Blokada obrtaja motora
Mario 23 Nov 2015
Ok.. ja sa praktične strane nisam mnogo kompetentan jer nikad u rukama nisam imao pj, ali sam u ovoj struci kao i Gogi, Marko, Bojan, Qrp i ti...
goggyso 23 Nov 2015
Shvatio sam način na koji si izveo blokadu. Ok ako ne želiš to podeliti u javnost zbog svojih interesa. Ja ću se već pozabaviti razvijanjem sopstvene verzije, imam već neke ideje, kao i način aktiviranja-deaktiviranja.
Branko 04 Apr 2021
Stara tema, ali postaje polako aktuelna sa pocetkom primene novog pravilnika o tehnickim pregledima.
Da li postoji neka elektronska blokada koja je neprimetna, lako dostupna za blokiranje, a da nema neke nuspojave na duzu voznju (trokiranje, varijacije obrtaja...)?
@Dajteh
Edited by Branko, 04 April 2021 - 12:09.
Da li postoji neka elektronska blokada koja je neprimetna, lako dostupna za blokiranje, a da nema neke nuspojave na duzu voznju (trokiranje, varijacije obrtaja...)?
@Dajteh
Edited by Branko, 04 April 2021 - 12:09.
sstorm 19 May 2021
@Branko
Ima bas tako nesto, ja sam uzeo jednu da isprobam. Vrlo je jednostavan princip rada a ugraditi si moze svako.
Zuto zelena zica je masa i ide na ram, plava zica ide kao bajpas na pickup zicu sto ide u cdi. Ima uputstvo za stelovanje, nastelujes, kliknes prekidac koji je na zuto-zelenoj da upalis/ugasis kad treba i to je to.
Ima bas tako nesto, ja sam uzeo jednu da isprobam. Vrlo je jednostavan princip rada a ugraditi si moze svako.
Zuto zelena zica je masa i ide na ram, plava zica ide kao bajpas na pickup zicu sto ide u cdi. Ima uputstvo za stelovanje, nastelujes, kliknes prekidac koji je na zuto-zelenoj da upalis/ugasis kad treba i to je to.
Attached Files
-
20210519_123838.jpg (3.62MB)
downloads: 16 -
20210519_122213.jpg (3.34MB)
downloads: 16
sstorm 19 May 2021
R.planet, preko skuter mreže.
https://www.racing-p...p-308505-1.html
Imaju razni modeli ali svi rade na istom principu. Ovaj model je po meni najpraktičniji. Inače radi i sa 2t i 4t mašinama sa karburatorom i cdi-om. Ne radi sa direktnim ubrizgavanjem npr. Aprilia SR di-tech i sl.
https://www.racing-p...p-308505-1.html
Imaju razni modeli ali svi rade na istom principu. Ovaj model je po meni najpraktičniji. Inače radi i sa 2t i 4t mašinama sa karburatorom i cdi-om. Ne radi sa direktnim ubrizgavanjem npr. Aprilia SR di-tech i sl.
Branko 21 May 2021
Malo sam gledao i dopadaju mi se digitalni modeli koji u odnosu na putnu brzinu koriguju obrtaje.
Pri voznji uzbrdo trebaju ti obrtaji, pri manjoj brzini.
Mana im je sto su skuplji i nema ih na stanju.
https://www.racing-p...p-298409-1.html
Pri voznji uzbrdo trebaju ti obrtaji, pri manjoj brzini.
Mana im je sto su skuplji i nema ih na stanju.
https://www.racing-p...p-298409-1.html
sstorm 21 May 2021
Ma meni treba samo da prođem tehnički zbog max brzine i ako budu počeli da zaustavljaju na ulici, eto toliko će to da mi bude uključeno.
Danas sam uhvatio malo vremena da smontiram uređaj. Uređaj je jako mali, kao pola kutije od šibica tako da može bilo gde da se stavi. Podesio sam limit na malo jače od pola i radi, ma koliko davao gas neće preko određenih obrtaja ni makac, probao sam u mestu. Pao je mrak pa nisam vozio kontam da namestim da u 4-toj Ili 5-toj može da navuče oko 45-50kmh a u 6-toj će već početi sam da usporava zbog prenosa. Masu sam spoijo direkt na minus akumulatora piše u uputstvu da je tako najbolje, ako može da se dovede žica do njega.
Danas sam uhvatio malo vremena da smontiram uređaj. Uređaj je jako mali, kao pola kutije od šibica tako da može bilo gde da se stavi. Podesio sam limit na malo jače od pola i radi, ma koliko davao gas neće preko određenih obrtaja ni makac, probao sam u mestu. Pao je mrak pa nisam vozio kontam da namestim da u 4-toj Ili 5-toj može da navuče oko 45-50kmh a u 6-toj će već početi sam da usporava zbog prenosa. Masu sam spoijo direkt na minus akumulatora piše u uputstvu da je tako najbolje, ako može da se dovede žica do njega.
