Jump to content


EGT Gauge Stage 6



36 replies to this topic

#1 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 14 December 2011 - 11:11

Evo pojavio se na trzistu i to ne za neke velike pare EGT merach.Odnosno nema vise stelovanja po zvuku nego po temperaturi izduvnih gasova na punom gasu.
Meri temperaturu od 0 do 1200 stepeni.A idealna smesa na punom gasu treba da odlikuje temperaturom od 650 stepeni.

https://www.scooter-...uge-Stage6.html

Posted Image
This exhaust gas temperature gauge is a neat instrument for setting up your engine and carb – and it’s available at a bargain price. The temperature will be measured and displayed in real-time, allowing for easy carb adjustment. As you probably know, a too-lean mixture burns at a very hot temperature while the exhaust gases of a too-rich mixture don’t reach a certain temperature. No welding necessary! In order to achieve optimal engine performance, the spark plug should be brown. Using smaller jets increases performance further but also leads to a white sparkplug and eventually to engine seizure. You have to use a jet which results in a mixture so lean that you get an exhaust gas temperature of 650° on a straight with full throttle. Depending on the material, hotter temperatures are also ok, but you will have to be careful, since overheating can lead to a piston seizure; an integrated warning function can be used. Display readings are between 0 and 1200° C.

Ovaj ispušnih plinova pokazivač temperature je uredan instrument za postavljanje motora i ugljikohidrata - i to je dostupno na bagatela cijeni.Temperatura će se mjeriti i prikazivati ​​u realnom vremenu, što omogućuje jednostavno podešavanje ugljikohidrata. Kao što vjerojatno znate, previše mršav mješavina opeklina na jako vruće temperature, a ispušni plinovi previše bogata smjesa ne postignu određene temperature. Nema zavarivanje potrebno! Da bi se postigao optimalan rad motora, svjećice mora biti smeđi. Korištenje manjih zrakoplova povećava performanse dalje, ali i dovodi do bijela sparkplug i na kraju motora oduzimanje. Morate koristiti jet što rezultira u smjesu, tako da ćete dobiti lean ispušnih plinova temperatura 650 ° na ravno s punim gasom. Ovisno o materijalu, toplijih temperatura zraka također su OK, ali morat ćete biti oprezni, jer može dovesti do pregrijavanja klipa oduzimanja, integrirani upozorenje funkcija se može koristiti. Prikaz očitanja su između 0 i 1200 ° C.



Za svakog ozbiljnijeg tjunera ili pak nekoga ko se bavi time idealna stvar http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#2 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 14 December 2011 - 11:47

cijena prava sitnica http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 14 December 2011 - 15:02

Imam

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 December 2011 - 16:14

Black kako se kod tebe sonda montira ?

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 14 December 2011 - 18:00

prema uputstvu http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

uredjaj na zalost nije predviđen za servisnu upotrebu, naime potrebno je izbušiti auspuh na 10-12cm od KLIPA i postaviti sondu u ležište na šelni koja se fiksira na cev auspuha, Ukoliko je namenjeno servisnim potrebama, posle podešavanja karburatora, mora se zavariti rupa. tako da na cenu uredjaja dodajte i cenu aparata za varenje http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sad.png

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 December 2011 - 19:04

ahh onda ono no welding necesary ne pije vodu, verovatno su mislili da kad jednom montiraš ne vadiš sondu, pa sve razmišljam kolika je inercija da se sonda sa spoljne strane samo pričvrsti, a evo sad mi je jasno...

dakle

ertain temperature. No welding necessary! In order to achieve op..

znači da ne mora da se vari prilikom montaže, i da posle demontaže verovatno može da se uvrne neki šaraf ?

#7 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 14 December 2011 - 23:00

rupa je ako se secam promera 5-6mm tako da moze da se sanira nekim srafom, samo i to nije resenje jer ce viriti u unutrasnjosti cevi i biti dobra podloga za garez. po meni varenje resava problem sa rupom, ali kako ce sa srcem vlasnika, to je vec drugo pitanje http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 December 2011 - 00:10

da da, a ti zavari rupu na jednom C21 Yasuni-ju, ili Roost HR-u...

#9 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 December 2011 - 18:59

Lose resenje...ali , nema drugog nacina da se sazna temperatura gasova u cilindru ( osim ako nema u glavi uvrnut senzor)...
Jel` ima neko iskustva sa onim svecicama sa ogledalom sto se vidi boja plamena kad se steluje smesa?...bilo ih je po buvljacima , donosili Rusi i Bugari...
Znam da se njima steluje smesa na leru, ne znam da li moze i pod jacim gasom, vidi se boja plamena , pa se uporedjuje sa tabelom boja koje su prilozene i procenjuje se da li je sastav smese siromasan , bogat, ili normalan...

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 December 2011 - 19:05

nije za servisnu tj upotrebu svaki put na različitom auspuhu...I nije neko najsrećnije rešenje za ono što bi nama svima bilo od koristi al ajd..

