Jump to content


Kymco Super 8 (2t AC)



1 reply to this topic

#1 Cobra

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • MestoRijeka,Croatia
  • VozimKymco Super 8 2t

Posted 13 July 2011 - 13:22

Evo pošto već dvije godine posjedujem ovaj skuter napravit cu jedan kratak test.

Taiwanski Kymco S8 do 2009.godine je bio dostupan samo u 4T verziji od 50ccm i 125ccm,americko trziste 150ccm.
Posto verzija od 50ccm kao 4T nije pruzala dovoljno snage i momenta u voznji dosta kupaca je bilo nezadovoljno samim skuterom te bi se jako brzo odlucili za prodaju skutera ili za nadogradnju neke od jacih termogrupa.Skuter ovakvog sportskog dizajna s poprilično privlačnom cijenom, nedostatak snage četverotaktnog motora nije bio u skladu s njegovim nastupom.

Posted Image

Kymco se 2009.g odlucuje dati S8 novo srce a to je zrakom hladjena 2T masina koji je jedan od najzahvalnijih agregata na tržištu uopće i ugrađuje se već duži niz godina u različite Kymco Modele (People S,Super 9,Vitality,Like,Agility City i mnoge druge)

Kymco Specifikacije:

Motor: zračno hlađeni, 2 takta, broj cilindara 1
Obujam: 49,5 cm3
Promjer i hod: 39 x 41,,4 mm
Omjer kompresije: 7,2:1
Snaga: 3,3 KS (2,6 KW) 6500/min
Okretni moment: 4,9 Nm 6000/min
Napajanje gorivom: rasplinjač s leptirastim tijelima
Svjecica: NGK BR8HSA

Prijenos snage
Mjenjač: variomat

Okvir, ovjes
Okvir: čelik cjevasti okvir
Ovjes sprijeda: teleskopska vilica,
Međuosovinski razmak: 1340 mm

Kočnice
Prednje: 240 mm
Stražnje: bubanj,

Kotači i gume
Prednja guma: 100-80-14
Straznja guma: 120-80-14

Dimenzije
Visina sjedala: 785 mm
Visina od tla: 145 mm
Obujam spremnika: 5 l
Suha masa: 106 kg

Samim dolaskom novog agregata uvedene su i nove boje,4t model je imao dva straznja amortizera,a 2t ima jedan,straznja guma je sad šira.
Evo primjeri nekoliko boja
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

postoji jos i siva boja sa plavim uzorcima i zlatnim felgama i vilicama,isto tako postoji plavo crna kombinacija s zlatnim felgama i vilicama.


Evo ja sam se osobno odlucio za crnu verziju (kod mene nema nosaca tablice jer mi je bio predug i ruzan)
Uglavnom skuter izgleda iz profila ovako,veoma je prostan i moze dvoje da se vozi na njemu bezbrizno,Upravljač je dobro i visoko postavljen pa ne smeta koljenima,mjesta za noge vozaca ima i vise nego dovoljno,dao sam drugaru od 198cm da sjedne i nije mu tjesno.Suvozac na raspolaganju ima sklopive sportske oslonce nogu i dosta dobar rukohvat straga.
Posted Image

Gledajuci skuter sprijeda svako bi reko da ovaj skuter ima vise od 50ccm i dosta ljudi me pitalo kad bi stao negdje "koliko to ima kubika?"
Kymco se odlucio za integrirane zmigavce,velika svijetla,maleni vjetrobran,uglavnom prednji kraj je dosta sportski oblikovan.
Posted Image

Straga uocavamo da kymco ima ukomponirane zmigavce u stop svijetlo sto je odlicna stvar,auspuh je dobro zasticen pogotovo dobro izoliran tako da nema straha da ce se suvozac opeci ili sl.Kao sto sam naveo ovde fali nosac tablice koji u sebi ima svjetlo za osvjetljenje tablice
Posted Image

Na slijedecoj slici obratit cemo pozornost na disk promjera 240mm koji je nazubljen i odlicno vrsi svoju funkciju,dovoljan je mali pritisak rucice kocnice i S8 vec pocinje da se snazno zaustavlja.Isto tako prednje vilice su pomeni malo pretvrde sto je nezgodno kad naletimo na rupe na cesti,naprijed se nalazi 14 colni kotac dimenzija 100-80-14 koji omogucuje odlicne manevarske sposobnosti.
Posted Image

Isto tako velika prednost ovdje je sto Kymco koristi halogene zarulje i to dva komada koje rade zajedno s mogucnoscu (kratko/dugo svijetlo)mislim da je to velika prednost pogotovo tko se vozi nocu iz razloga sto snop svjetala je dosta opsezan kad se duga upale da i nepricam,naspram piaggio nrg ili gilera runnera kymco je u velikoj prednosti sto se tice svjetala.
Posted Image

