#41
Posted 31 October 2016 - 19:37
SKUTER LONGJIA ( MOTOMANIA ) ALIEN QTF- 50-1
TERMOGRUPA; Airsal T-6 70ccm T-6 racing sa jednom karikom , ispoliran izduvni kanal uz minimalnu doradu leptira i svih kanala...
RADILICA : HPC pune polutke, kinareli varijanta , 16 mm , lezajevi C-4 u poliamidu , gore prox 12 mm , klipnjaca fabricki polirana ...
AUSPUH : Yasuni R - preradjen , podignuta rezonanca...
NAPAJANJE : Karburator OEM PHBG 21 mm , main jet 90 , usis sa Malossi karbon lamelama , boost botlle home made ...filter gljiva K& N sa akva zastitom...
STRUJA ; CDI racing onaj plavi kineski , varijabilni , paljenje advance na anker ploci na oko 18 stepeni ..., bobina racing , narandzasta 31 KV, svecka je BOSNA F- 95 , ventilator na magnetu je vec fabricki oversize ...
PRENOS : Varijator PRC made oversize 100 mm sa produzenim stazama i pripadajucim ventilvarom , rolne homemade u poliamidu 3.4 gr ...remen Dayco 808/ 16.8 ...zadnja remenica oversize Morini 123 mm , linearna ...centralna opruga crvena - najtvrdja iz seta ...Kvacilo 107 MF racing stelujuce sa plavim oprugicama , krece na oko 5600 rpm ,,,zvono PM racing ono orebreno aluminijumom ...sekundar S-6 + 17 % ...izbusen dekl zbog boljeg hladjenja ...
NADOGRADNJA : KM sat od Matriksa analogni, bazdaren do 120 km/h , digitalni obrtomer na kokpitu ...
PODMAZIVANJE : izbacena uljana pumpa, premix 3 % TOTAL sintetik , jaso FD standard ...
POTROSNJA : oko 5 lit/ 100 km , u gradu vise ...
SNAGA : oko 10.5-11 HP / 11 000 rpm ...
Ubrzanje linearno , krajnja brzina oko 105 km/h po satu ...putna moze biti 80-90...
to je kraj - nema vise , ne ulazem vise u njega ni ekser ...( osim u gumu ) ...
#42
Posted 31 October 2016 - 21:52
#43
Posted 01 November 2016 - 09:51
Nema tih para za koje bi ga prodao , sto kaze moja zena, nase trece dete, moze samo sa mnom na voganjski put BB ( mesto u mom gradu za odlaganje mrtvih ljudi ) ...
#44
Posted 01 November 2016 - 13:23
#45
Posted 02 November 2016 - 20:55
#46
Posted 02 November 2016 - 21:37
A mogu tek da zamislim jace modele tipa Pitinog i Mariovog he-a...
Edited by vlayco85, 02 November 2016 - 21:38.
#47
Posted 02 November 2016 - 21:39
#48
Posted 02 November 2016 - 21:45
Ne znam,ja Vasu ljubav prema tuningu vidim kao svoju prema hrani,a boga mi volim i srafove..
#49
Posted 03 November 2016 - 20:23
#50
Posted 03 November 2016 - 21:38
ALIEN SM, on 03 November 2016 - 20:23, said:
#51
Posted 02 March 2017 - 18:05
vlayco85, on 26 October 2016 - 07:16, said:
cilindar : stock
radilica : RMS
auspuh: MTB hrom bullet
karburator: dell 17.5
filter vazduha: od vespe 2006 ls 50ccm
svecica: ngk9
kvacilo: od Aprilie sr 2008
zvono : stock Aprilia 2008
centralna: malossi Bela
varijator : stock
opruge kvacila: pojma nemam
rolnice:3x4.4 i 3x4.1
kais:dayco Kevlar
prenos : stock
usis: stock
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Cilindar :malossi sport 70
karb:dellortro 17.5
auspuh:kopija next r-hrom bullet
varijator:polini hispeed evo3
zadnja remenica:linearna od NRG 2014
opruga remenice:malossi ljubicastu
kocnice napred:TRW organic
dobos kocnice:malossi mhr
Setup br 3
Cilindar : athena sport ac
Auspuh : tecnigas triops
Variator polini hispeed evo 3
Remenica : Aprilia ditech
Opruga ; malossi ljubicasta 82%
Kocnice : pia original plocice
Karburator Mikuni VM 20
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#52
Posted 22 September 2018 - 23:11
Skuter: Aprilia SR50R Factory PureJet 2007
Cilindar: Malossi sport 70ccm PJ tuning
Radilica: Piaggio stock, lezajevi fabricki original
Auspuh: LeoVince ZX crome sa ZXR denferom
Sistem direktnog ubrizgavanja goriva: PureJet + Malossi TC ECU 2.8.0., polini čašica
Filter vazduha: Mali airbox prerađen za Purejet, pregrade maknute, lulica 20mm
Usis: Malossi VL reed TPS fi 20, portrd
Svećica: NGK ZMR7AP, NGK CR10EK
Kvačilo: Malossi fly
Zvono: Malossi
Torque drive remenica: Piaggio 134, ditech 130 linearna
Centralna opruga kvačila: Malossi ljubičasta + Malossi TC
Oprugice kvačila: Malossi crne (start na 4500o/min)
Varijator: Malossi Multivar 2000
Rolnice: malossi 7,2g olakšane na 6,5g
Remen: Malossi special 820x18,5x8,5
Primar/Sekundar: serijski
Gume: Sava MC 29 SPORTY, napred 130/60/13 nazad 140/60/13
Kočnice: S6 280 mm od Aeroksa s homemede adapterom, Polini Plave pločice, zada 190 mm disk, EBC pločice
Edited by zigas, 22 September 2018 - 23:12.
