Jump to content


-Sprint Exactly-



  • This topic is locked This topic is locked
495 replies to this topic

#1 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 December 2011 - 15:40

E ovako...nisam dugo pisao nista o mom skuteru,ni na starom forumu,pa reko ovde da napisem nesto,motor je 2008 godiste i ja sam ga kupio 2008 placen je bio oko 1000 eura ne secam se tacno,vozio sam ga fabrickog jednu sezonu i onda resio da uradim nesto na njemu,potrosio sam dosta para cena je prestigla vrednost skutera itd...prvo sam uzeo kit Motoforce i onda sve polako uzimao i sastavljao sve je bilo ok dok prosle zime nisam ubacio radilicu od aeroxa u njega i varijator za aeroxa...imao sam problem sa alnaserom tj sa onim zupcanicima iza varijatora,morao sam svaki dan kad se vozam da skidam to i da podmazujem inace je krljao motor strasno i proslo leto sam se retko kada vozao zbog toga...za razliku od leta pre gde se nisam skidao sa motora dan-noc.... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png ovo je spisak delova koji su bili na motoru do pre 2 meseca:

Motoforce Racing
Motoforce Evolution Race Crankshaft
Motoforce Evolution Clutch
Motoforce Airfilter
Arreche 21mm
Stage6 R/T Oversize Variator
Stage6 Clutch bell
Stage6 Intake System
Stage6 NBR Reed Valve
Stage6 Boost Bootle
Evo slika:
Posted Image



Vozio sam na tom setup-u par sezona dok mi pred kraj leta ovaj cilindar nije zakucao,isao sam iz skole i jedno 5 km od moje kuce nesto pukne i motor uspori jako i ja reko neko crevo il nesto bezveze...i ja dosao do kuce nekako isao je malo sporije motor al sam uspeo...I nisam ga palio jedno nedelju dana jer nisam imao para da kupim ulje...posle nedelju dana kada sam kupio ulje probam ja da upalim motor nema sanse :D i start sprej je radio sve ali ne pomaze...i ja skinem cilindar kad ono imao sam sta da vidim...na motoforce klipu osigurac je u obliku slova G kada sam skinuo cilindar taj osigurac je bio u obliku slova C ono malo parcence se otkinulo i tako reci sjebalo sve :D

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posle toga nisam motor diram par meseci i pre jedno mesec dana odlucim da ga rasklopim izvadim radilicu sve da rasklopim ocistim,stavim na policu dok ne smislim sta cu sa motorom i delovima....dal da prodam delove da uzmem nesto drugo ili da nastavim da radim :P Posle 2 meseca razmisljanja odlucio sam da radim dalje ali ne vise na ovom bloku jer se ne isplati...motor do 90-100 ubrzava jako lepo ali to je to...nikad 100 nije presao sa tim blokom... :) i reko vreme je za neki drugo blok i vodeno hladjenje :)

Posted Image

Blok sam uzeo od Aprilie Guliver,Minarelli je kao sto se vidi na slici :)

Prekljuce su mi stigli lezajevi SKF C3

Posted Image

Posted Image
Eo je i radilica

Posle nove godine cu nastaviti sa radovima,planiram vodeno hladjenje i cilindar novi moram,jos nisam odlucio sta cu...privlaci me dosta ovaj novi Stage 6 Sport Pro MK2,i Racing MK2 je isto dosta dobar ali je skup :) razmisljam izmedju Motoforce Racinga opet ili novog Sport Pro MK2 Cilindra :)
Sledece sto cu raditi posle nove godine je ubacivanje lezajeva i ubacivanje radilice u blok i stavljanje hladnjaka,moram jos da nadjem mesto za njega...ocu da ima funkciju hladnjaka ali i da izgleda lepo :)
Kacicu slike i pisati u toku rada :)

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 December 2011 - 23:23

pozz Slobo, polako povezujem, ti si hteo da dođeš na trke u Horgoš sa Vikcem i Pitom pa si odustao...