Kontrolna tabla,pregledna velika,sastavljena od velikog brzinomjera, pokazivača količine goriva te malenog sata,osvjetljena narancastom bojom.Istaknuo bih da tocnost sata prema GPSu do 60km/h je 99,9% tocna a da prilikom povecanja brzine na 70km/h GPS pokazuje 68,9km/h.Na tabli mozemo vidjeti i lampicu za dugo svijetlo,pokazivace smjerova te lampica za ulje koja se pri davanju kontakta pali te vrsi provjeru ulja tj svjetli crveno,ako se ugasi znaci da je sve ok,ako ostane gorit fali nam ulja.Jedinu zamjerku pridajem pokazivacu kolicine goriva,iz razloga sto u „stanje“ rezerve dođe vrlo brzo iako je spremnik otprilike trećinu pun.
Posted Image

Evo jedne slike auspuha (ne obazirite se na naljepnicu) aupuh pokusava da dosegne euro 3 norme te je nakrcan katalizatorom,slijepim crijevom,te crijevom za povratne plinove.Samim skidanjem slijepog crijeva i crijeva za povratne plinove dobija se malo bolji odaziv na gas,te postane malo bucniji,krajnja se neznatno poveca.Inace servis predlaze skidanje slijepog crijeva nakon 2000km a crijevo za povratne plinove ostavlja.Moj savjet je da ulozit 100-150eura u novi auspuh tipa rezona je najbolje ulozen novac u S8 a najveci dobitak,sto se tice snage i krajnje brzine iz razloga sto je serijski auspuh previse zagusen i dosta je tezak
Posted Image

Nemam sliku iz profila zadnjeg kraja ali i ova ce posluzit,mozete vidjeti zadnji amortizer koji ima mogucnost podesavanja tvrdoce,serijski je nastiman na sredinu i tako je cak i najbolje,isto tako na novom modelu straznja guma je sira dimenzija 120-80-14 a za zaustavljanje brine se bubanj koji dobro odradjuje posao pri nizim brzinama.
Posted Image

Prtljazni prostor,par rijeci o njemu,ispod njega se nalazi spremnik za gorivo obujma 5l i spremnik za ulje,zamjerka tu ide na prostor zato jer pod sjedalo knap stane samo integralna kaciga.
Posted Image (slika preuzeta s motorevije)

Eh sad sto se dogodi kad otvorima poklopac dekle,tu se kao sto vidite s lijeve strane nalazi variomat te njegov ventilator,vidimo i remen te s desne strane je zvono s kvacilom i ostatcima.Uz blokadu koja se nalazi u karburatoru koji je u ovom slucaju Keihin 17 u odblokiranoj verziji sa M4 88br dizna,koji se malo teze steluje ako se ide u neki tuning,druga blokada se nalazi kod variomata koja nedopusta brzinu vecu od 45km/h,pomeni ta blokada je dobra privih 500km a nakon toga je pozeljno skidanje jer po meni ona samo steti motoru,Inace servis je skida na 1000km.NAPOMENA Kymco S8 2t nema blokiran CDI ljudi brkaju 2t i 4t i cim kupe skuter misle da zbog CDIa nemoze brze pa cine gluposti i rezu zice.
Posted Image

PREDNOSTI:
+Cijena (1780eura)
+Prostranost
+Potrosnja s obzirom na velicinu i tezinu skutera (3-4,2L)
+Odlicna upravljivost
+Kymco pouzdanost 2t motora

NEDOSTATCI
-Malen spremnik goriva (nedovoljan za preci 200km)
-Nisko i pretvrdo sjedalo (ledja bole vec nakon 5min voznje)
-Malen prtljažni prostor (moze se rjesit ugradnjom kofera)

TUNING
Sto se tice tuninga ako se tko odluci izbor sportskih dijelova nije znacajan kao kod drugih poznatih marki,kao sto sam naveo prvo i osnovno kao base tuning je zamjena auspuha primjera radi Leo Vince TT 108 eura (dobiju se 5,7gr role i stave se federi kvacila zuti iz malossi sport pakiranja) i imat cete potpuno drugaciji skuter,zivahan i startan,nije potrebno mjenjat karburator niti diznu,rupe u ubrzanju nema krajnja je 72-75km/h
Ako bude koga interesiralo napisat cu i sife pojedinih proizvoda za tuning :)

#2 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 13 July 2011 - 14:17

Svaka cast ! :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users