Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#821 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 October 2017 - 19:09

Ovde je samo metoda od manje ka većoj glavnoj. Glavni razlog za taj način je neogovarajuća igla, ali može isto da se dobije i školskim metodama... Ostalo je već sasvim jasno, kada postane dobar na punom gasu onda se ide na korekciju otklona koji je sporan i kompenzaciju goriva glavnom diznom..

U ovoj situaciji meni preostaje da spakujem još manju pilot diznu, mislim da imam 15 najmanju kako bi mi šraf bio na bezbednijoj poziciji, i da probam da donesem više goriva na power dizni, jer mi njeno delovanje ne utiče na otklone igle kao kada je glavna dizna u pitanju..

Nema ovde puno filozofije, ovaj sistem koriste svi koji love najveću snagu na svim otklonima...

#822 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2017 - 12:40

drugi dan sam se pripremio po pitanju pilot i power dizni i rešio da to dovedem do boljih granica..

Posted Image Posted Image


temperatura vazduha mi je došla do 22C, dok je vlažnost vazduha stabilizovana na 52%

definitivno sa pilot diznom 15 imam otvorenost šrafa u opsegu od 1 krug, 15 min - 1 krug 35 min, i sada se sećam da mi je nekada bila 17,5 pilot u funkciji, ali hrabro ostavljam ovu... power sam testirao od 90 na veće dakle 95 i 100 i dobijam mestimično gušenje na odvrtanje punog gasa, to je ovaj deo na snimku gde se na pitinoj SR-ki javlja propadanje u startu na drag-u.. dakle identično ponašanje

ovde se najbolje čuje kako se zaguši na trenutke




dalje sledi mnogo demontiranja i ponovnog montiranja, te logovanja

Posted Image Posted Image


da bih do početka sumraka dobio ovu boju svećice i ovaj rezlutat

Posted Image Posted Image


gde logujem postavke za tmx30 i filter
Main 280
power 90
pilot 15
šraf 1krug 20min
igla na srednjem podeoku
start 14200 , međuubrzanje 13300-13400
izlazna na 201m , 100kmh GPS, vreme 10,2s

#823 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2017 - 14:27

došla je i ta dugo očekivana Subota, kada se ima više vremena za štelovanje... želeo sam još neke kombinacije da proverim, mada već znam da je ovo dobitna, ali ipak smatram da moram znati gde su gornje i donje granice početka pada performansi na siromašnoj odnosno bogatoj smeši

testirao sam još nekolicinu situacija, kao što su 275 glavna u kombinaciji sa 95 power diznom, i igla za pola podeoka gore i dole prema ovim potrebama kao i 285 glavnu ponovo, i dobio situacije da ili blago zamuče ili blago zastenje od više goriva.. što mi kazuje da je situacija u prethodnom postu najbolja za 20-22C i ovu relativnu vlažnost vazduha.. drago mi je što je motor nijansu više opterećen rolnicama, te se greške drastično prikazuju i na obrtomeru, bukvalno međuubrtanje padne na 13000 pa i na 12900 kada je loša smeša..

Ovde sam poneo i dynomaster sa malim htc fonom, taj mi bolje meri, osetljiviji gps receiver i lakši za poneti... nisam ga motirao na volan, već sam poneo slušalice i na odbrojavanje uvek kretao... "start on movement" je dosta neprecizna funkcija, te dobijam mnogo grešaka. Na kraju sam ipak shvatio da je najbolje gledati u njega i pustiti start sa drag tree semaforom, i to možda neki drugi put...

evo nekih screen-a sa dyno merenja, stop funkcija je ili manuelna ili na 402m, od ponuđenih opcija ja sam ostavio na 402, tako da nisam u svakoj situaciji vozio svih 402m jer me to zapravo kasnije nije interesovalo

prvo merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

drugo merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

treće merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

četvrto merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

peto merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

šesto merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

sedmo merenje

Posted Image Posted Image Posted Image

osmo merenje

Posted Image Posted Image Posted Image


na moju žalost u drugoj polovini dana je počeo i lagani vetar, te sam već imao lošiju i bolju putanju, ali i uvideo da je mašina veoma jaka preko 13500... kontakt senzora za Koso kmh sat sam pogubio tako da mi merena bruzina ovde nedostaje... merenje vremena na htc-u je u nekoj banani, tako da to uopšte nije relevantno, moram proveriti šta se dešava...

ono što je bitno a to se i vidi, da sam imao i nekih boljitaka a i nekih lošiji rezultata, naravno zbog vetra su neke vrednosti irealno bolje odnosno lošije.. merena snaga mi je u nekoliko navrata 13/16 i 14/17kw što je inače merenje točak / radilica , gde je to kalkulacija sa 22% (točak/radilica) koju unosim, te to izlazi na oko 22KS kako sam i kalkulisao analizerom... dosta grešaka ima i na više i na manje, ok tu definitivno može da se još proveri zašto i kako je to tako...

