0
6 replies to this topic
#1
Posted 01 February 2012 - 20:52
KYMCO je na sajmu EICMA u Milanu zvanično predstavio, a istovremeno u Srbiji i krenuo sa prodajom – novog modela VISA R 50, motorcikli sa poluautomatskim menjačem i velikim točkovima od 17“. Ovaj model predstavlja pravog naslednika, najboljeg motorcikla na svetu svih vremena (po izboru DISCOVERY CHANNELA) – modela HONDA CUB, koji se nekada pravio u KYMCO fabrici na Taiwanu.
Da li ste možda nekada gledali kako u njega sipaju zejtinovo ulje umesto motornog, bacaju ga sa 5. sprata (visine od 22 metra), a motor i dalje radi?
Sada i u Srbiji – vrhunski četvorotaktni model, sa velikim točkom, i oooogromnom potrošnjom od 1,5 lit/100km. Kada stanete pored njega, mislićete da ne radi – toliko je tih, a preći ćete bez problema na desetine, da ne kažemo stotine hiljada kilometara.
http://motolist.ru/m...-VISA-R-50.html
#2
Posted 01 February 2012 - 21:28
hahah neuništiva sprava...a ružan je ko sam đavo
#3
Posted 02 February 2012 - 09:46
slično ovim orion mopedima što se kod nas prodaju
#4
Posted 02 February 2012 - 13:28
pa to mu u sustini dodje kao i nas APN-ac
ja sam imao APN 6 icu i prodao sam ga za 250 evra ( sica kad pogledas koliko danas kosta mob telefon ) i dan danas zalim za njim sto sam ga prodao!
A gde sam sve isao da vam i ne pricam, penjao sam ga na nasip ko iz sale...
max brzina mu bila oko 50-55 kmh.
nikad nista mi se nije pokvarilo, samo sam sipao gorivo i cistio svecicu i to samo kad nece da upali ( mada sam ga i onda palio na gurku ).
od dodatne opreme sam jedino imao rezonu i to je to
kupio bi ovaj kymco, jer mi nekako deluje pouzdano i jednostavno..
jako mi se dopada
napravljen da traje i da se ne kvari...
ja sam imao APN 6 icu i prodao sam ga za 250 evra ( sica kad pogledas koliko danas kosta mob telefon ) i dan danas zalim za njim sto sam ga prodao!
A gde sam sve isao da vam i ne pricam, penjao sam ga na nasip ko iz sale...
max brzina mu bila oko 50-55 kmh.
nikad nista mi se nije pokvarilo, samo sam sipao gorivo i cistio svecicu i to samo kad nece da upali ( mada sam ga i onda palio na gurku ).
od dodatne opreme sam jedino imao rezonu i to je to
kupio bi ovaj kymco, jer mi nekako deluje pouzdano i jednostavno..
jako mi se dopada
napravljen da traje i da se ne kvari...
#5
Posted 02 February 2012 - 18:54
Puna Grcka ovih motora, gde god sam bio najvise voze ovakve "tipove" motora..bar eto sto se tice turistickih mesta
#6
Posted 07 February 2012 - 00:57
kad smo već kod apenca podsetio si me na mog apn6...Drao sam ga 3 godine...ma taj nije pomislio da se pokvari ili ne upali...neverovatno kakve sprave.. rezona je radila poso taman koliko treba tada!
#7
Posted 07 February 2012 - 13:11
U Grckoj ovakve svi furaju...bas su popularni tamo,cak sam imao priliku da vidim i sredjene modele...jedan mi se jako svideo bio je uradjen u Monster temi kao...belo-crni sa zelenim detaljima,ceo je bio izlepljen i jako je dobro izgleda i imao je auspuh neki...bila je nalepnica Akrapovic na auspuhu...sad dali je stvarno bio Akrap ili ne ne znam uglavnom se bas derao a i isao je lepo koliko sam video
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users