#81
Posted 02 August 2011 - 22:53
#82
Posted 02 August 2011 - 22:53
#83
Posted 04 August 2011 - 19:25
#84
Posted 04 August 2011 - 20:00
Mada znam da postoji neka spravica na koju se poveze,i vidis dal baca varnicu...ako si mislio na bobinu,a CDI vec nikako ne moze da se proveri...
#85
Posted 04 August 2011 - 20:24
Milos96, on 04 August 2011 - 20:00, said:
Mada znam da postoji neka spravica na koju se poveze,i vidis dal baca varnicu...ako si mislio na bobinu,a CDI vec nikako ne moze da se proveri...
#87
Posted 04 August 2011 - 21:27
#88
Posted 05 August 2011 - 17:11
#90
Posted 08 August 2011 - 00:32
naime, nabavio sam keeway focus, skuterce za djevojcicu, i fino sve raskomadao u froncle, ofarbao sredio, bice slike,,,nego sa motorom imam problem.
Skidao sam cilindar o karike i koliko sam uspio da vidim u odlicnom su stanju (skuter je presao manje od 3000km, ali je stajao skoro 3 godine bez paljenja)
Karburator je mikuni, pise na njemu made in japan, u pitanju je horizontalni cpi, isti kao na eaglu, cilindar 3xy00, i otvarao sam karb, sve moguce i nemoguce ocistio, produvao, ali nema sanse da nastelujem gas.
on upali, nekad iz prve, nekad posle 10 minuta verglanja (uvijek upali kad mu zacepim usis za vazduh na filteru. prvo dugo nije htio da pusti gorivo na karb iako sam sve rasturao i produvao, jednostavno puna cantra goriva ali nece da prodje do usisa...i tako je bilo nekih par sati verglanja, suva svjecica kao barut,,,onda povremeno prsnem malo goriva spricem i sastavi kao mina, dok ima tog goriva i prestane da radi...
kad upali, sam dodaje gas i smanjuje, gasi se i povecava gas kao da su gremlini. sajla ne zaglavljuje, razradjena je,i pratio sam da li zapinje negdje ali ne, radi besprekorno.
dizna ima kineska slova na sebi pa ne znam koja je dimenzija, ali cista je i nema zaprljanosti, sa njom je vec radio ranije tako da sumnjam da je do nje..
cijeli karb sam pretresao, sve rasturao bezproj puta danas, cijeli dan, i nista,,,ponasa se nevjerovatno, dodaje gas, smanjuje, pa se podje gasiti, onda nekad se ugasi nekad reaguje na trzanje gasa, nekad kad malo dodas gas on nastavi do blokade...i tu drzi neko vrijeme pa smanji pa opet doda i tako u nedogled...
sta da mu radim?
iglica mijenjani polozaji, isto se desava, vakum pumpica na reservoaru radi kako treba...plovak i njegova dizna su cisti i ne zaglavljuju. karb mi izgleda kao veoma jednostavna stvar u kojoj nema sta da se pokvari, ali ocigledno da ima...i da,,,bez filtera nema sanse da upali, mozes verglati do sudnjeg dana , samo kad se stavi onda pali, dok je eagle sa istom tom masinom palio i bez filtera.
zaboravih napomenuti da je cvaja u pitanju, nova je usisna lulica, i nove lamelice, probano je i sa starim, ali isto se desava...filter ociscen i nov.svjecica baca dlicnu varnicu i na 1mm razmaka, drzim je na oko 0,7, mada sam probao sve zazore od 0,55-1mm, na o.05, ali isto se desava
#91
Posted 08 August 2011 - 19:20
Evo ga pali na daljinac prede kao satic,,,i vuce odlicno,,odusevljen sam, u odnosu na eagle-a bolji na startu, mada ne moze preko 55kmh, tek jedva da predje do 60 ali na pvelikom pravcu, uglavnom ono sto se trazi je postignuto...idemo dalje,,,kucov mi sinoc oborio frisko ofarbane dijelove pa cu morati sutra ponovo na farbanje,,,
Hvala Mario, vidi se da covjek zna znanje...
#92
Posted 08 August 2011 - 20:26
#93
Posted 08 August 2011 - 21:36
#94
Posted 08 August 2011 - 21:45
#95
Posted 08 August 2011 - 21:50
#96
Posted 08 August 2011 - 21:55
Mnogo pitanja... Nije pod kontaktom, tj. ne bi trebalo da je. Brava je malo 'labava', ali regularno skida sa kontakta. Zašmercovao je i drugi put, kada sam odmakao klemicu pa ponovo pokušao da spojim. Nije sve od elektrike na motoru ispravno, nedostaje kompletan far, mada žice nisu gole. Lako je moguće da ima još negde neki spoj, ali to će sve morati da sačeka vikend, pa da krenem lagano u pretresanje. Nemam mnogo poverenja u 'majstora' što je onomad radio struju na skuteru (moj ručni rad), pa ću ponovo sve ispočetka da pretresem. Mislio sam, nisam imao vremena večeras da proverim, da nije slučajno onaj osigurač kod kleme?
#97
Posted 08 August 2011 - 22:33
sto se tice struje normalno je da zasmercuje, vidi ako ti pregori osigurac koji je obicno od 10A, onda je nesto u spoju, ako ne, onda samo rokaj,,,meni se na novom skuteru desilo da su zice ukljestene od strane kormana 2x mi probile osigurac i ja se ubio da ispitam sve, sve ok,,,samo kad cimnes naglo desno one se spoje i uklijeste...popizdio sam dok nisam premostio direktno i cekao gdje ce da se zapusi,,,tako je i bilo, nije nikakva steta samo je malo kontakt klemica zasmercovao,,
#98
Posted 11 August 2011 - 17:33
Da,i koja je fabricka debljina kaisa,da znam dal je potrosen,ili moze jos da tera?
EDIT:I el blokiran njemu CDI,i ako jeste koliku maximalnu pos atu bi trebao otprilike da razvija sa rezonom i fabrickim CDI-jem?
#99
Posted 11 August 2011 - 17:37
Milos96, on 11 August 2011 - 17:33, said:
Da,i koja je fabricka debljina kaisa,da znam dal je potrosen,ili moze jos da tera?
EDIT:I el blokiran njemu CDI,i ako jeste koliku maximalnu pos atu bi trebao otprilike da razvija sa rezonom i fabrickim CDI-jem?
Fabricke rolnice su 8,5g (16x13mm). Sa serijskim auspuhom i sa 8g radi skroz dobro.
Sa rezonom treba 6,7g i federi kvacila srednje tvrdoce iz seta.
Ovaj bi trebalo da moze, ali slika nije odgovarajuca. Za Vivu/Speedfight/Trekker.. gledas pod Peugeot vertikal, posto nije isto kao za horizontale Ludixa i Jet Forca.
Serijski ide 80 ako je sa starom strujom (do sredine 2004. godine).
#100
Posted 11 August 2011 - 17:44
Rolnice onda najbolje 5.5-6g posto je dosta brdovito ovde,pa da lakse izlazi na kraj za uzbrdicama...za auspuh ne pise dal je horizontal ili vertical,to cu onda morati da ih pozovem i pitam,mada pretpostavljam da je to to...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users