Minarelli bicilindrik
#1
Posted 22 August 2011 - 14:08
#2
Posted 22 August 2011 - 14:35
#3
Posted 22 August 2011 - 14:46
#4
Posted 22 August 2011 - 16:06
#5
Posted 22 August 2011 - 18:11
#6
Posted 22 August 2011 - 19:39
#7
Posted 22 August 2011 - 20:25
ps. ovaj snimak je mene oduševio jer je pobijen mit o bicilndriku, koji je u delovima 3000e, i to samo za piaggio, jasno je da je to sve HE i da su komponente upregnute sa inerrotorom i dobrim cilindrima, ali je i ovo izvodlkjivo kao ideja zvuči odlično, može da se sklopi taman i od običnih radilica, ovaj tip je spakovao neke hpc, i mhr cilindre sad nisam snimio koje, pa je malo smešno što je ostavio magnet, ali je teorija ta da su gmt i dmt u kontra na prvom i drugom cilindru i da se paljenje odvija u 180 stepeni , dakle dva puta u jednom krugu, što isto sklepao od dva serijska paljenja, ostalo je sve samo mehanički potez.. preostaje samo pitanje koliko je sprega između radilica u centru i balansu, deluje ok, međutim to je diskutabilno..
opet ako na drugi način okrenemo stvari sve je izvodljivo od klasičnih komponenata, pa može da se uradi i od recimo dve obične radilice i dva base cilindra, i čini mi se da ovom obliku može i na blok da se okači...
tako da je ovo pozitivno i kao ideja i kao izazov...
#8
Posted 22 August 2011 - 21:20
#9
Posted 23 August 2011 - 13:06
Mario, on 22 August 2011 - 20:25, said:
ps. ovaj snimak je mene oduševio jer je pobijen mit o bicilndriku, koji je u delovima 3000e, i to samo za piaggio, jasno je da je to sve HE i da su komponente upregnute sa inerrotorom i dobrim cilindrima, ali je i ovo izvodlkjivo kao ideja zvuči odlično, može da se sklopi taman i od običnih radilica, ovaj tip je spakovao neke hpc, i mhr cilindre sad nisam snimio koje, pa je malo smešno što je ostavio magnet, ali je teorija ta da su gmt i dmt u kontra na prvom i drugom cilindru i da se paljenje odvija u 180 stepeni , dakle dva puta u jednom krugu, što isto sklepao od dva serijska paljenja, ostalo je sve samo mehanički potez.. preostaje samo pitanje koliko je sprega između radilica u centru i balansu, deluje ok, međutim to je diskutabilno..
opet ako na drugi način okrenemo stvari sve je izvodljivo od klasičnih komponenata, pa može da se uradi i od recimo dve obične radilice i dva base cilindra, i čini mi se da ovom obliku može i na blok da se okači...
tako da je ovo pozitivno i kao ideja i kao izazov...
#10
Posted 23 August 2011 - 23:30
Samo ja kad bih se u takvo nesto upustao to bi bilo za cestovnu upotrebu na klasicnu ramu sa plastikama,znaci zakamuflirano maximalno
Eh,moje ideje su bile slozit ovako sve sa serijskim radilicama i jednim auspuhom od sp180
Sta mislite?
#11
Posted 24 August 2011 - 09:37
Mene jedino zanima, a verujem da je to odradjeno, stabilnost blokova jer su povezani samo u 3 tacke, 2 preko nosaca i homemade adapter na radilici.
Jedino mi je zao sto nema i snimka u real modu, tj na stazi ili bar neki promo krug, ovako ostaje na nivou teorijskog resenja a pitanje prakse ostaje otvoreno.
Zanimljivo!
#12
Posted 26 August 2011 - 03:40
#13
Posted 26 August 2011 - 04:41
kod 4t je sve jedno, tu su ventili i nema tolike zavisnosti spuha na sam rad motora ili pojedinog cilindra, zapravo ima ali je kalkulativno i izvodljivo, opet nije rezonanca, nije podprisak nije vakum itd...
#14
Posted 26 August 2011 - 16:53
#15
Posted 29 August 2011 - 20:12
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users