Tomos electronic 90
#321
Posted 02 February 2016 - 00:25
Sad si miran s te strane i napokon Elektronik ide u dalje sklapanje....aaaaa konacno
#322
Posted 02 February 2016 - 00:35
#323
Posted 02 February 2016 - 08:53
#324
Posted 02 February 2016 - 20:40
#325
Posted 02 February 2016 - 21:24
Međutim imam i loših vesti, izgleda da mi je "nikasil" iz Češke gotov.. fleke aludiraju na to da se providi aluminijum...
Prvo sam pomislio da je lepio, međutim klip je perfektan. Kod poslednjeg sklapanja sam ubacio Caber L kariku hromiranu, na njoj se vidi da pošteno nije ni legla...
Motor je radio neki 2x20min i tu par krugova po dvorištu, pošto od falš vazduha nisam ni uspeo da dobijem pun gas...
Rešio sam da premerim utrošenost..
Gore vertikalno 8/100
Gore horizontalno 5/100
Dole vertikalno 3-4/100
Dole horizontalno 1-2/100
Zazor na kariki je 0,48mm
Klip je utrošen 6/100 odnosno takav je A klip u fabričkoj meri, znači ništa...
#326
Posted 02 February 2016 - 21:48
#327
Posted 02 February 2016 - 22:03
Ovde se definitivno cilindar trošio prebrzo... Ne znam koja je fora i kako je urađen jer nemam prakse, nov je bio 1/100 u plusu.. Pah bacio sam pare i na veće stvari.. jbg, sledi hilzna i ponovna optimizacija i portovanje..
#328
Posted 02 February 2016 - 22:05
#329
Posted 02 February 2016 - 22:17
Ali trošio bi se i klip... a da je Caber hrom karika kriva ( ne tvrdim da i nije ) ne bi se dole vertikalno utrošio 3-4/100 gde ne ide karika a klip baš ništa..
znači tvrđi je plašt klipa od nikasila ?
#330
Posted 02 February 2016 - 22:21
#331
Posted 02 February 2016 - 22:28
#332
Posted 02 February 2016 - 22:52
Mario, on 02 February 2016 - 22:28, said:
Ne znam šta da mislim stvarno...ali da je nikasil unutra nema šanse da bi se tako brzo potrošio...Sve mi smrdi na neku mućku...''češku''
#333
Posted 03 February 2016 - 01:43
No bolje i hilzna nego u smeće, nije baš ko nikasil al je dosta bolje od gusa. Samo da majstor hilzner dobro odradi portove, tj da precizno isprati ono što si poturpijao i biće to ok, nije to sad mašina za trke ali će sigurno raditi ok i potrajati mnooogo duže od gusanog cilindra kakve vozimo na skuterima. Kamo lepe sreće da se može naći nov originalni cilindar, ali to je danas naučna fantastika.
#334
Posted 03 February 2016 - 09:41
Attached Files
#335
Posted 03 February 2016 - 09:49
evo neki linkovi, posle razrade i prvog rasklapanja
http://forum.pyrothe...7265#entry47265
i zazori pre ubacivanja Caber karike
http://forum.pyrothe...8740#entry58740
#336
Posted 03 February 2016 - 10:42
Nije ni cudo onda sto ce ti Airsal i drugi pokazati celu fabriku , ali nikoga nece pustiti u pogon galvanizacije gde je tehnoloski proces najstroze cuvana tajna ...iz toga proizilazi kvalitet - sastav i gustina elektrolita, vreme , jacina struje i ko zna sta jos ....
#337
Posted 03 February 2016 - 22:38
#338
Posted 04 February 2016 - 20:23
#339
Posted 04 February 2016 - 20:45
#340
Posted 04 February 2016 - 20:50
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users