#1
Posted 14 December 2011 - 11:11
Meri temperaturu od 0 do 1200 stepeni.A idealna smesa na punom gasu treba da odlikuje temperaturom od 650 stepeni.
https://www.scooter-...uge-Stage6.html
This exhaust gas temperature gauge is a neat instrument for setting up your engine and carb – and it’s available at a bargain price. The temperature will be measured and displayed in real-time, allowing for easy carb adjustment. As you probably know, a too-lean mixture burns at a very hot temperature while the exhaust gases of a too-rich mixture don’t reach a certain temperature. No welding necessary! In order to achieve optimal engine performance, the spark plug should be brown. Using smaller jets increases performance further but also leads to a white sparkplug and eventually to engine seizure. You have to use a jet which results in a mixture so lean that you get an exhaust gas temperature of 650° on a straight with full throttle. Depending on the material, hotter temperatures are also ok, but you will have to be careful, since overheating can lead to a piston seizure; an integrated warning function can be used. Display readings are between 0 and 1200° C.
Ovaj ispušnih plinova pokazivač temperature je uredan instrument za postavljanje motora i ugljikohidrata - i to je dostupno na bagatela cijeni.Temperatura će se mjeriti i prikazivati u realnom vremenu, što omogućuje jednostavno podešavanje ugljikohidrata. Kao što vjerojatno znate, previše mršav mješavina opeklina na jako vruće temperature, a ispušni plinovi previše bogata smjesa ne postignu određene temperature. Nema zavarivanje potrebno! Da bi se postigao optimalan rad motora, svjećice mora biti smeđi. Korištenje manjih zrakoplova povećava performanse dalje, ali i dovodi do bijela sparkplug i na kraju motora oduzimanje. Morate koristiti jet što rezultira u smjesu, tako da ćete dobiti lean ispušnih plinova temperatura 650 ° na ravno s punim gasom. Ovisno o materijalu, toplijih temperatura zraka također su OK, ali morat ćete biti oprezni, jer može dovesti do pregrijavanja klipa oduzimanja, integrirani upozorenje funkcija se može koristiti. Prikaz očitanja su između 0 i 1200 ° C.
Za svakog ozbiljnijeg tjunera ili pak nekoga ko se bavi time idealna stvar http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif
#2
Posted 14 December 2011 - 11:47
#3
Posted 14 December 2011 - 15:02
#4
Posted 14 December 2011 - 16:14
#5
Posted 14 December 2011 - 18:00
uredjaj na zalost nije predviđen za servisnu upotrebu, naime potrebno je izbušiti auspuh na 10-12cm od KLIPA i postaviti sondu u ležište na šelni koja se fiksira na cev auspuha, Ukoliko je namenjeno servisnim potrebama, posle podešavanja karburatora, mora se zavariti rupa. tako da na cenu uredjaja dodajte i cenu aparata za varenje http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sad.png
#6
Posted 14 December 2011 - 19:04
dakle
ertain temperature. No welding necessary! In order to achieve op..
znači da ne mora da se vari prilikom montaže, i da posle demontaže verovatno može da se uvrne neki šaraf ?
#7
Posted 14 December 2011 - 23:00
#8
Posted 15 December 2011 - 00:10
#9
Posted 15 December 2011 - 18:59
Jel` ima neko iskustva sa onim svecicama sa ogledalom sto se vidi boja plamena kad se steluje smesa?...bilo ih je po buvljacima , donosili Rusi i Bugari...
Znam da se njima steluje smesa na leru, ne znam da li moze i pod jacim gasom, vidi se boja plamena , pa se uporedjuje sa tabelom boja koje su prilozene i procenjuje se da li je sastav smese siromasan , bogat, ili normalan...
#10
Posted 15 December 2011 - 19:05
#11
Posted 15 December 2011 - 19:11
#12
Posted 15 December 2011 - 19:20
#13
Posted 16 December 2011 - 10:17
A servisni uredjaji iste namene su visestruko skuplji tako da smo pred izborom, povoljnija nabavke naspram gubitka komfora (pa i po cenu busenja spuha, uostalom stvar je izbora).
#14
Posted 02 November 2016 - 17:27
Vidim da madjari uveliko koriste na trkama . Nema greske sto se tice stelovanja karba
#15
Posted 02 November 2016 - 17:34
#16
Posted 02 November 2016 - 20:44
Svaka cast Saletu za link za termosondu , to je prava stvar ! Malo im je cena ` popularna ` , al ` sve njihovo je tako...treba odma uzeti nekoliko komada da se ne rasproda ... , hehehehe...ko puno radi isplati se, ispada da za ovo ne moras imati mozak , ne sme preci 650 stepeni ...nije mi samo jasno kako se montira sonda bez busenja auspuha , ona treba da je sto blize cilindru u prvih 5-6 cm izduvne grane ???
Eto , da si to imao letos , ne bi zalepio Apriliju ...pa, sta je sad jeftinije ?
#17
Posted 02 November 2016 - 21:19
#18
Posted 02 November 2016 - 23:23
Edited by .::SALLE::., 02 November 2016 - 23:26.
#19
Posted 03 November 2016 - 00:24
Prikljucak je veoma lako odraditi, izbusi se jedna rupa 6mm na grani auspuha koja je udaljena 10-15cm od klipa, i navari se fino matica u koju se kasnije moze uvrnuti seraf.
Evo manual za montazu:
http://racetechelect...ment/37869-.pdf
Ovdje sam izbunario neke podatke ali ne znam za izvor:
Bogata smjesa = 426° - 593°
Normalna smjesa = 593° - 704°
Siromasna smjesa = >704°
#20
Posted 03 November 2016 - 10:10
Bravo dajteh za podatke o temperaturama ...ja sam se rukovodio time da temperatura gasova ne sme preci 650 stepeni i bio sam u pravu ...treba se rukovoditi i time da se svecica sama cisti izmedju 450i 650 stepeni , najmanji je depozit ... ispod toga koksira , preko toga sagorevaju elektrode i jos ponesto ...
Isto mislim da se moze na Aliju naci EGT za daleko manje pare i da radi isti posao , pa treba razmisljati u tom pravcu ...ko puno radi , trebalo bi da to ima , alat ko i svaki drugi ...svecka je samo biopsija , zna nekada i da prevari ...pravo stanje stvari je celo klipa i glava , al` ko ce otvarati samo da bi video ?
Znaci , nema drugog nacina da se uvuce sonda bez busenja auspuha ? To sam i mislio , pa onda saraf i gotovo ...
Evo ga jedan sa Alija , nepunih 20 dolara , shiping free...
https://www.aliexpre...26-7bd14ada5f1d
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users