Jump to content


Kratka pitanja i odgovori



5333 replies to this topic

#81 vladeue

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • VozimJM STAR

Posted 02 August 2011 - 22:53

moj drugar iam problem ka karb prema filteru vazduha m ucuri ulje pomalo tokom voznje za taj model je to normalno jel na fabrickoj kuti ima rupicu da ulje izlazi e stavio je kn filter i nema tu rupicu i ona guma sto se nabija na karb mu puca kupovo je do sada 2 filtera a vratio bi stari nego je razbio kada je pre pao moze li to od ulja da puca il je nes drugo

#82 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 02 August 2011 - 22:53

samo sipaj destialtu i calgon ako si sipao cesmovacu, posto je ona puna kamenca, ni zamisliti ne mozete koliko ga ima. samo malo dodaj calgona i vozi tako par dana da ispere sve i sipaj ili destilovanu vodu cistu ili antifriz, mada za skuter je mozda destilovana voda i bolje rjesnje jer je manje agrezivna prema sistemu...a ne vozi se zimi pa moze da se ispusti

#83 dexy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 42 posts
  • VozimAprilia SR 50

Posted 04 August 2011 - 19:25

Kako se moze proveriti da li je ispravna bobina?

#84 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 August 2011 - 20:00

Zamenom nove http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

Mada znam da postoji neka spravica na koju se poveze,i vidis dal baca varnicu...ako si mislio na bobinu,a CDI vec nikako ne moze da se proveri...

#85 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 04 August 2011 - 20:24

View PostMilos96, on 04 August 2011 - 20:00, said:

Zamenom nove http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif

Mada znam da postoji neka spravica na koju se poveze,i vidis dal baca varnicu...ako si mislio na bobinu,a CDI vec nikako ne moze da se proveri...
Jel si siguran http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#86 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 04 August 2011 - 20:40

Nisam http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

#87 dexy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 42 posts
  • VozimAprilia SR 50

Posted 04 August 2011 - 21:27

Sutra cu videti kod druga na Free-u da li je ista kao kod mene pa cu proveriti, nasao sam na scooter atacku neku motoforce racing bobinu za 20e sro nije puno para.

#88 vladeue

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • VozimJM STAR

Posted 05 August 2011 - 17:11

moze neko da mi pokaze sliku dela koji zovu gljiva

#89 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 August 2011 - 17:26

View Postvladeue, on 05 August 2011 - 17:11, said:

moze neko da mi pokaze sliku dela koji zovu gljiva

Posted Image

#90 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 08 August 2011 - 00:32

moze li mala pomoc ako neko ima iskustva sa gremlinima...
naime, nabavio sam keeway focus, skuterce za djevojcicu, i fino sve raskomadao u froncle, ofarbao sredio, bice slike,,,nego sa motorom imam problem.
Skidao sam cilindar o karike i koliko sam uspio da vidim u odlicnom su stanju (skuter je presao manje od 3000km, ali je stajao skoro 3 godine bez paljenja)
Karburator je mikuni, pise na njemu made in japan, u pitanju je horizontalni cpi, isti kao na eaglu, cilindar 3xy00, i otvarao sam karb, sve moguce i nemoguce ocistio, produvao, ali nema sanse da nastelujem gas.
on upali, nekad iz prve, nekad posle 10 minuta verglanja (uvijek upali kad mu zacepim usis za vazduh na filteru. prvo dugo nije htio da pusti gorivo na karb iako sam sve rasturao i produvao, jednostavno puna cantra goriva ali nece da prodje do usisa...i tako je bilo nekih par sati verglanja, suva svjecica kao barut,,,onda povremeno prsnem malo goriva spricem i sastavi kao mina, dok ima tog goriva i prestane da radi...
kad upali, sam dodaje gas i smanjuje, gasi se i povecava gas kao da su gremlini. sajla ne zaglavljuje, razradjena je,i pratio sam da li zapinje negdje ali ne, radi besprekorno.
dizna ima kineska slova na sebi pa ne znam koja je dimenzija, ali cista je i nema zaprljanosti, sa njom je vec radio ranije tako da sumnjam da je do nje..
cijeli karb sam pretresao, sve rasturao bezproj puta danas, cijeli dan, i nista,,,ponasa se nevjerovatno, dodaje gas, smanjuje, pa se podje gasiti, onda nekad se ugasi nekad reaguje na trzanje gasa, nekad kad malo dodas gas on nastavi do blokade...i tu drzi neko vrijeme pa smanji pa opet doda i tako u nedogled...