Branko 22 May 2021
Ako mozes okaci neki snimak, da vidimo kako to radi u praksi.
Inace, meni bi odgovaralo da blokada bude ukjlucena stalno i u slucajevima kada bi klinac hteo da se provoza.
Inace, meni bi odgovaralo da blokada bude ukjlucena stalno i u slucajevima kada bi klinac hteo da se provoza.
Mario 22 May 2021
Imas te varijante sa kodom na ruckama kocnica, tipa dva puta leva pa.jednom desna i opet jednom leva, pa tek tada otkljuca
sstorm 22 May 2021
Staviću snimak prvom prilikom nema problema.
Da imaju svakakve varijante, dobra je i ona sa daljincem. Bez daljinca onda nema jurcanja
Ima i varijanta preko bluetootha i aplikacije na telefonu ali nema na Rplanetu, video sam samo na youtubeu.
Da imaju svakakve varijante, dobra je i ona sa daljincem. Bez daljinca onda nema jurcanja
Ima i varijanta preko bluetootha i aplikacije na telefonu ali nema na Rplanetu, video sam samo na youtubeu.
sstorm 28 May 2021
Bogami nije bas lako ustelovati ovaj limiter, bar ne na motoru sa brzinama na skuteru ce npr. sigurno biti drugacije zbog prenosa. Nisam stigao voziti ovih dana tek sam veceras. U voznji se ponasa drugacije, potrebno je vrlo malo da se skroz osakati snaga. Probao sam sa prekidacima i tu je negde između 1 i 2 ili 2 i 3 ,treba da ga dobijem na fino stelovanje onog potenciometra da ne pređe 50kmh na ravnom dugom putu od par kilometara.
Mario 28 May 2021
U kom stepenu prenosa radis ? ... zeza malo rezonanca, ako uhvati onda plane za čas
sstorm 28 May 2021
Stepen prenosa je 14/53. Ni ne stigne do rezonance, to je dobro, al opet prebaci brzinu preko 55kmh u 6-toj brzini na pravcu kad se zaleti. Kad ga limitiram jace onda se vuce kao puz i ide bas lose, tako do 40 uz nikakvo ubrzanje. Treba samo da uhvatim malo vise vremena, ovo je kao stelovanje karburatora, na kraju ću ga dobijem na nekom podešavanju sa onim potenciometrom. Tu je kljuc
Razredni 28 May 2021
Moras setovati u najvisem stpenu prenosa, jer ce te na ulici testirati na valjku bez opterecenja. Znaci zadnji tocak i kada je u vazduhu ne sme da prebaci 45km/h.
Branko 11 Aug 2021
Danas sam našao malo slobodnog vremena da uradim limitator broja obrtaja.
Uzeo sam onaj najobičniji za 20ak evra, analogni. Najviše sam se zezao da sve kablove lepo provučem gde ide fabrička instalacija i da lepo zaštitim kablove izolir trakom. Sada je sve kao fabrički i ništa se ne primećuje. 😊
Samo podešavanje nije teško ako se prati uputstvo. Dobija se na nemačkom, ali sam ja preveo na engleski preko Google.
Brzinu sam merio preko GPS aplikacije i uspeo sam da dovedem na 41-42 km/h ili po satu 45 km/h na punom gasu.
Treba mu baš dosta vremena da navuče brzinu, ali šta je tu je... Bolje bi se pokazala ona digitalna verzija koja meri brzinu preko senzora na točku.
Tu instalaciju već ne bih mogao da sakrijem da se ne vidi.
Evo na slici se vidi koje podešavanje odgovara mojoj mašini.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Uzeo sam onaj najobičniji za 20ak evra, analogni. Najviše sam se zezao da sve kablove lepo provučem gde ide fabrička instalacija i da lepo zaštitim kablove izolir trakom. Sada je sve kao fabrički i ništa se ne primećuje. 😊
Samo podešavanje nije teško ako se prati uputstvo. Dobija se na nemačkom, ali sam ja preveo na engleski preko Google.
Brzinu sam merio preko GPS aplikacije i uspeo sam da dovedem na 41-42 km/h ili po satu 45 km/h na punom gasu.
Treba mu baš dosta vremena da navuče brzinu, ali šta je tu je... Bolje bi se pokazala ona digitalna verzija koja meri brzinu preko senzora na točku.
Tu instalaciju već ne bih mogao da sakrijem da se ne vidi.
Evo na slici se vidi koje podešavanje odgovara mojoj mašini.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk