

#1281
Posted 30 October 2018 - 17:46
Airsal je iznenadjujuce dobar , sve za male pare ...ja i dalje mislim da je to prejako za grad...za grad je najbolja serijala , moze malo pojacana i ko nema prevelikih ambicija ...moze i lako nabildovani 70 ccm - oko 7, 5 - 8 hp...race je vec teze voziti ,,,ali ja imam to sto imam ( najvaznije je da imam zadovoljnu zenicu ) , a moja sreca je da imam mogucnost izbora , velik mi vozni park ...
Ako sve bude u redu , i sezona udje u fazu mirovanja, Alien ce najverovatnije biti uguran u servisnu prostoriju radi inspekcije , da se na desetak hiljada baci oko kako izgleda Airsal ...za sada ne pokazuje ni najmanje znake slabosti , naprotiv , nikada nije isao ovako dobro ...videcemo ...
#1282
Posted 30 October 2018 - 17:52
Obzirom na cijenu i sve ostalo ne bih se dvoumio da kupim airsala ponovo
#1283
Posted 30 October 2018 - 22:41
Presao ukupno oko 7000 samo kod mene,pre mene ko zna koliko i idalje ide.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#1284
Posted 31 October 2018 - 17:46
Pre dve godine sam pravio inspekciju da vidim kako sve izgleda i sve bilo ok , kao prvog dana , a sad uskoro kad ne bude bilo sta da se radi , da opet svi zajedno vidimo kako izgleda na desetak hiljada km ,,,ocekujem savrseno stanje , videcemo ...
U svakom slucaju Airsal je za svaku preporuku , bilo u sport ili race verziji i jako mi je drago da ga imamo ovde na nasem forumu ...
#1285
Posted 03 January 2019 - 17:15
Alien je deset punih godina kod mene , jedanaesta gazi , za to vreme je imao najmanje tri teška udesa , jednom MLS i dva puta ženica , oni su fala Bogu živi i prošli bez posledica , sve im pozaraslo , a Alien to ne može sam , pa sam ja radio kako sam znao i umeo da ga vratim u neko pristojno stanje ...zadnji pad od pre godinu i po kad je zenica jedva preživela , crni je bio razbijen ko kanta i uz mnogo rada i truda sam ga vratio u pređašnje stanje ...mnogo toga je iskrpljeno , pa se i ne vidi i samo ja znam za to ...ono jedino što se vidi je desni far - pleksiglas , bio je razbijen u mnogo komada , neki su i nedostajali pa sam ih ne znam ni ja kako nadomestio ...pleksi je u funkciji ne propušta vodu , izgleda kako izgleda, ja to najrađe ne bi dirao, nasao sam posle na Netu , 3500 din komplet kaseta sa svetlosnom grupom , a , i onaj na tehničkom kaže da je bolje da se snađem , jer su obavezni da slikaju bar pet pozicija...
Regovanje je sredinom Januara , najnezgodnije vreme , hladno , malo para itd, itd...
Od radova sledeće ...


Popravka ovog pleksija ...


kadica - razjebalo se u zoni sajle gde se zaključava sedište
Ne vidim šta bi tu mogao da uradim , osim nove- druge kadice , tim pre što je otpala i šarka , spoj kadice i samog sedišta ...

To ću najverovatnije loviti na Netu , pa kad ulovim za male pare , do tada neka improvizacija ...
donji patos malo visi , najverovatnije popustoli neki stubići kojima je vezan za gornji patos , moraće neka improvizacija

Još je planirano da se raspakuje termogrupa , da se svuče cilindar da se vidi kako sve to izgleda na oko desetak hiljada , mala inspekcija ...ove godine je jako malo prešao u odnosu na prethodne , strujni im je ukrao kilometražu , ali nije zgorega videti kako je to sve prošlo ...
#1286
Posted 03 January 2019 - 17:32
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#1287
Posted 04 January 2019 - 12:13
#1288
Posted 20 January 2019 - 11:50
Od nečega se krenuti mora , rešio sam prvo da popravim sedište ...pukla je šarka između sedišta i kadice ...


Prvo sam ono što je puklo morao vratiti u ležište , prethodno razgrejao i omekšao plastiku onim industrijskim fenom i priheftao lemilicom , zatopio ...

money

Pa sam srodnu vrstu plastike koristio kao elektrodu i na vruće lepo sve zatopio ...ne izgleda loše , funkcioniše ...skoro sat posla ako hoćeš da valja ...
#1289
Posted 25 February 2019 - 17:33
Instrument u ruke i tražim gde je prekid ...ne mogu naći , neke žice su jako kratke , neke u klembertu koji se ne može isčupati bez daljnjeg složenog rastavljanja , dugme je ispravno ...na kraju se dosetim kako da rešim najjednostavnije ...one dve žice ispod kadice koje kad se spoje , ili preko onog tastera , alnasuje - produžiću , pa ispod patosa dovesti na taster za paljenje ...neću letovati na samom tasteru da ga ne bi istopio lemilicom , nego ću samo odseći žice na polovini i nastaviti sa ovim koje sam doveo ...tako sam i uradio i ----sve radi ! eto, posle godinak dana sve je opet kao pre , snašao sam se , onaj ko to ima ne zna to da ceni , nego tek kad nešto izgubiš , vidiš koliko ti je značilo ...da sad kad je već bio rasturen , nisam to uradio , osta zauvek onako ...

#1290
Posted 25 February 2019 - 22:29
#1291
Posted 26 February 2019 - 13:37
Sad sam se malo rasteretio što se tiče posla , mislim da je sad na redu revizija - inspekcija termo grupe , da vidimo kako je Airsal podneo svojih desetak hiljada i kako ulazi u četvrtu sezonu ...očekujem savršeno stanje ...videćemo ...
#1292
Posted 26 February 2019 - 15:14
#1293
Posted 27 February 2019 - 18:53
Inspekcija termogrupe , Airsal T-6 posle tri sezone i desetak hiljada km ...kako sve to izgleda ? Aj da vidimo ...
Nisam dugo bilo šta radio od poslova ove vrste , pa mi teško pada , ali pripremio sam sve ...ležaljku bacim dole na pločice , e da mi nije nje ne znam kako bi radio , alat na dohvat ruke ...spoj auspuha i cilindra je malo masnjikav , jedna matica M-6 slabije zavrnuta , ona s druge strane je antiluz sa metalnim uloškom protiv odvrtanja , ta drži dobro ...
Za koji minut skinem glavu ...izgleda ovako ...

nema nikakvog depozita , čista je ...
Cilindar ...posle deset hiljada km nema bitnijih riseva , niti tragova ribanja , lepljenja, jedva da se vidi u gornjoj zoni dokle je išla karika , noktom se ne može potkačiti ...nikasil nigde nije oštećen , kao prvog dana je ...







Klip nisam hteo da skidam sa klipnjače da ne pravim sebi nepotrebnog posla . u dobrom stanju je , nema tragova produvavanja , niti bitnijeg ribanja , vrlo malo sitnih riseva nebitnih za rad ... na čelu malo depozita , nije za skidanje , pa sam sve vratio kako jeste ...
U izduvnom kanalu malo depozita , ništa bitno , i to onog mekanog masnog , moguće je da je vožen pod malim gasom na zadnjoj vožnji , to bi trebalo da sagori na par kilometara punog gasa ...ni to nisam puno dirao ...
Sve u svemu , zadovoljan sam , otprilike kao što sam i očekivao , sve je u dobrom stanju , gotovo savršenom , Aliena očekuje četvrta sezona sa ovim set -up om , do sada je dobro išao ...nadalje samo tekuće održavanje ...
Ženica jedva čeka , spremna je , novu ful face kacigu i dalje nije kupila i sve mi se čini da namerava da se baci pod neki autobus , nestalo joj para , a žena sa iskustvom , zna kako se to radi , hehehe...

#1294
Posted 28 February 2019 - 12:42
Ne bi bilo lose da premeris klip i kariku i eventualno promenis.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#1295
Posted 28 February 2019 - 17:20
Kad sam sve sklopio , izguram ga iz servisa pred garažu , ajd da upalim , nije paljen pet -šest nedelja , sad pali na dugme , uh koji luksuz ...dobio iz injekcije u sisicu za vakum malu porciju goriva ....upali , pa se ugasi i tako nekoliko puta ,,,ajd da vidim šta nije u redu...napajanje ...gorivo kroz crevo ide u karb...zaglavio igličasti , ili neka od dizni , skinem karb, razradim plovak , poodvrćem dizne , produvam , sklopim ...na alnaser i upali od prve ....radi dobro ...obiđem krug od kilometar -dva , sve ok . ...e , nije baš sve - traži gorivo ...sram ga bilo !!!

