Jump to content


Baotian BT49QT-18 (Problemi)



  • This topic is locked This topic is locked
12 replies to this topic

#1 DarioBG

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 48 posts
  • MestoBeograd (Cerak)
  • VozimBaotian BT49QT-18 Rocky

Posted 19 October 2011 - 21:32

Posle par z. sa majstorima odlucio sam da se sam upustim u popravljanje i u tuning. Forum mi je dosta pomogao, ali na zalost ipak je neiskustvo i neznanje na mojoj strani. ;)
Da vas vise ne smaram prelazim na stvar.
- Kad se svecica bukvalno istopi(postavicu sliku sutra) interesuje me zbog cega se to desava?
- Kad dam gas do kraja on ubrzava do nekih 55km/h i onda samo pocne da opada brzina. Dizna mu je fabricka bila 67, a sad je 72.
- Sa fabrickim auspuhom sam uspevao da nastelujem ler na 2000, a sa Trekom nema sanse. Ili je 1500 ili 2500 obrtaja(+-100). E sad problem koje se tu jos javlja je da nece po pustanju gasa odmah da spusta obrtaje, nego par sekundi radi kao da je pod gasom. Menjao sam dihtunje i semeringe, tako da ne verujem da ima fals vazduha.
Izvinjavam se unapred zbog pitanja, ali totalni sam pocetnik u svemu ovome, tako da me razumite. Pozdrav!

#2 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 19 October 2011 - 21:42

- Svecica se istopila ili zbog tanke smese ili zbog preranog paljenja, ali posto ne verujem da si dirao paljenje bice da je ovo prvo..
- Ako se cuje ono booo kad pocne da usporava onda je mala dizna..
- Negde vuce fals, mora da zakucava obrtaje kad pustis gas, ne smeju da ostanu visoki.. Mozda nisi lepo namestio semeringe ili su popustili

#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 19 October 2011 - 21:53

A mozda su i prelagane rolnice ...

#4 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 20 October 2011 - 06:14

A svecica se mozda istopila jer je pogresna toplotna vrednost,pre oko nedelju dana meni crkne i ona nova BR9ES i ja uvrnem neku koju sam nasao od auta,i s njom je radio super,ali cim sam ga prvi put poterao uz brdo samo se ugasio.Ja odma pomislio zalepio,a kad sam skinuo svecicu ona elektroda se skroz istopila i spoila sa onom gornjom elektrodom...ali kao da je znao,pa se ugasio bas ispred prodavnice gde uvek kupujem svecice i ulje,odma kupim novu BR9ES(drugu nisu imali),uvrnem je i sve ok...evo is ad vozim sa njom i normalno sve radi,terao sam ga i uzbrdo i sve i nije se istopila :biker_scooter:

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 October 2011 - 14:27

negde vuče falš vazduh, dizna ti je prevelika, pa kad pustiš gas od pretpanog goriva i vazduha koji vuče mimo karburatora ostaje u obrtajima još par sekundu..

isto se dešava i kada je pilot dizna na karburatoru malena, za početak probaj šraf za smešu da urvneš do kraja ili možda 15min po satu pre kraja, pa javi kakvi su rezultati..

pojasni nam samo još koje si semeringe i dihtunge menjao, i kako, odnosno ako nisi ti menjao, gde si menjao ?

#6 DarioBG

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 48 posts
  • MestoBeograd (Cerak)
  • VozimBaotian BT49QT-18 Rocky

Posted 22 October 2011 - 20:37

Nisam dirao paljenje, tako da onda ostaje zbog neceg drugog.
Rolnice su 5.5gr (fabricki 6.5), tako da ne verujem da je do njih.
Zavrnuo sam sraf za smesu ( ako je to sraf za stelovanje vazduha) i ne mogu i dalje na nastelujem na 2000 na leru, ali uspeo sam da ga odrzim na 1500 da odmah po pustanju gasa smanjuje, ali mi je ler gas mali, pa moram da ga turiram dok se ne ugreje, inace se ugasi.
Sto se tice dizne i gusenja to je reseno, tako sto je stavljena odgovarajuca svecica NGK BPR7ES (preporucena za njega je BPR6ES), tako da mi ostaje samo da vidimo po boji da li je dizna mala/velika, ali ne mogu sad zbog kise da probam.
Promenio sam diftung izmedju cilindra i glave i onaj sto ide pre stavljanja cilindra. Semering sam zamenio sa strane gde je anker ploca, a sa druge strane nisam jos i ako sam kupio semering. Menjao mi ga je komsija i dobro je to odradio sigurno.
E sad, javio mi se jos jedan problem. Nece da puni akumulator i svetla na instrument tabli slabije svetle cim pustim gas i farovi naravno i na dugme mogu da sanjam samo da ga upalim. Neki predlog odakle da pocnem i sta da radim?
Evo slika prve svecice i klipa koji je otisao, ali sam ga na vreme zamenio dok nije napravio nikakvo sr.

Posted Image

Posted Image

Posted Image


image upload

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 October 2011 - 20:51

onaj mali šrar prema filteru ti je za vazduh, a veliki sam oprugom je za ler gas, pa ako se gasi malo dodaj ler gas..

vidi taj šraf za vazduh treba da je u tački gde počinje da obara ler gas ili 5 min pre toga...

ler podešavaš prema potrebi sa tim velikim šrafom to nema veze sa vazduhom, on je graničnik klipića u karburatoru dokle može da se spušta, i tako daje početni položaj odnosno ler gas..

ovo za svetla moguće da reglulator napona nije ispravan, to je ona kao kutijica ispod maske napred sa rebrima za hlađenje..

alanser pali ako je akumulator ispravan, i napunjen...