što se MF-a tiče ok je cilindar samo je sranje igličasti ležaj u gornjoj pesnici, moraš znati da za te obrtaje i snagu koju isporučuje ta termogrupa, ne može bilo kakav igličasti da ponese, i posle određenog vremena, u boljem slučaju ako se ne raspadne kavez, počinje da glavi i da se ne vrti kako valja, i malo po malo načne cementaciju na bolnci klipa... posle toga bolcna počne da se okreće u ležištu klipa i pošto je to od neke legure aluminijuma koja nije predviđena da se koristi kao neki ležaj, ležište postaje klimavo i bolcna sve više i više gura seger osigurač napolje..

sasvim je sve jedno da li je G ili C tip, ležište u klipu za taj seger ne drži dugo, i desi se ovo što se tebi desilo... identičan primer kada je danijel vozio isti cilindar i kada smo stavili MF ležaj u gornju pesnicu koji je došao sa novom radilicom, se desio i nama, kasnije malom gobrox-u, itd...

kasnije posle malo honovanja, cilindar je i dalje išao i pored tog risa, čak se posebno nije primetilo na performansama, dok nije izbio osigurač sa druge strane jer je klip već bio razglavljen... mogao bih još da piskaram, ali ostaviću prostora i drugima, pa možemo zajednički da komentarišemo i polemišemo

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 December 2011 - 01:45

Imao prilike da vidim kako ide Sprint sa Motoforce racingom kod Slobe i samo reči hvale za taj cilindar...i kod Danijela je jako dobro radio i išao..Deo koji definitvno pravi probleme je taj motoforceov igličasti koji treba u kantu za smeće odmah po kupovini radilice...
Ne znam kakav je taj Stage 6 sport pro MK2 cilindar to prvi put čujem, jel ima nekih slika ili podataka...??

Za nove blokove svaka čast, pametna odluka...

po meni ti fali još neki bolji variomat da upregneš sve kako valja a ne bi bilo na odmet i produženje prenosa mada s obzirom da ćeš sa novim blokovima dobiti nešto veću krajnju zbog dužeg prenosa jedno vreme ćeš verovatno biti zadovoljan..

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 December 2011 - 10:04

nisi napisao u setupu koji auspuh imaš, jeli stage6 pro ili pro replica ?

#5 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 31 December 2011 - 14:27

Nisam nikad stavio iglicasti onaj koji sam dobio sa radilicom Motoforce bacio sam ga i stavio Stage 6 Silver Cage,da da trebao sam da dodjem sa njima,Viktor i ja se dogovarali ali ja nisam bio u mogucnosti http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png Auspuh je Stage 6 Pro ,a Pita varimat na motoru je Sport Pro...ok je variomat ja msm da mi ne treba jaci...nzm B) mozda posle,za sad ocu samo osnovno sve sto mi treba da bi motor radio i isao barem kao do sad,a posle cu jace delove mozda...:joks: Eo link za Sport Pro,nzm oce raditi al ako ne udjite na scooter attack i cilindrima tamo ce se naci.
https://www.scooter-...-MkII-70cc.html

#6 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 January 2012 - 18:23

Danas malo toplije vreme pa reko da nastavim rad na motoru :joks: uzeo sam da poliram blokove i taman kada sam krenuo i sve stigli tu neki gosti pa i nisam bas puno uradio...eo par slika...

Posted Image
Posted Image

na mom fabrickom kineskom bloku,sve je bilo glatko i nije mi puno trebala da uradim sve,a ovde je sve jako jako hrapavo i bas treba da se napatis da bi bilo dobro B)

E i jedno pitanje
Posted Image

za sta sluzi ovo crevo? visak smese da se izbaci il sta...nzm...malo pauza pa nastavljam sa radim,kacim slike posle :D

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 January 2012 - 18:28

potrudi se oko poliranja i onako sneg dolazi uskoro pa nema ništa od vožnje..Ne rastavljaju se blokovi svaki dan tako da iskoristi šansu i uposli prste.. :joks:
Ne znam tačno šta je to crevce a vidim da je pokidano, da nije negde bilo ukačeno??

#8 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 January 2012 - 22:24

To je tek pocetak :joks: Nzm tako sam kupio blok...a to nisam imao na sprintu...nzm stvarno sta je...mozda za ulje nesto nzm...Eo jos sam malo radio na blokovima...ovako sada izgleda:
Posted Image|

jos tu ima posla al dosta za danas...sutra nastavljam B) ovih dana treba da uzmem hladnjak bocu i to pa danas razmisljam gde bih mogao da stavim hladnjak,da izgleda lepo ali i da hladi :D

Posted Image

Napred tu gde stoji na svim skuterima sa vodenim hladjenjem nema mesta osim da ne prepravljam plastike a ne bih bas da ih prepravljam...ima neko neku ideju? :D

#9 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 03 January 2012 - 22:57

Iza točka, kao kod runner-a. Tu je stavio Rade na Vivu, pogledaj kod njega u temi.

#10 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 January 2012 - 23:32

Tu sam i ja mislio,videcu jos :joks: ...pre par meseci sam na facebook-u video da je neko postavio deklu u obliku zmije...stranac neki nmgu sada da nadjem...isekao je deklu u oblizu zmije jako mi se svidja to al nmgu da nadjem sada nigde,bojim se da ako uraidm tako nesto da cu je oslabiti jako,a?

