#21
Posted 06 November 2011 - 00:41
#22
Posted 06 November 2011 - 01:07
Black Adder, on 05 November 2011 - 23:12, said:
neverovatno kotlić je razlog bio, al evo sad može na drag sa 500cc-a, iiii moraće neki članovi da boraju na više kubika...
#23
Posted 06 November 2011 - 14:12
#24
Posted 10 November 2011 - 21:20
#25
Posted 10 November 2011 - 21:35
Black Adder, on 10 November 2011 - 21:20, said:
To mu dodje slicno ko kad nabacis novu zensku ....prvih par nedelja je forsiras ...dok ne klone
#26
Posted 10 November 2011 - 23:43
Uglavnom provozao sam ga prošlu subotu, malko tu po kraju jbga nemam A, i ide kao avion..Ja sam oduševljen mada još nemam jasne utiske pa tako i komentare...Uglavnom nisam izdržao da ga ne cepnem preko mosta i mogu vam reći do 130 kmh sam bio očas posla, reko spuštaj id u qrac..
Slikaću ga sad u subotu malo detaljnije i kvalitetnije pa da vidite krme..
Uglavnom hoću sledeće da odradim:
1. Nov kaiš (redovan fabrički ili Malossi kevlar)
2. Nove rolnice
3. Zamena ulja u motoru
4. Zamena filtera ulja
5. Čišćenje filtera vazduha
6. Zamena svećice
7. Podešavanje ler gasa, malo je nizak
8. Kupovina multivara?!?! haha 200 eura -- nisam luuuuuddd
#27
Posted 11 November 2011 - 07:39
#28
Posted 11 November 2011 - 10:13
#29
Posted 11 November 2011 - 10:23
#30
Posted 11 November 2011 - 11:58
Ej Blacky slava je slava i razumem te, ali znaj da ti se računa...znači kao da si bio..
#31
Posted 11 November 2011 - 15:15
#32
Posted 11 November 2011 - 19:02
#33
Posted 11 November 2011 - 22:03
#34
Posted 13 November 2011 - 18:46
#35
Posted 13 November 2011 - 19:51
Zelim ti puno predjenih kilometara
#36
Posted 13 November 2011 - 23:08
Rade, on 13 November 2011 - 19:51, said:
Zelim ti puno predjenih kilometara
Eeee Rade zabušavaš zabušavaš...
Hvala...Trebalo mi je neko prevozno sredstvo koje če me prebaciti bez problema 200-300 km-a po potrebi, pa i više...Znamo da to nije moguće sa 50-70cc, a da ostaneš u jednom komadu, pogotovo ako još imaš saputnika...
2T 50cc klasu skutera nikad neću zapostaviti i imam svašta u glavi i u planu, jer tu nije u pitanju samo vožnja nego zajebancija oko budženja koja mi je neophodna...
#37
Posted 14 November 2011 - 21:53
#38
Posted 15 November 2011 - 13:07
#39
Posted 03 December 2011 - 17:07
Reših da skinem deklo na atlanticu da pregledam stanje rolnica, slajdera, kaiša, kvačila itd itd..
Kaiš mi je dimenzija 1035x26,3mm. Nije nigde potrcan i deluje zdravo...Malossi kevlar za piaggio master mašinu je dimenzije 1034x26,5mm, tako da ako uporedimo ispada da mi je kaiš potrošen svega 0,2mm što smatram da nije strašno i ne bih ga menjao za sada...
Rolnice su dimenzija 25x17mm, a težine 21,6g...Izgledaju kao nove tj nisu potrošene ni dlaku...Inače ne znam je li to fabrička gramaža ali Malossi pakuje 20g u kombinaciji sa multivarom.
Variomat inače dolazi u varijanti sa 8 rolnica...
Ono što me je prijatno iznenadilo kod variomata je to da su kanali kao banane tj isti slučaj kao što imamo kod Malossi multivara, ja ne vidim zašto ljudi kupuju Malossi Multivar za piaggio master 500cc kad ona u fabričkoj varijanti ima dobar variomat?!?! Ostaje da to još ispitam...
Sve sam očistio od prašine, ispolirao kanale u variomatu..Kvačilo nisam stigao da rastavim i pregledam...
03122011389.jpg 1.02MB 6 downloads 03122011393.jpg 1.1MB 7 downloads 03122011394.jpg 832.09K 9 downloads
poređenje, variomat od atlantica i variomat od pežoa 50cc... hahah
03122011395.jpg 1.04MB 8 downloads
#40
Posted 03 December 2011 - 22:27
Zvono pa i kvačilo shodno zvonu mi se čini ok, nije poplavelo, nije proklizavao, znači sklopi i teraj
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users