Jump to content


Da li moze ? (TURBO)


14 replies to this topic

#1 Kole91

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 42 posts
  • MestoMUNZE
  • VozimKYMCO SUPER 9

Posted 27 October 2011 - 00:54

Evo ovako nesto mi se vrzma po glavi vec duze vreme i mucime dali je to izvodljivo ili nije.... Rec je o turbini na skuteru ....Znam da motor mora da bude odradjen maximalno da bih mogao da izdrzi takvo dodatno opterecenje ...ali me zanima dali je moguce da se to namesti da radi kako treba a da neraznese motor posle 10 minuta voznje ?

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 October 2011 - 09:06

Kole, reci nam zašto te to muči ?

#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 October 2011 - 09:12

Zar ne bese tema o tome?

#4 Kole91

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 42 posts
  • MestoMUNZE
  • VozimKYMCO SUPER 9

Posted 27 October 2011 - 10:42

Neznam dal je bila tema o tome ....

Pa sad nije da me muci..nego se uvek vodila polemika moze nemoze....pricalo se da ima da se kuti turbo sistem za skuter za 250e..sve i svasta... A skoro sam i na internetu nasao slike neke aprilie Sr3 koja na sebi ima Fiatovu HGT turbinu... e sad dali je samo exponat ili to i radi ja neznam... pa me zanima dali je sve to izvodljivo i koliki bi bio vek trajanja svega toga ?

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 October 2011 - 11:36





#6 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 October 2011 - 11:57

Tehnicki izvodljivo,a evo kako to zaista ima smisla (busa 1300 turbo 500ks)



#7 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 27 October 2011 - 15:25

El bi mogao ja to na moju yamahu da ugradim?Da je jednom provozam sa 100ks pa nek se raspadne za 10min :D

#8 Kole91

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 42 posts
  • MestoMUNZE
  • VozimKYMCO SUPER 9

Posted 27 October 2011 - 21:43

Pa gledao sam i ja ove klipove... lako je sa turbinom na zveri kao sto je Busa :D mene zanima dali nasi mali mezimci mogu to http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

#9 pajser9

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 166 posts

Posted 27 October 2011 - 23:05

Jel neko razmisljao na temu 2T motora sa turbinom?
Ja razbijam glavu vec duze vreme na tu temu i ne znam hocu li ikad sve pokontati....previse problema i nesuglasica mi se mota po glavi kada pomislim na 2T cilindar prepun kanala i turbinu koja stalno pravi pritisak....nekako mi deluje ne spojivo, ali vidjao sam neke slike 2T motora sa turbinom....ko je tu lud, ne znam stvarno.


Ovi su nekako uspeli, kakvi su tu kanali, kakve prerade su tu uradjene, voleo bi znati....
Posted Image
Posted Image

#10 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 28 October 2011 - 18:07

Ja mislim da bi bilo tesko izracunati takav auspuh, preveliki bi bili gubici, bolje bi bilo da ima kompresor, direktno da ga pogoni motor ili elektromotor mozda jos bolje.

#11 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 28 October 2011 - 19:16

View Postpajser9, on 27 October 2011 - 23:05, said:

Posted Image

ovaj je napravio rezultat u bonevilu skoro ili i preko 150mph (preko 200kmh) sa 50cc, ima snimak na YT

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 October 2011 - 00:08




144,8 Mph = 233Kmh... 1,63 je koeficijent, već sam se spremio da spomenem Matulju sa Tomos-om, sa 204Kmh na Grobniku...

#13 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 29 October 2011 - 00:25

Kakvo ime za stazu Grobnik..
A ovaj bonneville sam prvi put video u the worlds fastest indian, nigde kraja ravnici.. a i film je dobar..

Evo ako je on napravio sa turbopunjacem, ne vidim razlog da jos neko to ne uradi

#14 Saby

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 71 posts

Posted 01 November 2011 - 19:47

View PostKole91, on 27 October 2011 - 10:42, said:

Neznam dal je bila tema o tome ....

Pa sad nije da me muci..nego se uvek vodila polemika moze nemoze....pricalo se da ima da se kuti turbo sistem za skuter za 250e..sve i svasta... A skoro sam i na internetu nasao slike neke aprilie Sr3 koja na sebi ima Fiatovu HGT turbinu... e sad dali je samo exponat ili to i radi ja neznam... pa me zanima dali je sve to izvodljivo i koliki bi bio vek trajanja svega toga ?

samo da ispravim fiat hgt je 5 cilindara atmo nema turbinu :D

i ja sam razmisljao u opticaj jedino dodje turbo od smarta dizela to je tako mali da bi stao na skuter, ali da to bude kako treba trebalo bi da bude na ubrizgavanje, mislim moze i na karb, al to nije bas neko resenje, po meni najveci problem resiti ulje za turbinu, lakse bi bilo staviti kompressor, od pezoa jet force, al to kosta boga i oca garant, sa otpada bi trebalo naci...

#15 pajser9

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 166 posts

Posted 07 November 2011 - 14:30

Kad bi vi znali koliko mene zanima kakve on tu usisne lamelice ima i kako se one uspeju da se zatvore kad turbina stalno stvara pritisak....ako se ne zatvore, turbina ce pumpati i kada se prelivni kanali otvore, a onda je jako gadno jer bi sve otislo kroz auspuh i od rezonacije nebi bilo nista.....samo kad bi taj problem resio, onda bi sve ostalo bilo mnogo jasnije.
Osim ako nije uvedeno neko resenje poput roto diska, ali ne sa strane, nego gore gde je montiram karburator na toj masini....imam neke ideje za za takav tip usisa, ali nzm koliko su dobre. Princim isti kao roto disk, samo sto nije u obliku diska i sa strane, nego na fazon flaha zavijenog u polukrug koji kruzi po zidovima kartera oko radilice.


Ili da je "blow valve" nekako povezan i nastelovan tako da ispusta pritisak koji turbina pravi taman pre nego sto ce se otvoriti prelivni kanali u cilindru, a na taj nacin bi se lamelni usis zatvorio i nebi bilo stetnog isterivanja smese iz cilindra napolje kroz auspuh. Tako bi turbina stvarala pritisak u karetu samo kada je potrebno, a to je dok traje takt usisa sve do otvaranja prelivnih kanala.

Sta kazete? Bacite neki komentar





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users