#53
Posted 13 December 2018 - 14:14
Cilindar: Top Performances Black Trophy 70
Radilica: Stage6 HPC, SKF C4 ležajevi, Corteco obični plavi semerinzi, Stage6 igličasti 10x14x13
Auspuh: Yasuni R
Filter zraka: serijski (lulica prerađena na fi 21)
Karburator: Dellorto PHBG 19 DS Black Edition (Stage6 verzija)
Usis: Stage6 Viton (karbonske lamelice 0.35 mm)
Svjećica: Denso W27FSR
Kvačilo: Stage6 Torque Control MK2
Zvono: Stage6 CNC 433 g
Torque drive remenica: Stage6 128 mm
Centralna opruga kvačila: Polini 22 kg
Opruge kvačila: Stage6 bijele
Variomat: Stage6 R/T oversize 100 mm
Rolice: Motoforce 4,8 g
Remen: Stage6 Oversize 775x17,8
Primar/Sekundar: serijski
Gume: Bridgestone Molas, prednja 130/60/13, zadnja 140/60/13
Kočnice: serijske
Paljenje: stock Minarelli
Top Speed: 108 po GPS-u
Edited by fantom, 13 December 2018 - 14:29.
#54
Posted 06 April 2019 - 17:12
Skuter: Aprilia SR50R Factory PureJet 2007
Cilindar: Malossi sport 70ccm PJ
Radilica: Piaggio stock, lezajevi fabricki original
Auspuh: LeoVince ZX crome duga grana sa ZXR denferom
Sistem direktnog ubrizgavanja goriva: PureJet + Malossi TC ECU 2.8.0., polini čašica mekši feder
Filter vazduha: Mali air box odtvoren 28 lulica u L, pregreda potpuno odtvorena, Malossi spužva
Usis: Malossi VL reed, TPS fi 20, ported
Svećica: NGK ZMR7AP, NGK CR10EK
Kvačilo: Malossi fly
Zvono: Malossi
Torque drive: Piaggio 134, pomična Ditech linearna 130
Centralna opruga kvačila: Malossi ljubičasta + Torsion control
Opruge kvačila: Malossi zelene (start na 5000 o/min)
Varijator: Malossi MHR team
Rolnice: malossi 7,2 g ubrzavanje na 8700 rpm
Remen: Malossi kevlar za OR
Primar/Sekundar: produžen primar 7% od ZIP-a
Gume: Sava MC 29 SPORTY, napred 130/60/13 nazad 140/60/13
Kočnice: S6 280 mm od Aeroksa s homemede adapterom, Polini Plave pločice, zada 190 mm disk, EBC pločice
#55
Posted 03 September 2019 - 18:59
Skuter: PIAGGIO NRG MC3 LC DD
Cilindar: Dr.Evo 70 ccm
Radilica:RMS Racing
Auspuh: Leo Vince Top Performance
Karburator: DellOrto PHBG 19
Setup karburatora dizna/igla: klipić 40 gl. dizna 85 ler50 igla w7
Filter vazduha: Stock prerađen
Usis: RMS-Kevlar lamele
Svecica: NGK B8ES
Kvačilo: Linear
Zvono:Malossi 107mm
Centralna opruga kvačila:Polini plava
Oprugice kvačila: Poni plave
Varijator: Polini HI-speed
Rolnice:19x19,5 5,3gr
Remen:Dayko Kevlar 811x18.5
Torque drive: Malossi-134mm
Twist control:Hand Made
Primar/Sekundar: stock
Paljenje:Stock
#56
Posted 04 September 2019 - 11:18
https://svet-skutera...415#entry142415
cilindar: TOP DUE u stock postavici sa stock klipom
radilica: Naraku racing HPC
karburator: YSN 21, PHBG dellorto kopija klipić 50, dizna 100, igla W7 na poslednjem podeoku-uronjeno, pilot 35
filter vazduha: Minareli airbox, Malossi red sponge, dB killer ALU cev fi23 L70mm
usis: minareli stock, lamelice Malossi carbonit 0,30mm
auspuh: Turbokit TK007
prenos: Malossi Overrange 128mm remenice + MHR racing vario + overrange Malossi kevlar remen 786x17.8
centralna opruga: Malossi žuta
rolnice: 19x15,5 oko 4,8g
finalni prenos: BGM sekundar +19%
paljenje: Malossi Selletra, početna tačka 1,9mm umesto 2,25, za sada zelena kriva iz teme
