Jump to content


Peugeot SF2 problem na poklopcu kompresora



26 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 November 2011 - 17:18

i na kraju zamolim druga Pitu da mi pošalje svoj CDI sa Jet-a (hvala Pito), identični su.. i pumpa radi, motor se ne ugasi nema tih simptoma..


Posted Image

Posted Image



pokušao sam kasnije da vratim natrag njegov CDI i problem je identičan, u nekom vremenskom rasponu od 10 sekundi do 2 minuta definitivno izbaci grešku da nema uljne pumpe, ali i kada ne izbaci pumpa definitivno ne radi... dakle ovde je CDI vrisnuo..

#22 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2014 - 12:18

!
Hteo sam nešto da kažem, al sam tek posle video datum. Sorry!!

Edited by goggyso, 04 March 2014 - 12:21.


#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 March 2014 - 12:53

kaži slobodno

#24 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 04 March 2014 - 13:13

Mislim da te lazira debelo taj CDI..ako na leru imas manji napon struje(punjena) a regularan otpor sa pumpe tada ga prepoznaje i gasi masinu,a na vecim obrtajima napon raste ali se nesto tu desava sa otporom koji oslabi u odnosu na jacinu struje i tad ne prepoznaje integrisani otor u strujnom kolu nekim otpornicima i zato ga ne gasi.Po meni neka komponenta u tom CDI-ju je kaput.Jbg to je moje misljenje mada ne mora da znaci nisam neki veliki strucnjak za struju

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 March 2014 - 13:15

kupili smo originalni novi cdi i problem je rešen... jeste davno bilo al prisećam se tog problema

#26 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2014 - 14:45

Hteo sam da pitam dali ima napona na štekeru od uljne pumpe. Razmišljam u pravcu da je Pežo ozbiljan brend i sumnjam da CDI rikne tek tako, garant postoji neki uzrok koji bi mogao spaliti i novi CDI ukoliko se desi taj uzrok. Možda negde instalacija, taj deo do pumpe ima prožuljanu izolaciju ili tako nešto pa napravi kratak spoj na masu, što može da spali tranzistor u ECU koji napaja pumpu, ili, logično, ako već postoji ta neka dijagnostika kvara u CDI-ju, nemora crći tranzistor već neki otpornik unutar strujnog kruga na kom CDI meri pad napona kad postoji protok struje. Predpostavljam da se CDI nemože rastaviti, tj doći do komponenti, u tom slučaju sve je džaba. Ali opet treba videti kako stoji instalacija, da se nebi opet desilo isto, ako je jednom, može opet ukoliko se ne nadje uzrok.... ili je, dao bog, puki nesretni slučaj.

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 March 2014 - 21:47

moguće je, ali je davno bilo, ne sećam se već detalja.. u svakom slučaju instalacija je fabrička, ima konektor, to sam prekontrolisao..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users