#1296
Posted 28 February 2019 - 22:57
Kod tebe ako se traži full stanje mogao bi cilindar dobiti novi klip i karike ali ako kažeš da je sve ok onda teraj...
#1297
Posted 01 March 2019 - 15:39

#1298
Posted 03 March 2019 - 01:06
#1299
Posted 03 March 2019 - 23:26
Inace da,prespoj zice Miso i probaj,u pravu je Mario sto se tice paljenja
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#1300
Posted 30 March 2019 - 18:44
Sve ostalo kao radi ...ajd da proverim kad ono na zadnjij lampi nemam ni poziciju , ni štop svetlo ...u , jbt ...skinem pleksi , sijalica ispravna , ima oba vlakna ...i pre sam sa grlom imao problema , pa sam mislio da je i sad u njemu kvar ...ali , da bi do njega došao mora se dosta toga skinuti , pa počinjem ...


Crni brzo postaje razvalina , rastavio sam zbog tog sijaličnog grla pola skutera , mora se skinuti rezervoar , bubrezi , rep, skoro ceo zadnji kraj ...na kraju dolazim do žica , tu ima instalacija plovka , žmigavaca , pa se ne može propratiti bez skidanja svega ,,,grlo vizuelno dobro izgleda , na njemu nema kvara , dam kontakt , nema napajanje ,,,e, Mišo , sad si ga naj...eto posla ...na sijalici osim mase , žica za štop i žica za poziciju ulaze u ono debelo zamotano i pod patos i prema prednjem kokpitu ...to je skoro nemoguće propratiti , izlazi nakratko pod sam stub upravljača ...gde se na izlazu grana u sto pravaca ...nemoguća misija ...
i šta sad raditi ? Odlučujem se za sledeće - u kokpitu u šumi žica nađem 12V + koji radi preko kontakta , živa struja ...na nju ću dovesti ispod patosa novu žicu i napojiti poziciju ...uradio tako i dobio poziciju preko kontakta ...to sam rešio relativno bezbolno ...
E, sad štop svetlo - istonema napajanje , probaću po istom principu - živa struja 12V + pa preko mikroprekidača ručica kočnice ...tako uradio , ali nisam dobio štop ...pa, šta je sad ? Kad živi + odvedem direktno na novu žicu koju sam provukao sija , ali preko mikroprekidača u kočnici ne ,,,na merenje pokazuje da su oba u kvaru , ne prenose , e jbg ...rastavim , to je u sklopu ručice , oba se istopila , derformisala...

To je ovo , sranje na kvadrat , jako nežne konstrukcije , predviđeno je da se menja cela ručica zbog toga , pa kad moraš obe kao ja sada sigurno je jako jeftino ...daj da vidim šta imam , možda mogu nešto ...
U kršu sa delovima , nađem mikroprekidače sa davno očerupane mikrotalasne , mislio sam da mi nikad neće trebati , al nek stoje i eto ...to je ovo-
imaju tri kontakta normalno otvoreni i zatvoreni ...

Napravim ovo od Al lima

Mikroprekidač u pogodnom položaju jednostavno ulepim epoksidnim lepilom ...

kad je vezalo . probam - radi ...zadnji štop rešio ...sad prednji ...
Kod prednjeg je malo veća zajebancija , drugačije je to je ručica hidraulične pumpe , ali ipak sam našao mesto za mikroprekidač i njegov pogon ...isti sam ga ulepio epoksidom , drži ko kost ,,,desno od glave onog šarafa isto savijem komadić al . lima ulepim ga za pogon crvenog dugmenceta ...

Živom strujom preko ovih mikroprekidača napojim novu odvodnu žicu prema sijalici i- SVE RADI !!! BRAVO JA ! sve lepo majstorski upakujem , nova instalacija , novi mikroprekidači , ali ima još dosta posla , sve je razvaljeno i radim jedno po jedo , u svakoj fazi rada proveravam ponovo jel sve u redu...
Sutra Nedelja , finalno sređivanje i u Ponedeljak regovanje , trebalo bi da prođem bez problema ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users