#8 DarioBG

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 48 posts
  • MestoBeograd (Cerak)
  • VozimBaotian BT49QT-18 Rocky

Posted 25 October 2011 - 20:49

Ok odradicu to stelovanje karburatora, ali imam definitivno neki problem sa strujom.

Akumulator je prazan i ne puni ga sigurno, jer je izmereno na njemu 6 i nesto volti, a kad smo raskacili akumulator i upalili motor, slicno je davao kad smo proverili na zicama koje se kace na akumulator. Sta raditi tj. menjati?

E sad mene interesuje jos jedna stvar. Komsija kaze da mu se cini da je slaba varnica, pa me zanima do cega moze da bude i kako to da proverim?


#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2011 - 20:58

moguće da je regler neispravan, punjenje akumulatora je dosta teško izmeriti instrumentom kada nema opterećenja, misli se na akumulator, jer tada dolazi impulsno, i digitalni instrumenti umeju da izmere raznličite napone..

pokušaj da napuniš akumulator na punjaču negde napolju, da ima bar 12V, ako ne uspeš treba menjati akumulator, ako uspeš, priključi ga na skuter i probaj da li radi alanser, ako upali, kada daš neki srednji gas trebalo bi da ima oko 14V što je ekvivalentno naponu punjenja... ako je isto kao i kada je motor ugašen, recimo 12V onda punjenje definitivno ne radi, pa prvo prekontrolišite regler..

što se varnice tiče, ona nema veze sa akumulatorom i punjenjem, sad nema globalno, ima ako je recimo regler neispravan pa pravi kratak spoj namotajima i ubija magnetno polje unutar kalemova, ali treba da znaš da je namotaj za nabijanje kondenzatora poseban, to je onaj sa mnogo tanke žice, i on nema veze sa akumulatorom i svetlima, dalje na liniji je CDI u kojem se nalazi kondenzator, i tiristor za okidanje, i posle ide na bobinu, koja pretvara impulsni napon napunjenog kondenzatora u visoki napon za svećicu.. dalje je već sve jasno...

#10 DarioBG

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 48 posts
  • MestoBeograd (Cerak)
  • VozimBaotian BT49QT-18 Rocky

Posted 25 October 2011 - 21:12

Akmulator je promenjen pre recimo malo jace od mesec dana(Unibat stavljen) i super je radio na pocetku, ali vremenom nije hteo da pali na dugme dok ga malo ne provozam.

Primetio je komsija kad smo skidalu anker plocu zbog zamene semeringa, da je malo ostecen jedan od ovih crvenih namotaja, pa je l' to moze da utice na varnicu onda?

Ako nece preko 7500-8000 obrtaja da ide, to je pretpostavljam do CDI blokiranog (roze zicu sam secnuo i uspeo je da dogura do nekih 8000 ne vise)?

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2011 - 21:36

ako je oštećen jedan od onih što ih ima više, trebalo bi premeriti da li je u prekidu, tu nema visokog napona, namotaji za punjenje su sa tom debelom crvenom žicom i vezani su na red.. ako je jedan u prekidu onda verovatno cela serija ne radi..

dakle premerite Ohm metrom da li je u prekidu..

ako je akumulator nov, onda onako kako sam predložio, napunite ga 50-70% pa proverite kakva je situacija, sa praznim akumulatorom je jako teško raditi...

ne znam za tu roze žicu, gde je išla i koja je njena funkcija, u dosta postova se spominje neka roze žica, evo da ti kažem otvoreno ja sam mnogo kineza radio i još nisam video roze žicu.. to će verovatno biti samo na nekim modelima..

dakle gde si to presekao i kada.. ? ako imaš neku sliku dobro bi došla...

#12 DarioBG

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 48 posts
  • MestoBeograd (Cerak)
  • VozimBaotian BT49QT-18 Rocky

Posted 27 October 2011 - 20:08

Akumulator je nekako napunjen (pali na dugme) i sa njim daje 13.3 do 14.5V, ali kad raskacim akumulator i dalje ista prica 5.5 do 6V (kupio sam nov regler).

Nismo merili Ohm metrom da li je u prekidu, ali smo primetili da neka zica sto ide iz anker ploce daje oko 38V, a nije crvena. Na regleru gde ide crvena zica daje oko 6V, ali na crnoj nista. Da li je to normlano (ako izuzmemo to sto daje 6V) i da li je moguce da nisu zice sa anker ploce lepo spojene, jer to kad bolje razmislim mene zeza od kad sam kupio skuter?

Nisam uzeo aparat da slikam CDI, ali cu najverovatnije sutra posle posla, pa cu okaciti slike.

Izvinjavam se na smaranju ovakvim pitanjima, ali rekao sam sebi da kod majstora vise otici necu.


#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 October 2011 - 20:50

vidi na žutoj ili beloj je moguće da ima 36V, to su naponi koji sa generatora idu prema regleru i on ih umanjuje na napon punjenja 14,2-14,5 odnosno napon za sijalicu koji je 12V, i to je normalno..

pisao sam ti gore da je moguće da se loše meri napon koji puni akumulator ako on nije privezan.. dakle ako sa njim daje do 14,5V onda je to ok, i punjenje postoji...

crna žica sa crvenom prugom koja izlazi iz generatora je za nabijanje kondenzatora i ona ide na CDI to nema veze sa reglerom i naponima svetla odnosno punjenja...

a čisto crna žica bi trebala biti masa, i na njoj nema nikakvog napona..

možda bi najbolje bilo da poslikaš, nije sigurno da su ove boje na kinezima standardizovane i ispraćene...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users