#21
Posted 02 September 2011 - 11:15
#22
Posted 02 September 2011 - 15:42
#23
Posted 02 September 2011 - 15:45
i jel si bas primoran finansiski da prodas jet-a?
#24
Posted 02 September 2011 - 16:00
drugar vozi beverly cruiser 250 ie.. njegova prica je da je isao 140 kmh kada ga je kupio (novog) ..ja ga vozio 120 kmh,vise nece..
ako hoces nesto manje.. pogledaj nexus,mislim da je on najmanji maxi skuter, moj brat ga ima, 180 kmh ga je vozio.. mada jeste malo tvrdji..
ako vec hoces veci skuter,moja preporuka je da gledas 500cc.. ja sa majesty-em nemam nikakvih problema sa voznjom po gradu,skroz komotno..super se ponasa..moze normalno da se vozi pod malim gasom..
#25
Posted 02 September 2011 - 16:27
Nije mi bitno da li ide 130 ili 140 kmh u maximumu, ne razmišljam o trkama sa njim...Bitno je da na autoputu može da se vozi 100-110-120kmh opušteno..
Bleki ja mislim da je obuka još uvek po starom, planiram u roku od mesec dva da se prijavim...valjda me neće zakačiti nova obuka i nova cifra!!
Muhi, moram da prodam jeta nema druge, para nemam dovoljno za luxuziranje sa 2 skutera...
#26
Posted 03 September 2011 - 13:05
Sta uzeti? Nexus je, svakako, "najsportskiji"... Bev kruzer mi je najlepsi... (stvar ukusa) i njega bih uzeo danas da sam u mogucnosti. Postoje i prakticni kriterijumi: kabasti skuteri (xciting, t-max, burgman...) nude dosta prostora za sitnice, 2 kacige, alat, torbe, kese itd.. ali tesko da bi sa njima mogao da strikas kroz guzvu na semaforu. Tu bih prednost dao 250-ticama ali i tu imas, recimo, situaciju da 250 x-max dolazi sa manjim tockom pozadi pa mozes da ubacis dve jet kacige dok 250 x-city sa tockom od 17 cola to ne omogucava ali je vrv lepse vozi (a i lepsi mi je). Postoje i skuteri od 500 ccm koji su manje kabasti od 250 ccm (Bev 500 vs Majesty 250). Mislim da potrosnja nije mnogo veca, pogotovo kada se uzme u obzir kakvu potrosnju imaju "turpije". Ako poznajes Eremu (drzi kafic na uglu Merkatora) on je nedavno prodao neki maxi 500 (madison?) i kupio x-max 250, i to bas iz razloga sto mu je prvi bio kabast za po gradu. Kod Piaggio masina koje su sada na vecini skutera iz Piaggio familije, cuo sam da je masina od 250 ccm manje sklona kvarovima nego ova od 500. Postoji i ona od 400 ccm kao neki kompromis, ali je na novijim skuterima. Neki, opet, kazu da je Yamaha "zakon" sto se tice kvaliteta ali to su sve utisci iz druge ruke... Ne znam, slatke su to muke uvek
#27
Posted 03 September 2011 - 23:10
Često sam sa lepšom polovinom na skuteru i u 80% slučajeva motor mi služi kao prevozno sredstvo za nas dvoje a tek u 20% za moj gušt tj jurcanje i uživanje u tuningovanoj mašini...
50cc skuter jednostavno nije udoban iako vozim jedan od udobnijih skutera u 50cc klasi!
Sa Piaggiom 250cc nema greške...to je pouzdana i proverena mašina i motor! Evo upravo večeras sam vozio jednog i sve pohvale...Ide taj 250cc kako god mu daš gasa..2 osobe ne oseti..Ne znam kakav je na autoputu, njegov vlasnik mi kaže da još nije imao prilike da ga oseti na autoputu jer ga je kupio tek pre mesec dana...Kaže da ide 130kmh..
Piaggio 500cc jeste primamljiv samo na pomisao da imaš snage ispod dupeta koliko ti god treba...I ja sam čuo da su skloniji kvarovima u odnosu na 250cc..skuplja registracija, skuplje održavanje...a pitanje je koliko ću ustvari trebati tih 500cc..
Yamaha x max 250cc me najviše privlači..video sam ih dosta po gradu i prelepi su mi...Ne sumnjam u Yamahin kvalitet a što se tiče strane komfora deluje mi veće od piaggia 250cc a da opet nije krmača, i to mi je još jedan plus!