sta da mu radim?

iglica mijenjani polozaji, isto se desava, vakum pumpica na reservoaru radi kako treba...plovak i njegova dizna su cisti i ne zaglavljuju. karb mi izgleda kao veoma jednostavna stvar u kojoj nema sta da se pokvari, ali ocigledno da ima...i da,,,bez filtera nema sanse da upali, mozes verglati do sudnjeg dana , samo kad se stavi onda pali, dok je eagle sa istom tom masinom palio i bez filtera.
zaboravih napomenuti da je cvaja u pitanju, nova je usisna lulica, i nove lamelice, probano je i sa starim, ali isto se desava...filter ociscen i nov.svjecica baca dlicnu varnicu i na 1mm razmaka, drzim je na oko 0,7, mada sam probao sve zazore od 0,55-1mm, na o.05, ali isto se desava

#91 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 08 August 2011 - 19:20

Hajde ja opet da se javim, u konsultacijama sa nasim vrhovnim poglavarom Mariom, velikim mozgom operacije, ustanovili smo kvar. Eh da, jutros sam obisao 4 servisa skutera u bgd i pitao za misljenje,,teorije su bile i vise nego sulude,,,jos naravno samo oni su ti koji to mogu da urade,,hajde pravim se ja malo blesav, pa da cujem sta ce da kazu. jedni kazu mora drugi karburator (karburator na cvajama je nesto sto odlazi, tj kvari se,,,i to sam cuo od majstora,,,kacu crko karburator, i ja pitam sta je crklo u karbu, kazu membranice, ventili ,,,jhehhe,,kakvi likovi..., jedni kompresija, jedni ovo, ono...uglavnom odjebem ja to sve i pozovem Maria,,,kad covjek iz prve,,vuce fals vazduh,,,semerinzi na radilici ili neki dihtunzi...i tako ja da ne bih skitao, skinem i klip, sa sve karikama, sve dihtunge, i tako mene ta investicija kostala citavih 800 dinara,,posto sam klip vec imao od eagle-a, ostao od garancije, a isto 12tica bolcna.
Evo ga pali na daljinac prede kao satic,,,i vuce odlicno,,odusevljen sam, u odnosu na eagle-a bolji na startu, mada ne moze preko 55kmh, tek jedva da predje do 60 ali na pvelikom pravcu, uglavnom ono sto se trazi je postignuto...idemo dalje,,,kucov mi sinoc oborio frisko ofarbane dijelove pa cu morati sutra ponovo na farbanje,,,
Hvala Mario, vidi se da covjek zna znanje...

#92 vladeue

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • VozimJM STAR

Posted 08 August 2011 - 20:26

da nema neko nalepnicu technigas za auspuh

#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 08 August 2011 - 21:36

danas nije moj dan, pa smo samo ukratko, da takvi su dani posle lumpovanja... i šta je na kraju bilo zaptivač ispod cilindra ili semerinzi na radilici ?

#94 SciFratello

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts
  • MestoBeograd
  • VozimCPI Hussar, CPI SM 50

Posted 08 August 2011 - 21:45

Jedno gloopo pitanje. Pokušah večeras da na skuter spojim nov kumalator. + sam spojio, kad sam 'teo da uštrafim minus klemicu, počeo je da šmercuje, da ne kažem varniči. Jel' to treba tako? Ako ne treba, 'de bi mogao da potražim kratku spojku?

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 08 August 2011 - 21:50

jer pod kontaktom ili nije ? može da šmelcuje samo jednom, recimo ako se napuni kondenzator, a pod kontaktom je, već drugi put kad odvojiš i ponovo spojiš ne bi smelo da šmelcuje...ako pak nije tako i stalno šmelcuje onda ima neke potrošnje, ili negde neki spoj, jer sve na motoru od elektrike ispravno ?