#11 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 December 2011 - 19:11

Suvise komplikovano http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png Nema bolje do mrkanja po karbu i klasican stel diznama,iglama i ostalim zezalicama uz uvezbano uvce i gledanje svecice na full gasu ...:)

#12 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 15 December 2011 - 19:20

Kod ovih jeftinijih auspuha ok, al ko da busi neki Yasuni, to je greh jbt.. A i treba zavariti posle da valja, jbg.. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png

#13 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 16 December 2011 - 10:17

Ova igracka nikako nije namenjena servisnoj upotrebi, vec i sam naslov na kutiji upucuje da je za racing use. E sad sto mi Srbi volimo da smo pametniji pa mislimo da moze i za drugo, to je vec nas (moj) problem. Nije problem ni otvoriti ni zatvoriti rupu na grani, ako je u cilju sto boljeg podesavanja, samo mnogo vise ima smisla za nekoga ko sprema trkacki setup i misli da se time bavi ozbiljno. Imam jos igracki nabavljnih u iste svrhe, akcelerometar, A/F ratio metar, obrtomer. Svi navedeni uredjaji su namenjeni za single use, tj, da se montiraju na jedan skuter, prenosivost im bas nije jaca strana.
A servisni uredjaji iste namene su visestruko skuplji tako da smo pred izborom, povoljnija nabavke naspram gubitka komfora (pa i po cenu busenja spuha, uostalom stvar je izbora).

#14 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 02 November 2016 - 17:27

Koliko ja vidim trebalo bi da kupimo po jedan http://www.pedparts....mperature-gauge
Vidim da madjari uveliko koriste na trkama . Nema greske sto se tice stelovanja karba

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 November 2016 - 17:34

Gde vidis ?

#16 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 November 2016 - 20:44

Taman da odgledam , kad ono nema tona...a, zasto - pa , nema zvucnika ! MLS mazno zvucnike sa kompa ! JBMJMTR !Kad ga budem video ...I tako sam odgledao pornic bez tona !

Svaka cast Saletu za link za termosondu , to je prava stvar ! Malo im je cena ` popularna ` , al ` sve njihovo je tako...treba odma uzeti nekoliko komada da se ne rasproda ... , hehehehe...ko puno radi isplati se, ispada da za ovo ne moras imati mozak , ne sme preci 650 stepeni ...nije mi samo jasno kako se montira sonda bez busenja auspuha , ona treba da je sto blize cilindru u prvih 5-6 cm izduvne grane ???

Eto , da si to imao letos , ne bi zalepio Apriliju ...pa, sta je sad jeftinije ? :)

#17 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 November 2016 - 21:19

Salle ovaj egt je koristan samo za pun gas, pola gasa i pocetak ne moze da se steluje egt sondom jer temperatura na pocetku gasa bude npr 300 stepeni a idealna smesa je na full gasu na 650 stepeni. Imam ja egt sondu da porucim iz kine za 20ak eur koja zavrsava posao al mi ne znaci nista za full gas..

#18 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 02 November 2016 - 23:23

A zasto bi stelovao pola gasa i pocetak egt sondom ? Samo mi to objasni , kome je jos motor zaribao na 1/3 gasa ili na pola gasa ... Najvaznije je da pratis temp na punom gasu jer se pri najjacem opterecenju desavaju s..... Na trkackim 2t motorima se uvek pravi da bude bogatija smesa do polovine gasa

Edited by .::SALLE::., 02 November 2016 - 23:26.


#19 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 November 2016 - 00:24

Od kinesceta za 10-ak USD, skroz ista stvar kao taj Stage6 odnosno Koso, naravno malo treba doraditi kontakte posto znaju biti aljkavo odradjeni.

Prikljucak je veoma lako odraditi, izbusi se jedna rupa 6mm na grani auspuha koja je udaljena 10-15cm od klipa, i navari se fino matica u koju se kasnije moze uvrnuti seraf.


Evo manual za montazu:
http://racetechelect...ment/37869-.pdf



Ovdje sam izbunario neke podatke ali ne znam za izvor:

Bogata smjesa = 426° - 593°
Normalna smjesa = 593° - 704°
Siromasna smjesa = >704°

#20 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 November 2016 - 10:10

Ja mislim ko i Salle...nije to nista opasno na manjem gasu , jednostavno vidis da ja motor nevoziv ako nije dobar na igli , ne mos tu mnogo promasiti , a voznja na igli je bas retka , sto ne znaci da ne treba da je ustelovano kako treba ...najveci deo spektra je onaj kad je glavna dizna primarna i ima odlucujucu ulogu ...

Bravo dajteh za podatke o temperaturama ...ja sam se rukovodio time da temperatura gasova ne sme preci 650 stepeni i bio sam u pravu ...treba se rukovoditi i time da se svecica sama cisti izmedju 450i 650 stepeni , najmanji je depozit ... ispod toga koksira , preko toga sagorevaju elektrode i jos ponesto ...

Isto mislim da se moze na Aliju naci EGT za daleko manje pare i da radi isti posao , pa treba razmisljati u tom pravcu ...ko puno radi , trebalo bi da to ima , alat ko i svaki drugi ...svecka je samo biopsija , zna nekada i da prevari ...pravo stanje stvari je celo klipa i glava , al` ko ce otvarati samo da bi video ?

Znaci , nema drugog nacina da se uvuce sonda bez busenja auspuha ? To sam i mislio , pa onda saraf i gotovo ...

Evo ga jedan sa Alija , nepunih 20 dolara , shiping free...
https://www.aliexpre...26-7bd14ada5f1d





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users