

#21
Posted 09 October 2011 - 22:33
#22
Posted 10 October 2011 - 12:53
Lep je madison, fino izgleda a vidim i ide lepo...Samo kratka ti sad pista za testiranje tu ispred garaže...
#23
Posted 10 October 2011 - 12:59
Inace za sada, zamenjeno ulje u motoru, prekontrolisana membrana,ima faul sa elektronskim saugom, kais mi se cini dobar, rolnice su zrele zamenu, kvacilo isto ok, kazem prednje plocice i gumice cilindera su obavezne za zamenu.
#24
Posted 10 October 2011 - 21:10
#25
Posted 16 October 2011 - 09:26

Možda stignem i koji snimak danas
Ostaje još da se ubace xenoni, svetlo mu baš nije zavidno i rad na stylingu koji će sačekati proleće. To be continued ....
#26
Posted 16 October 2011 - 11:02

Ako nemaš kacigu imam ja jednu novu a jeftinu full-face za glavate osobe http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#27
Posted 16 October 2011 - 19:13
#28
Posted 19 October 2011 - 06:52

Utisci:
Hladno vreme (8o) i noć nisu baš pravi uslovi za testiranje, ali sam zadovoljan kako Meda drži po putu i kako krivinari. Maximalna brzina, paradoks, je postignuta na usponu od auto pijace do vrha 113km/h, uz Banjicu 94km/h, što je meni sasvim ok, s obzirom da je namenjen za gradsku vožnju. Udoban van grada, u gradu "bolje" oseća rupe i neravnine. Široko sedište i prostor za noge mu daju komfor, nisam se osetio skučen. Lepo ubrzava, u preticanju pouzdan, svetla na granici upotrebljivosti ali ipak upotrebljiva, sigurno mu sledi zamena za xenon sijalice. Vizir ima svoju funkciju, mada sam ja malo viši i moja pozicija sedenja se uklapa sa vetrom koji bije direktno u čelo, ovog puta je bila fullface kaciga, tako da smo taj momenat zanemarili. Poredeći sa Pegazom, čini mi se da je malo hladniji, kao da malo više bije vetar po listovima i butinama, mada se to može i dodati da su noge na motoru ipak oko agregata te dodatno greje i smanjuje osećaj hladnoće dok je na skuteru agregat pokriven plastikama. Verovatno da bi kecelja poboljšala. Ovo je bila i prilika da istestiram i opremu (jakna, pantalone, rukavice, cipele) i zadovoljan sam, posebno jaknom koja dodatno štiti i vratni deo i dodatni windštoperi nisu obavezni. Rukavice su izdržale, mada se oseća zima po prstima ali ne i toliko da su ukočeni, ista situacija je i sa cipelama (mada ovde treba uzeti u obzir i moje godine i smanjenu perifernu cirkulaciju pa je test opreme subjektivan).
Potrošnju ćemo videti danas, sinoć je bio pun pred polazak.
Sve u svemu zadovoljan sam primerkom, ne vuče u stranu, na 90km/h mogu da spustim ruke sa kormana, ide savršeno pravo, nema vobliranja kormana i ne vuče u stranu. Kočnice, sva pohvala, integralni sistem kočenja je fantastičan, prednja je malo slabija ali u kombinaciji sa zadnjom ili samo zadnja Meda se ukopava u mestu. Biće da aktiviranjem prednje se koristi samo neki od klipova na prednjem klještima (ima ih 3) dok sa zadnjom su svi u upotrebi i sigurno se zaustavlja uz doziranje sile kočenja. Sedište široko i udobno, nisam još isprobao u kombinaciji sa suvozačem ali se nadam pozitivnim utiscima.
Danas se nadam tehničkom pregledu i registraciji, pa u dnevnu exploataciju, Aprilija ide na zaslužen odmor i mali servis.
#29
Posted 19 October 2011 - 09:09
#30
Posted 19 October 2011 - 09:23


#31
Posted 19 October 2011 - 14:42

#33
Posted 19 October 2011 - 19:51
ja zadovoljan, mali regovan, od sutra u exploataciju
#34
Posted 22 October 2011 - 23:16


#35
Posted 23 October 2011 - 21:05

#36
Posted 23 October 2011 - 21:17
treba ti ruski patent za migavce, možda je najjednostavnije da izmenjaš automat na ovaj novi elektronski, koji nije sa bimetalnim prekidačem...
#37
Posted 23 October 2011 - 22:12

inače xenon kit je PRC, auto komplet H4 bi-xenon 6000K sa debelim balastima, 50e komplet kit (dve sijalice, dva "debela" balasta, kontroler i potrebni kablovi),više smo vremena proveli na skidanju i uklapanju plastika nego na samoj ugradnji
Nisam hteo da izvoljevam, kod Mede ima mesta za montažu balasta iza prednje maske, potrošnja je 2x35W, isto kao i sijalice kojima je serijski opremljen H1S 35/35W.A blješti za sve pare, i ne moram danju da isključujem radi dopune kolumatora, sve šljaka, za sada
#38
Posted 23 October 2011 - 22:40
#39
Posted 23 October 2011 - 22:42
nego cemu sluzi taj prorez na vrhu vizira?
#40
Posted 23 October 2011 - 23:20
noxy, on 23 October 2011 - 22:42, said:

nego cemu sluzi taj prorez na vrhu vizira?
Bronhi, lakše se diše .... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/vutra.gif))
nemam pojma, valjda bi bio preveliki da je pun i mozda bi se lomio, pa su onda našli kompromis aerodinamike i dizajna
@Mario
imam ja dva elektronska nova ali bez ikakvih oznaka, svaka proba se završila zamenom osigurača


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users