

kymco super 9
#21
Posted 15 April 2012 - 14:38
#23
Posted 23 April 2012 - 17:33
#24
Posted 29 April 2012 - 22:39
neznam kako bi ispoliro izduv na cilindru tako da to nisam ni diro






Edited by Aldin, 29 April 2012 - 22:54.
#25
Posted 09 June 2012 - 15:24
#26
Posted 30 September 2012 - 12:04
#28
Posted 02 October 2012 - 21:58
kit od 70 cc
i produzeni prenios
ali neznam koji je najbolji
znam da je bolje guseni cilindar neg al
jer i kad zariba moze se dobiti malo sa prvom specijalom ili vecim klip
a za produzeni prenos znam zamjeniti ali neznam se odluciti koji uzeti
koji je dobar za to da se max iscupa iz prenosa
#30
Posted 12 February 2013 - 14:06
nije ni cudo kad sam mu dusu izvadio maksimum iz njega sa serijalom dode kazaljka do p sto nije mala stvar
#31
Posted 12 February 2013 - 14:12
Aldin, on 12 February 2013 - 14:06, said:
nije ni cudo kad sam mu dusu izvadio maksimum iz njega sa serijalom dode kazaljka do p sto nije mala stvar
#32
Posted 12 February 2013 - 15:37
prede se neki 5 kilometara i pocne iznova
probacu ga jos jednom ali dobro ugrijati skuter i onda doteganti
jer prije sam nosio kod tokara da vidi sta je i bilo je malo glava i cilindar krivi
sad je to poravnato uz minimalnu obradu ali nema me sta zezati osim tog dihtunga ili da stavim oring da mi tokar napravi kanal
neznam ni sam sta bi izgubi i na snazi padne odmah za 10km
a vjerujem da je aluminiski dihtun se dobro istanjio pa vjerovatno to zeza ima bakarnog lima pa probati
jer kam sam nosio kod tokara bilo je sve super vozo sam se pola godine bez greske ali gdjeces svaki put da mi obraduje za neko vriejme necu imati ni glave ni cilindra hehehe i uvijek trazi donji dihtung deblji da se postigne klip gdje je bio u na vrhu
Edited by Aldin, 12 February 2013 - 15:41.
#33
Posted 12 February 2013 - 15:42
Edited by Aldin, 12 February 2013 - 15:42.
#34
Posted 13 February 2013 - 20:16
probacu u skorje vrijeme napraviti taj zaptivac od bakarnog lima i na kamenoj ploci granitu posto je on najidealnija ravna povrsina uhvatit smirg za njega i posceti ravnati glavu i cilindar pa ponovo sve vratiti
ak se kome desavalo ovo zanima me kako je rijesio problem
muci me to suter je sve ok samo taj problem imam
#35
Posted 13 February 2013 - 22:39
#36
Posted 13 February 2013 - 23:57
Aldin, on 12 February 2013 - 15:42, said:
taj zaptivač je u originalu od tankog čelika, i ima u sebi presovani breg koji se ponaša kao zaptivni ring... na zaptivaču je takođe i strelica kako se okreće i čak je urezan UP kao znak smer za gore...
glava se priteže na 1,2 - 1,4 Kg ne treba više, na 3Kg će popustiti već navoji u aluminijumskom bloku ako koristiš još uvek originalne velike šrafove.
#37
Posted 14 February 2013 - 17:59
#39
Posted 17 February 2013 - 02:14
101 cc
i pise keb 8 meni se cini
#40
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users