Jump to content


Peugeot SpeedFight 2 49cc



8 replies to this topic

#1 Adnan

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 23 January 2012 - 16:16

Pozdrav,

Moze li mi neko predloziti dijelove koji pasu sf2 kao tuning.?

Hvala

#2 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 23 January 2012 - 17:14

Pretpostavljam da je AC ? Ako je AC evo linka : https://www.scooter-...ight-50-AC-air/
A ako je LC evo drugog linka : https://www.scooter-...2-50-LC-liquid/

#3 Adnan

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 23 January 2012 - 23:31

speedfight 2 2005 godiste,49 cc,80km/h graviran,vodeno hladjenje... e sad ja neznam koji je AC ili taj LC,ustvari neznam sta je to uopce :)

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 23 January 2012 - 23:37

AC ti je Air Cooled ili vazdušno hlađen
LC ti je Liquid Cooled ili vodeno hlađen

dobro reci nam šta planiraš, šta očekuješ, ima dosta različitih pravaca tuninga koji se razlikuju po isporuci snage, potrošnji i ceni... hajde ti kreni pa ćemo se pronaći negde...

#5 Adnan

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 23 January 2012 - 23:43

kontao sam da ima neki fin start i neku solidnu brzinu..
ono sto mi se ne svidja kdo njega jest to sto je lijen u startu,a da nepricam kad je mala uzbrdica u pitanju jedva pa da krene,al kad ocepi bas je zvijer..
neznam bil stavljaoo neki kit ili bi stavio neke dijelove sportske da se nemijenja kubikaza cuo sam da od kitova zariba motor...
ima na sebi auspuf gianelli sa topom,.. to je to sto znam :)

#6 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 23 January 2012 - 23:49

Motor je generalno klip i cilindar.Dakle to je srce motora i oni su pokretaci radilice koja dalje prenosi snagu na zadnje polutke.Dakle ako qpis drugi cilindar i klip sa odgovarajucim karburatorom koji to moze pravilno da napoji onda ne moze da masina zariba.Svaki pravilno ustelovan karb doprinosi em vecoj snazi motora,em manjoj potrosnji i apsolutnoj minimalnoj sansi za bilo kakav kvar uz redovno odrzavanje.Ovde mislim na cilindar i klip.

Start se resava sa kvacilom,snaga sa cilindrom i auspuhom,a prenos snage na medjubrzinama sa linearnim polutkama.Ako ti je lenj uzbrdo vrlo verovatno je da ima teske rolnice ili da generalno prenos nije dobro postelovan.
Trebao bi nam napisati u kakvom je stanju cilindar i sta imas od prenosa tacnije gramazu rolnica i u kakvom je stanju remen ?

#7 Adnan

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 23 January 2012 - 23:53

ovaj sto mi je prodao skuter kaze da je zamijenio klip,rolnice,remen i jos nesto samo se nesjecam ..

#8 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 23 January 2012 - 23:57

Ah.... to rekla kazala ne ide bas to se ne uveris sam :). Za svaki dalji tunning treba da manje vise znas sta imas u motoru i u kakvom je stanju realno.

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 24 January 2012 - 01:28

kada skineš tu deklu sa strane možeš da se premeri širina remena, a i da se prekontrolišu težine rolnica i njihovo stanje, možda su se već potrošile, a moguće je i da je centralna se centračna opruga kod kvačila opustila, pa je start malo slabiji...

vidi sad ako imaš neki rezo auspuh, sad i taj gianelli je ceo auspuh rezonantan, a na topu je samo markiran, to je prigušivač i on ne utiče na snagu... dakle ako imaš rezonantan auspuh mora da se podesi prenos prema njemu, sad lakše rolnice od fabričkih koje su 8,5g, i možda malo tvrđe oprugice u kvačilu koje će ti doneti da se motor razvrti u nuli, tako reći u mestu i kada uđe u rezonancu, to što kažeš kida, da počinje iz mesta da kreće...

eto to je podešavanje prenosa... ona centralna opruga stoji ispod kvačila i ona se suprotstavlja rolnicama, i snazi motora...

evo baci ovde pogled kako to sve ide http://svet-skutera....s-i-stelovanje/

što se karburatora tiče.. SF2 ima gurtner 12mm na sebi i on može da se podesi da radi i sa 70cc termogrupama, samo treba imati pri ruci gurtner dizne, koje su malo specifične, ali mogu da se nabave...

dakle kako ti je Aleksandar rekao, 70cc termogrupa neće da zariba ako se karburator podesi kako valja... sad možda veću snagu dobiješ sa nekim 17,5 ili 19 karburatorom, ali to ne znači da sa 12 neće raditi...





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users