#824 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2017 - 15:05

dalje narednih dana rešio sam da se još jednom posvetim ovoj polini temenici 128 koju sam u više navrata testirao i dobio drastično opadanje obrtaja kroz ubrzanje...

vibracije koje mi proizilaze i MHR remenica i dalje imam u maksimalnom prenosnom odnosu, i one počinju na nekih 105-108kmh, što je na oko 250-300 pređenih metara puta, na 115-116 je to već značajno i imam neki osećaj da se tolika energija utroši na te vibracije da nema smisla ni forsirati preko..

sada kako imam zdrav i sigurno poštelovan agregat, mogu dalje da testiram i dolazim do zaključka da se sa istim rolnicama start pokvario i da je motor u totalno rasterećenom stadijumu 14600+, da bi se kasnije spustio na 13200-13400.. Ukoliko postavim teže rolnice da start bude dobar onda pak imam kasnije obaranje obrtaja za oko 1000 i naravno lošiju isporuku snage van powerband-a, što ne pije vodu pri većim brzinama..

premerio sam sada i uglove fiksne i pomične remenice i uporedio polini vs mhr, te ne vidim neku razliku

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


međutim ono što merenjem može da se uvidi je razlika upadanja remena u maksimalnom prenosnom odnosu te vidimo da se kod mhr-a to završava na 75-76mm merenog prečnika po spoljnom obodu, dok je kod polini-ja to na 71-72mm

Posted Image Posted Image Posted Image

te sam rešio da izradim dva prstena sa kojima mogu da limitiram otvaranje remenice na određenoj vrednosti... prsten debljine 1mm mi donosi maksimalni upust remena u polini slučaju na 75-76mm, (identično mhr-u) dok prsten debljine 1,5mm donosi maksimalni upust na 81-82mm, što je ako tako gledamo još kraće..

Posted Image


međutim ništa nisam dobio mudro osim kraja prenosnog odnosa, koji mi je i ovako dugačak, trenutno su u njemu iste rolnice od 3,8g i ako zanemarim taj početak u drugoj polovini prenosa imam blago opadanje obrtaja, i naravno nemam kraj prenosa, bar nisam do 111 Kmh to osetio, čak ni sa obe platne, ukupno 2,5mm koje mi zardže upadanje remena na čak 86mm

#825 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2017 - 15:21

još jedan potez usledio je u Subotu, vratio sam stock AC prenos sa sekundarom 13/52 koji je po mojim kalkulacijama kraći za 5% od LC-a, a pošto je ovo nekada bila AC SR-ka, ovaj prenos mi je u kutiji na polici..

Posted Image


sećam se da sam prvih dana sa Team 77 cilindrom imao problem porasta obrtaja kroz ubrzanje sa ovim prenosnim odnosom, i da sam mučio muku kako da upregnem motor da u početku i kraju bude dobar, te sam po toj inerciji rešio da testiram polini remenice u ovoj kombinaciji

sve postavke su ostale iste, rolnice, opruga, čak i dve platne koje blokiraju otvaranje remenica do 86mm, i naravno nema pomaka... obrtaji su u startu visoki dok u drugoj polovini niski... ovde se vidi i gde je kraj prenosa, čak se na jednom videu i čuje blago oscilovanje remenica, tako da će najverovatnije vibracije biti i ovde...

tri videa sam snimio u jednom potezu, bez ikakvih izmena







i to je to... šta je konstruktor planirao sa ovim remenicama i kako ostaje još da se prokljuvi...

