faktor i tu je potrebno kalkulisati malo ozbiljnije na koliko će obrtaja i na kom pritisku biti cilindar najspremniji..

činjenica je da je roost sprint hyper racing na 13800 u centru, to je za team2 cilindre optimizovano... sad na koliko radi taj metrakit ne znam.. trebala bi mi portmapa pa ću iskalkulisati ako te zanima, doduše samo objektivno jer ne mogu izmeriti uglove uprskavanja prelivnih kanala, ali i to je nešto... bolje nego napamet..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users