2
111 replies to this topic
#101
Posted 13 November 2014 - 02:57
Ma koji akrapovic, to vec prelazi u tuning, a ovo je masina za uzivanje i putovanje, ko ce da trpi buku koju pravi taj auspuh nekoliko sati, pa poludeo bi. Najbolje je fabricki. Lepo ide, jos lepse se cuje i milina za voznju.
#102
Posted 13 November 2014 - 18:41
Slazem se s Damirom. Ovo je masina za uzivanje i za varijantu sipaj i vozi!! I tako je vec 15.000 kma
Ne mogu da kazem da nisam razmisljao o multivaru, drugoj mapi i auspuhu ali uvek odustanem jer ovo je masina za uzivanje...
Ne mogu da kazem da nisam razmisljao o multivaru, drugoj mapi i auspuhu ali uvek odustanem jer ovo je masina za uzivanje...
#103
Posted 13 November 2014 - 19:13
Multivar da, a auspuh neki ne.
Puno zuji, malo meda daje
Puno zuji, malo meda daje
#104
Posted 13 November 2014 - 19:38
Ok, ali s multivarom ce da se vrti nesto vise pa se postavlja pitanje potrosnje, pa vece habanje svih delova itd itd...
Ovako u fabrickom stanju me je odveo do Hrvatske, Slovenije, Italije, Madjarske...malo li je?
Ovako u fabrickom stanju me je odveo do Hrvatske, Slovenije, Italije, Madjarske...malo li je?
#105
Posted 14 November 2014 - 09:59
Nebih ja tu nista dirao na masini, mozda malo stylinga, bolja svetla, ako je potrebno i sl.
#106
Posted 14 November 2014 - 10:47
Od boljih svetala ima xenone koji rade samo tako!! ;-)
#107
Posted 14 November 2014 - 10:59
Onda, sto kaze Mario, naranis svinju i nista ne diras, hehee. Vozio sam X9 250 od prijatelja, ma to je pravi kruzer, lepo to povlaci iz mesta i konstantno vuce bez buke, obrtaja.. i osecaj je kraljevski, udobno do bola, milina za voziti na duze relacije.
#108
Posted 14 November 2014 - 12:23
meni je baš super taj tvoj Atlantic, i rado bih gajio jednog u kući....
međutim moram priznati da ima baš paprenu cenu.. al ok, ...
međutim moram priznati da ima baš paprenu cenu.. al ok, ...
#109
Posted 15 November 2014 - 11:14
I paprenu cenu redovnog odrzavanja,u principu to su iste masine kao i pia X9 500.Vozio sam X9 500 i.e. i vrhunska je masina za uzivanje samo nije za grad.prdostavljam da je ista prica i sa atlantikom.Ali svakako su i jedan i drugi prelepi i rodjeni za putovanja.
#110
Posted 15 November 2014 - 11:22
Pita, on 13 November 2014 - 19:38, said:
Ok, ali s multivarom ce da se vrti nesto vise pa se postavlja pitanje potrosnje, pa vece habanje svih delova itd itd...
Ovako u fabrickom stanju me je odveo do Hrvatske, Slovenije, Italije, Madjarske...malo li je?
Ovako u fabrickom stanju me je odveo do Hrvatske, Slovenije, Italije, Madjarske...malo li je?
Ti imas direktno ubrizgavanje tako da ne znam sto se mucis pitanjem potrosnje,multivar sam ugradjivao na majesty 250 koja je karburator i nije podigla uopste potrosnju mnogo mozda 0,2-0,3l na 100 km a opasno je bolja na ubrzanju i krajnjoj za citavih 7-10km/h.Ako se ima sredstava za multivar ne bi uopste razmisljao.
#111
Posted 15 November 2014 - 11:54
Da, vario je svakako isplativa investicija.
Neznam jesi čitao temu od ljube s MS-a sta ima nexusa 500, on je doživio preporod s Polini variomatom.
Nije neka ni prepaprena cijena, jer dolazi bez kalote.
Neznam jesi čitao temu od ljube s MS-a sta ima nexusa 500, on je doživio preporod s Polini variomatom.
Nije neka ni prepaprena cijena, jer dolazi bez kalote.
#112
Posted 15 November 2014 - 12:24
I malossi dolazi bez kalote
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users