#281
Posted 10 August 2012 - 15:10
#282
Posted 10 August 2012 - 15:15
#284
Posted 25 August 2012 - 02:31
#285
Posted 25 August 2012 - 14:41
#286
Posted 25 August 2012 - 14:46
#287
Posted 25 August 2012 - 15:47
Evo i jednog snimka sa motorijade,ovo je snimano sa moje yamahe(nevezano za temu,ali ajd da podelim sa vama,nisam se setio da ga uopste imam).
#288
Posted 25 August 2012 - 15:53
#289
Posted 25 August 2012 - 15:55
#290
Posted 25 August 2012 - 17:57
#291
Posted 15 December 2012 - 18:28
Uglavnom desilo se to da sam skidao karburator,nisam dobro namestio selnu koja dovodi vodu do karburatora(znaci rashladna tecnost prolazi kroz karb da bi ga grejala),i bilo je sve ok kad se motor normalno vozi tako da nisam to mogao da primetim,isteram ga na pravac,dovucem ga do 150kmh,i drzao sam ga neko vreme tako,kad osetim po nozi da me nesto prska...posto je bio mrkli mrak ne ostaje mi nista nego da se nadam da se neka ptica popiskila meni na nogu,tako da nastavljam da ga vozim.Ali,motor vec pocinje da gubi po malo snagu,a onda i da dize temperaturu,da zvecka,samo je u roku od 15sec dosao do 110C.I tako sam ga gasio i ladio malo po malo do prve prodavnice(sigurno 2km),i tu sam mu sipao pola litra vode.Kad sam je sipao bio je i dalje na oko 100C,upalim motor,odma kazaljka pade na 60C.Nastavljam prema kuci,on zvecka po malo,al ajd reko proci ce kad se oladi.Sutra ujutru sam sredio crevo,napunio hladnjak,i kako to vec sve ide,i provozao ga,sto se snage tice imao je cak i za nijansu vise nego pre,isao i dalje ravno 150kmh,ali me je to zveckanje malo nerviralo.Posto znam da je vec i pre ovoga po malo zveckao kad mu nabodem pun gas npr na 7-8K,odlucio sam da ga odradim kompletno,i poceo da ga rasturam.Ovo je smao bio okidac.To se sve desilo otprilike krajem avgusta,onda sam prvog septembra pao,i odlucio da nastavim sa tim na zimskom raspustu.
Uglavnom sve je rastureno,a klip nije uopste lepio,zato sto je tolerancija bila vec prevelika(ima mozda i oko 20 stotih),tako da nije mogao dovoljno da se rasiri.Klip je cist kao suza,cilindar isto,ali je tolerancija prevelika.
Klipnjaca je jos uvek fabricka,i skoro i da nema lufta,mozda osetim nesto malo kad se baaas udubim,ali to nije nista i islo bi sigurno jos,ali kad sam vec otvorio hocu i to da promenim(posebno sto kazu da je moguce da zbog novog klipa dobije za kratko vreme veliki luft).
Semerinzi radilice fabricki,i jos uvek nisu uopste pustali(zao mi je sto sam ih uopste skidao,posto takve ne mogu nigde da nadjem,to su oni sa silikonskom ivicom i samo se fabricki ugradjuju,da se kupe ovako ne mogu nigde,mogu samo obicni).
Sad je motor potpuno rasturen,planiram da mu promenim i semeringe u prednjim viljuskama,ulje itd...
Dosedi sa jedne strane lezaja radilice su losi,i na radilicu i u blok mogu rukom da ga ubacim,do duse malo zapinje,ali moze,tako da ce tu morati da radi lepak za lezajeve(tu me interesuje koji mi preporucujete,mislim da je loctite najbolji,ali ne znam kako to ide po onim brojevima itd).Inace,kad sam video da su dosedi losiji po malo mi je bilo i drago,posto sam do tad bio ubedjen da sam blok dzabe otvarao,jer je sve bilo ok,lezajevi nisu imalo lufta,klipnjaca isto itd...
Evo malo slika kako to sve izgleda:
Moj pomocnik
Home made radapciger,od tomosovog magneta,zavrsio mi je posao
Sad znaci ide nov klip,busenje cilindra,nova klipnjaca,novi lezajevi,semerinzi itd...
#292
Posted 19 December 2012 - 18:47
Pa crni Milose sta uradi od motorceta, ostali sao dugmici
#293
Posted 19 December 2012 - 23:52
Nego ja sam to rasturio jos u avgustu,sad gledam one kante...jbte sta je sajbna,zupcanika,caura,raznih kurca i palca,ja se ne secam uopste gde je sta bilo ipak ovo nije skuter,poklopi blok,sve upada jedno u drugo,jedna-dve sajbne na variomatu i to je to...moracu ja da nadjem neki video ili po manualu,da ne bude na kraju viska delova
#294
Posted 20 December 2012 - 02:13
#295
Posted 20 December 2012 - 03:57
Mada mozda cu moci i bez toga,ipak tesko da moze da se sklopi pogresno,menjac nisam rasturao,zupcanici su i dalje na osovinama,a ovo ostalo...sve sajbne i delovi su razlicitih dimenzija,pa pretpostavljam da na samo jedan nacin i moze da se sklopi,tako da se nadam da cu uz malo mozganja to sam da sklopim(kome jos treba manual,to je bre za pocetnike,ne za vrhunske doktormajstore kao ja )
#297
Posted 21 December 2012 - 14:58
Edited by ZlajoX, 21 December 2012 - 15:06.
#298
Posted 21 December 2012 - 17:17
#299
Posted 22 December 2012 - 02:47
Ali posto je klipnjaca jos originalna,a motor ima 42.000km na satu...a kazu da se desavalo vec na tim 125icama da tako lufta nema ili je jedva osetan,i onda sa novim klipom brzo prolupa(nije mi jasno kako,al ajd da verujem iskusnijim ljudima).
Uglavnom to je sto je,ona je kupljena i nazad nema,kad se vec ovoliko mucim...nek bude uradjeno kako treba...pretpostavljam da bi sad trebao da budem miran bar 10-20000km sto se mehanike tice(radilica ce moci sigurno jos 30-40000km,jedino ako se klip potrosi ili izbije neka havarija).
#300
Posted 22 December 2012 - 02:53
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users