#826 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 November 2017 - 21:34

Iii tako, meni taj prednji disk nastavlja da pravi probleme, jednostavno osciluje, te prednja kočnica umesto da bude primarna, a da se sa zadnjom dodaje sila, kod mene biva obrnuto.. rešio sam da kupim NG disk sa RP-a, u najvećoj mogućoj dimenziji a koja meni odgovara za montažu. Ono što je meni bitno je da dosed bude 58mm i da ima tri rupe. Sve sam ponude pregledao, uz pomoć search opcije na osnovu 58, 59 i 60mm i tri rupe, naravno u nemačkom izvornom su ti opisi bili još prošle god.. te su mi u uži izbor ovi diskovi ušli


220mm - 60mm - 8,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLlQfCYMl0

220mm - 58mm - 9mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLkWPCYMl0

220mm - 58mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLk4fCYMl0

220mm - 62mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLjqPCYMl0

226mm - 60mm - 9mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLlgfCYMl0

226mm - 60mm - 10,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VSLiv_CYMl0

226mm - 58mm - 11,5mm
http://www.racing-pl...ml#.VIHua9LF8Yk


ovo su sve cene koje nisu morske, nasuprot tim stage6 oversize diskovima, gde sam 240mm platio oko 100e sa distancerom, i odlučio sam se za ovaj

220mm - 58mm - 9mm (spoljna-unutrašnja-rupe) za Beta Ark LC i KTM Ark LC, koji je 40e
https://www.racing-p...ml#.VSLkWPCYMl0

Posted Image Posted Image

moji motivi su bili da ću se poslužiti starim distancerom kočionih čeljusti koji je inače bio pogrešno projektovan-pozicioniran, u mom slučaju je napadao disk nekih 5mm niže, što bi bio ekvivalent 230mm disku, međutim nema sreće,,,
komad Aluminijuma, CNC obrađen je preslab i od tih vibracija je krenuo da puca, dobro je što sam ga sada skinuo...

Posted Image Posted Image

a ovaj disk je na nosećim stubovima potrošen za jedno 1-1,5mm dublje, što je razumljivo jer su se pločice ovde slabije trošile i kopale materijal diska više

Posted Image

tako da ovaj SSP komplet ide u smeće, zaista je mnogo para za malo kvaliteta iz njihove kuhinje...

ovde se vidi koliko je novi NG manji, dakle 10mm po obodu, došao je sa zenkovanim rupama za šrafove sa upuštenom glavom, koje nemam, meni su originali sa šeširićem i hvata ih ključ 10, plus sam već u njih ulepio magnete za Koso, te dok ne nabavim ovakve iste u odgovarajućem kvalitetu i dimenziji, ide montaža diska obrnuto, na drugoj slici se vidi, ocrtao sam tankim crvenim markerom kolika je nalegajuća površina

Posted Image Posted Image

pošto sa unutrašnje strane nema šanse da odradim distancer, čak i kada bih krenuo iz dva dela , pa da povarim sastave, rupe u situaciji 220 su dosta blizu stock rupama, tako da mi ne preostaje ništa drugo nego da krenem u izradu nosača sa spoljne strane, te da osmislim neke distance za čeljusti..

Posted Image Posted Image

stare bolcne 12mm su taman, unutrašnja mera 8mm , debljina zida 2mm.. poslužio sam se komadom prohrom-a debljine 5mm

na red je došlo centriranje do ludila,

Posted Image Posted Image

ok premerio sam fabričke nosače koji su debljine 18,5mm tako da bolcne moram seći i obraditi na tu meru.. najlakše mi je bilo sa podvučem dve vezice i pritisnem čeljust da nalegne po ivici diska, dve vezice unose odstojanje od oko 4mm po obodu, zatim sam samo pritegao kočnicu i blokirao je da bi merenje i obeležavanje bilo što preciznije

Posted Image Posted Image Posted Image

na kraju sam pošmirglao ovaj nosač rotacionim brusnim za malu brusilicu do nekog sjaja i to je to...

Posted Image Posted Image

ahh zaboravio sam da obradim stare MHR pločice, unutrašnja pruga je bila višlje koliko su stubovi starog diska manje trošili, turpija je radila, hvala Rade-tu za ideju, ja bih šmirglao do jutra...



tako da je naredni dan sve već krenulo kako valja, najzad zadovoljan.. počinje da grize sve bolje i bez oscilacija...

Posted Image

#827 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 November 2017 - 23:24

Dobro si odradio nosač...treba snage za obradu tako debelog i tvrdog materijala, a ne smeš da pogrešiš...
Bitno je da rešiš te vibracije na prednjoj kočnici jer ono što si imao do sad je bilo baš neprijatno...