kvačilo: Pollini 3G, zelene oprugice, opuštene na minimum
zvono: Pollini EVO 107mm
radni spektar obrtaja, 8500-10800, najbolji moment po osećaju na 9400, krajnja 95Kmh GPS na 10800
#57
Posted 18 October 2019 - 19:49
Skuter: PIAGGIO NRG MC3 LC DD
Cilindar: Dr.Evo 70 ccm
Radilica:RMS Racing
Auspuh: Leo Vince Top Performance
Karburator: DellOrto PHBG 19
Setup karburatora dizna/igla: klipić 40 gl. dizna 85 ler50 igla w7
Filter vazduha: Stock prerađen
Usis: RMS-Kevlar lamele
Svecica: NGK BR9EIX Racing Iridium Power
Kvačilo: Linear
Zvono:Malossi 107mm
Centralna opruga kvačila:Polini plava
Oprugice kvačila: Poni plave
Varijator: Polini HI-speed
Rolnice:19x19,5 5,3gr
Remen:Dayko Kevlar 811x18.5
Torque drive: Malossi-134mm
Twist control:Hand Made
Primar/Sekundar: stock
Paljenje:Stock
Dodana svijecica NGK BR9EIX Racing Iridium Power
Odaziv gasa puno bolji sam motor dosta zivlji.
#58
Posted 16 December 2019 - 17:04
auspuh-------Top Performamce Leo Vince
termo grupa-DR.Evo 70
radilica-------RMS Racing
variomat-----HI-Speed Polini
kvacilo ------RMS Pro Racing plave oprugice Polini
centralna upruga---plava Polini
zvono--------Motoforce Racing 107
polutka------Malossi linearna
Twis Kontrl--Hand Made
karburator--Dell Orto PHBG 19 AU Racing
usisne lamele--carbon Polini
dizna Gl.----86
ler dizna-----50
čok dizna----60
plovak-------9450.1
atomizer-----262
piksna atom.-9655
filter zraka--prerađen
rolice Malossi 19x15.5-5.8gr
getriba--sportska
remen---kevlar Polini
Paljenje pomaknuto za 3°
sviječica---NGK BR9EIX Racing Iridium Power
svijetla led---prednje i zadnje
broj motora prekriven radi murije.
Brzina 137 km. isprovana samo jednom jer je prevelika za tako lagan motor.
https://postimg.cc/gallery/3fvp4jyjm/%20https://postimg.cc/gallery/3fvp4jyjm/%20https://postimg.cc/gallery/3fvp4jyjm/
#59
Posted 16 December 2019 - 21:39
#60
Posted 24 December 2019 - 00:04
Cilindar: Malossi sport 70ccm PJ
Radilica: Piaggio stock, lezajevi fabricki original
Auspuh: LeoVince ZX crome duga grana sa ZXR denferom
Sistem direktnog ubrizgavanja goriva: PureJet + Malossi TC ECU 2.8.0., polini čašica mekši feder i aluminjasti batič
Filter vazduha: Trokutni air box odtvoren 25mm lulica u L, pregreda potpuno odtvorena, Malossi dvoslojna spužva
Usis: Malossi VL reed, TPS fi 20, ported
Svećica: NGK ZMR7AP,(NGK CR10EK OK. ako nije falirana tvorničko), NGK Iridium CR7EIX, traži se nešto što nije NGK
Kvačilo: Malossi fly
Zvono: Malossi
Torque drive remenica: Piaggio 134, pomična Ditech linearna 130
Centralna opruga kvačila: Malossi ljubičasta + Torsion control 0,6 mm šajbica izpod kvačila
Oprugice kvačila: Malossi zelene za FLY (start na 5000 o/min)
Varijator: Malossi MHR team potokareno čelo za 0,6mm
Rolnice: malossi 7,2g
Remen: Malossi kevlar 820mm
Primar/Sekundar: primar 7% duži + šira zadnja guma, skoro 11% sve ukupno
Gume: Sava MC 29 SPORTY, naprjed 130/60/13 nazad 140/60/13
Kočnice: S6 280 mm od Aeroksa s homemede adapterom, Polini Plave pločice, zada 190 mm disk EBC, EBC pločice
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users