

Da li moze ? (TURBO)
#1
Posted 27 October 2011 - 00:54
#2
Posted 27 October 2011 - 09:06
#3
Posted 27 October 2011 - 09:12
#4
Posted 27 October 2011 - 10:42
Pa sad nije da me muci..nego se uvek vodila polemika moze nemoze....pricalo se da ima da se kuti turbo sistem za skuter za 250e..sve i svasta... A skoro sam i na internetu nasao slike neke aprilie Sr3 koja na sebi ima Fiatovu HGT turbinu... e sad dali je samo exponat ili to i radi ja neznam... pa me zanima dali je sve to izvodljivo i koliki bi bio vek trajanja svega toga ?
#5
Posted 27 October 2011 - 11:36
#6
Posted 27 October 2011 - 11:57
#7
Posted 27 October 2011 - 15:25

#8
Posted 27 October 2011 - 21:43

#9
Posted 27 October 2011 - 23:05
Ja razbijam glavu vec duze vreme na tu temu i ne znam hocu li ikad sve pokontati....previse problema i nesuglasica mi se mota po glavi kada pomislim na 2T cilindar prepun kanala i turbinu koja stalno pravi pritisak....nekako mi deluje ne spojivo, ali vidjao sam neke slike 2T motora sa turbinom....ko je tu lud, ne znam stvarno.
Ovi su nekako uspeli, kakvi su tu kanali, kakve prerade su tu uradjene, voleo bi znati....


#10
Posted 28 October 2011 - 18:07
#12
Posted 29 October 2011 - 00:08
144,8 Mph = 233Kmh... 1,63 je koeficijent, već sam se spremio da spomenem Matulju sa Tomos-om, sa 204Kmh na Grobniku...
#13
Posted 29 October 2011 - 00:25
A ovaj bonneville sam prvi put video u the worlds fastest indian, nigde kraja ravnici.. a i film je dobar..
Evo ako je on napravio sa turbopunjacem, ne vidim razlog da jos neko to ne uradi
#14
Posted 01 November 2011 - 19:47
Kole91, on 27 October 2011 - 10:42, said:
Pa sad nije da me muci..nego se uvek vodila polemika moze nemoze....pricalo se da ima da se kuti turbo sistem za skuter za 250e..sve i svasta... A skoro sam i na internetu nasao slike neke aprilie Sr3 koja na sebi ima Fiatovu HGT turbinu... e sad dali je samo exponat ili to i radi ja neznam... pa me zanima dali je sve to izvodljivo i koliki bi bio vek trajanja svega toga ?
samo da ispravim fiat hgt je 5 cilindara atmo nema turbinu

i ja sam razmisljao u opticaj jedino dodje turbo od smarta dizela to je tako mali da bi stao na skuter, ali da to bude kako treba trebalo bi da bude na ubrizgavanje, mislim moze i na karb, al to nije bas neko resenje, po meni najveci problem resiti ulje za turbinu, lakse bi bilo staviti kompressor, od pezoa jet force, al to kosta boga i oca garant, sa otpada bi trebalo naci...
#15
Posted 07 November 2011 - 14:30
Osim ako nije uvedeno neko resenje poput roto diska, ali ne sa strane, nego gore gde je montiram karburator na toj masini....imam neke ideje za za takav tip usisa, ali nzm koliko su dobre. Princim isti kao roto disk, samo sto nije u obliku diska i sa strane, nego na fazon flaha zavijenog u polukrug koji kruzi po zidovima kartera oko radilice.
Ili da je "blow valve" nekako povezan i nastelovan tako da ispusta pritisak koji turbina pravi taman pre nego sto ce se otvoriti prelivni kanali u cilindru, a na taj nacin bi se lamelni usis zatvorio i nebi bilo stetnog isterivanja smese iz cilindra napolje kroz auspuh. Tako bi turbina stvarala pritisak u karetu samo kada je potrebno, a to je dok traje takt usisa sve do otvaranja prelivnih kanala.
Sta kazete? Bacite neki komentar
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users