#11 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 03 January 2012 - 23:37

To crevo ako ide iz kartera onda je verovatno za vakum.. Mozes to slobodno da zacepis ako ti dodatni vakum prikljucak ne treba,ali nikako ne sme to da ostavis otvoreno.
Hladnjak staje iza tocka bez problema, a posuda gore iza fara :joks:

#12 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2012 - 00:00

Iz kartera ide da,ne treba mi,zavrnucu sraf neki tu il nesto...:joks: pa i ja mislim da ce tu dole ici B)

#13 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2012 - 01:07

Sta mislite o ovome?
Posted Image

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 January 2012 - 10:38

crevo na karteru je za vakum, predpostavljam da je to neki iz starije generacije mina blokova, u novije vreme su pakovali karburatore sa ispustom kao i kod kineza, moglo bi da se iskoristi recimo i da tu guraš ulje sa pumpe, mada kao što Rade kaže, i ja bih to najpre zapušio, ali kvalitetno tu može da vuče falš vazduh ako nije 100%..

što se poliranja blokova tiče interesantno je da kod minareli tipova može sve i svašta da se nađe, konkretno kod mene je veliki blok bio relativno dobar, dok je mali bio katastrofa, a sretao sam se i sa kineskim blokovima koji su ok odliveni... imaš u mojim temama uglavnom dosta o poliranju..

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 January 2012 - 10:43

imam za tebe jedan snimak, reč je o MF racing AC cilindru na kinezu, sat meri za 4+ od GPS-a




ostatak setup-a, S6 Pro replica, Arreche 19, Airbox otvoren, S6 primar 15/50, Naraku racing vario, Paljenje 19 stepeni pre GMT, vozač moja malenkost 125Kg

#16 svetac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 posts
  • MestoBanja Luka
  • VozimYamaha Aerox

Posted 04 January 2012 - 12:22

View PostSloba15, on 04 January 2012 - 01:07, said:

Sta mislite o ovome?
Posted Image

zanimljivo...moze se ofarbati i korpa kvacila u to zuto-zelenu nijansu

#17 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2012 - 13:54

Nemam uljnu pumpu jos otkada sam stavio Motoforce Racing,sam pravim mesavinu,blok je sa Aprilie Guliver,meni je bas obrnuto bilo nego kod vas Mario...mali blok je ok bio dosta lako sam uradio al zato od velikog me bole svi prsti :) Lepo ide,na ubrzanju sam tu negde bio sa vikcom,posle me on prodje :D ali imao sam seriski primar i sekundar tu nista nisam dirao :) Paljenje smo ja i viktor hteli da uradimo pre onog drag-a ali nismo jer nisam ja isao...to cemo za sledecu sezonu da uradimo :) Stage-ova mi je korpa nzm bas dal da je uradim u tu boju :) prvo da isecem ovo pa cu onda videti sta cu,mozda da uradim na dva mesta, napred kod variomata i tu kao sto je na slici...:)

#18 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 January 2012 - 16:59

ja bi taj ispust začepio svakako da tu ne vuče falša...
Ne vredi farbati korpu kvačila ljudi, pa istopiće se farba da ne znam kako je kvalitetna! Deklo možeš uraditi u tom fazonu mada mi je nekako već viđeno...

Šteta što nisi išao na drag onomad, da se vikcu bar još neko suprotstavi :D Ja sam tada baš omanuo, nisam spremio motor jbga...Nadam se biće još prilika za trkanje.. :)

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 January 2012 - 17:07

da kod kineza je opštre poznato da imaju veoma kratak prenos i vrlo loš fabrički variomat

#20 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2012 - 18:26

Zacepicu :) Lepo izgleda ta dekla...Negde na facebook-u sam video deklu,neko je napravio isekao je u obliku zmije,zmijino telo kao ide od srafa do srafa gde se kaci na blok,jako je dobro izgledalo to,ali sada nmgu da nadjem :D to nije vidjeno sigurno :) sve sam pretrazio i sve kucao na google i redom isao po facebook-u po prijateljima da vidim ko je to stavio al nista...

Bas steta...bice sledece godine,dobio sam kola ja imam i kuku,nabavimo prikolicu neku potrpamo se nas trojica i idemo redom gde god bude :) Renault Laguna 1.6 16v ima plin fabricki,plin fala bogu nije skup :) :)

Kratak je jako,sta god da sam mu raido nikad nije isao na krajnjoj brze,ubraznje da al krajnja ista uvek :) vozio sam mozda 1000 km na fabrickom variomatu i raspao se bio ceo.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users