#96 SciFratello

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts
  • MestoBeograd
  • VozimCPI Hussar, CPI SM 50

Posted 08 August 2011 - 21:55

HUH,
Mnogo pitanja... ;) Nije pod kontaktom, tj. ne bi trebalo da je. Brava je malo 'labava', ali regularno skida sa kontakta. Zašmercovao je i drugi put, kada sam odmakao klemicu pa ponovo pokušao da spojim. Nije sve od elektrike na motoru ispravno, nedostaje kompletan far, mada žice nisu gole. Lako je moguće da ima još negde neki spoj, ali to će sve morati da sačeka vikend, pa da krenem lagano u pretresanje. Nemam mnogo poverenja u 'majstora' što je onomad radio struju na skuteru ;) (moj ručni rad), pa ću ponovo sve ispočetka da pretresem. Mislio sam, nisam imao vremena večeras da proverim, da nije slučajno onaj osigurač kod kleme?

#97 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 08 August 2011 - 22:33

nemam pojma, mislim da je semering iza magneta bio los, bas je bio smazan onako domacinski, ovaj na strani varijatora je bio odlican, ali sve sam ja to za svaki slucaj rijesio, i ispod cilindra novi dihtung sa sve diht masom, i novi mesingani dihtung poklopca glave..nek se nadje,,i upalio je kao mina, nastelovao sam ler i extra vazduh na odprilke krug i po odvijeno od max zavijenog, i ne vjerujem, tamo gdje eagle nije mogao nikako nas dvoje da izvuce ovaj laganica izvuce, ne moze brzo, ali izvlaci bez problema,,,ipak je 3xy00 cilindar mama za niske obrtaje...

sto se tice struje normalno je da zasmercuje, vidi ako ti pregori osigurac koji je obicno od 10A, onda je nesto u spoju, ako ne, onda samo rokaj,,,meni se na novom skuteru desilo da su zice ukljestene od strane kormana 2x mi probile osigurac i ja se ubio da ispitam sve, sve ok,,,samo kad cimnes naglo desno one se spoje i uklijeste...popizdio sam dok nisam premostio direktno i cekao gdje ce da se zapusi,,,tako je i bilo, nije nikakva steta samo je malo kontakt klemica zasmercovao,,

#98 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 11 August 2011 - 17:33

El zna neko koje rolnice(dimenzija) idu na peugeot vivacity,el ovaj auspuh pase sraf na sraf na njega,i koje otprilike rolnice idu uz cistu serijalu sa rezonom?

Da,i koja je fabricka debljina kaisa,da znam dal je potrosen,ili moze jos da tera?

EDIT:I el blokiran njemu CDI,i ako jeste koliku maximalnu pos atu bi trebao otprilike da razvija sa rezonom i fabrickim CDI-jem?

#99 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 11 August 2011 - 17:37

View PostMilos96, on 11 August 2011 - 17:33, said:

El zna neko koje rolnice(dimenzija) idu na peugeot vivacity,el ovaj auspuh pase sraf na sraf na njega,i koje otprilike rolnice idu uz cistu serijalu sa rezonom?

Da,i koja je fabricka debljina kaisa,da znam dal je potrosen,ili moze jos da tera?

EDIT:I el blokiran njemu CDI,i ako jeste koliku maximalnu pos atu bi trebao otprilike da razvija sa rezonom i fabrickim CDI-jem?

Fabricke rolnice su 8,5g (16x13mm). Sa serijskim auspuhom i sa 8g radi skroz dobro.
Sa rezonom treba 6,7g i federi kvacila srednje tvrdoce iz seta.
Ovaj bi trebalo da moze, ali slika nije odgovarajuca. Za Vivu/Speedfight/Trekker.. gledas pod Peugeot vertikal, posto nije isto kao za horizontale Ludixa i Jet Forca.
Serijski ide 80 ako je sa starom strujom (do sredine 2004. godine).

#100 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 11 August 2011 - 17:44

Sa ovim onda nesto debelo nije u redu,on uopste nece preko 40,a kad iz mesta malo pipnem gas on cimne ko lud,na sljunku odma prokopa...ali nece preko 40...pitacu ga sutra koje je godiste...to je drug skoro kupio,uvezo ga valjda,ima 37.000km,pa moguce da je vec i kompresija oslabila itd,mada probacemo prvo sa rezonom,da dobije malo snage...

Rolnice onda najbolje 5.5-6g posto je dosta brdovito ovde,pa da lakse izlazi na kraj za uzbrdicama...za auspuh ne pise dal je horizontal ili vertical,to cu onda morati da ih pozovem i pitam,mada pretpostavljam da je to to...





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users