Razmišljam dosta i o Arpiliji atlantic 250cc koji najviše liči na prave maxi skutere krstarice a opet nije tako glomazan kao recimo burgman ili silverwing ili majesty...
Tu je još jedan skuter koji sam u međuvremenu otkrio a to je Peugeot Geopolis koji nosi piaggio agregat od 250cc a dizajnom jako privlači...
#28
Posted 04 September 2011 - 06:27
#30
Posted 04 September 2011 - 08:59
http://www.scootersa...amilan2006.aspx
Pomalo je retro, ako volis takav dizajn.
#31
Posted 04 September 2011 - 13:58
#32
Posted 06 September 2011 - 13:52
Evo ti jedan Geopolis, ako ga već nisi video. Mislim da ispunjava sve tvoje kriterijume.
#33
Posted 06 September 2011 - 15:45
I ovaj scarabeo što je Dragan postavio je dobar...Uglavnom treba sesti i probati...ne može se sve zaključiti preko slika, testova, specifikacija itd itd...
#34
Posted 07 September 2011 - 08:32
#35
Posted 11 September 2011 - 10:58
#36
Posted 11 September 2011 - 15:54
Moje putopise si mozda citao , mozda i nisi. Ja sam sa svojim presao ko sto je malo njih i ne mogu ti opisati koliko sam zadovoljan. Evo ti link iz MOTOPULSa http://www.motopuls....portcity200.pdf i http://www.motopuls....rtcity250ie.pdf i saljem ti jos jedan clanak iz 2005. u atacmentu. Naravno, zavisi sta volis, koji tip, ali vidim da malo vise naginjes ka sportskoj liniji. Ja sam vozio nekoliko Beverlija, i ne mogu da se mere po upravljivosti sa SCity sto uostalom i kazu u prilozenom tekstu. Ja sam veliki fan Nexusa, ali odlucio sam se za SC jer mi odgovara veoma gabaritima i naravno cenom. Ima xtremno dobru instrument tablu (mislim na starije modele). Ova 250 ie trosi smesno. Na otvorenom ne predje 2,5 litre, a u gradu sigurno ne predje 4. Ma sta da ti kazem, zaljubljen sam ko klinac u svoj skuter.
I sorry, ali oficijelni skuter Ferari F1 tima i glavom i bradom Schumi
Sa srecom !
Attached Files
#37
Posted 15 September 2011 - 01:01
Od Beverly-ja sam definitivno odustao
#38
Posted 15 September 2011 - 12:57
Ima li neko nekih iskustava u eksploataciji Kinaca od 125-150ccm sa velikim točkovima?
Peda Captain, Keeway Outlook, Sprint Classic i sl. To bi trebalo da je već isprelazilo po 10+ hiljada km, kvari li se, šta najčešće crkava, kakvi su eksploataciji, kakvi za održavanje, itd?
Od 1. jula se uglavnom vozim sa suvozačicom i prešao sam jaaako puno km po gradu udvoje.
Neka provizorna matematika kaže da bi jednostavnije i udobnije bilo takav prevoz obavljati na nečem četvorotaktnom od 125ccm.
Budžet skroman (0, zero, zilch, nada, null ) ali vidim po oglasima da se gore imenovani mogu nabaviti već od 450-500 evrija, pa se ložim da bih nekog možda i mogao prevariti za tu sumu. Isplati li se to uzimati?
#39
Posted 16 September 2011 - 00:36
#40
Posted 16 September 2011 - 21:41
- da tekuće održavanje bude minimalno (sipaj-vozi-proveri-dotegni)
- da potrošnja ne prelazi 500 dindži za 100km (po aktuelnim cenama goriva)
- da dvoje odraslih džokejske konstitucije (cca 130kg ukupno ) može da se vozi udobno
- da pratim brzinu BGD saobraćaja
- da mogu da napravim 6-8.000km za sezonu a da se mašina ne otvara svakog vikenda.
Prvenstvena namena bi bila vožnja po gradu, jer se još uvek ložim da ću nekad u životu skupiti pare za neka ozbiljnija dva točka, koji bi onda, jelte, bili za van grada.
Još jedno pitanjce. Kakva je situacija na tržištu rez. delova za te kineze od 125?
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users