NG je pristojnog kvaliteta...ja ga imam i napred i pozadi i mogu reći da kočim kako hoću...Jedino imam škripanje pločica kojih ne mogu nikako da se rešim...ne pomaže ni zarezivanje pločica ni mazanje bakarnom mašću s unutrašnje strane pločica...ništa...cviiii pa cviiiiii

Šta ti to toliko češe kad zavrtiš točak, pločice o disk?

#828 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 November 2017 - 07:39

Piše u tekstu iznad snimka, a pločice su preuzele oblik diska sa prvih slika. Posledica je loše projektovanog ssp distancera..

#829 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 03 December 2017 - 19:59

Bravo. Na kraju isto rešjenje nosača, kao kod mene i nema šanše, da gde puca. Kako se nitko drugi (inženeri u tuning firmama) nije sjetijo toga?

#830 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 December 2017 - 20:53

Malo je ružniji od onog originala, ali za 240mm bas i nema mesta, obzirom da je iz dva nivoa, pa je zbog toga krenuo pucati.. predpostavljam da za 260mm vec ozbiljnije izgleda, jer je i distanca veća

#831 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 20:36

Da nastavim, sa aspekta mašine se ništa nije radilo jer vreme nije dozvolilo probe, trenutno je sa kratkim prenosom i tim blokadama kao i polini remenicom, kojoj ne mogu da dokučim uglove kanala.. Neka ide do đavola, moraću neku matematiku za to da osmislim...

Sto se tiče napajanja, završio sam adapter za banke, sleduje brža Pierbourg pumpa kao i maksimalizacija ulaska vazduha i protoka rashladne tečnosti.



U to ime rešio sam da iskasapim još prednju masku, na mestima gde hladnjak ne dobija vazduh, kao i da izbacim kompletno prednji far i ostavim samo led ćelije.

Dakle krenuo sam prvo sa linijama, da bi prelomio u korist vazduha a ne estetike

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Poslužio sam se malim biax-om, ostaju još finese i korekcija nosača led farova i može na farbanje.

#832 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 20:49

Dalje ne odustajem od planova za sekundarni setup, koji bi trebao da potera dule (top due+), za njega je pristigao i originalni klip, te naraku hpc radilica. Sa ovom sam prošao tradicionalno, dhl nije bio nežan ovog puta te je malo probila pakovanje..

Posted Image Posted Image

Moj primerak je za 10mm bolcnu, jer Top performance ne poznaje druge varijante u minareli slučaju osim stock-a, tako im je i magični klip za dule-ta sa 10mm..


Posted Image
Na slikama vidimo da je to sve isto, RMS, Naraku, CM.. ista kina je u pitanju

Posted Image Posted Image Posted Image


Imam i jednu staru RMS te sam ih poslikao da se vidi sličnost-identičnost..

#833 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 04 March 2018 - 20:49

Može se reći da sada hladnjak diše punim plucima.
Jesi li planirao sam da je farbas ili ćeš prepustiti nekom drugome da se igra sa plastikama?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#834 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 21:10

@vlatx farbanje bih morao sam uraditi jer me kolege prozivaju, mada iskren da budem najlakše bih prošao da odnesem, platim i završim sa time..

#835 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 21:26

Tako da sam se usrećio sa ovom radilicom, moja ima 5-7/100 šetanje u startu, da li je to zbog udarca ili je kinez bio manje vredan nezz..

Posted Image Posted Image


Tako da sam lupao novu radilicu i nalupao je do 2/100





Blokove sam kupio na otpadu, tražio sam AC da mi kočnice i felna budu kompatibilne.. Zapatio sam i ovde đubreks, alu je počeo da oksidira na dosta mesta

Posted Image Posted Image Posted Image

U njima je još skf c4 poliamid bio

Posted Image Posted Image

Tako da je usledio ceo današnji dan glacanja i pranja, te brušenja rebara za overrange..


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Da bih na kraju dana uvideo da su raspar... tačnije mali blok je od LC-a i danas sam shvatio da oni imaju podmazivanje ležajeva sa gornje strane prema karb-u, dok AC ima prema cilindru..

Očigledne su i razlike

Posted Image Posted Image Posted Image


Ovde je i jedan F15 LC za primer


Posted Image Posted Image

#836 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 21:41

Ovde su i neke provere naleganja dule-ta na stock blok, pobrinuo se žabar da odradi p&p za minu, zaista nisu velika odstupanja..

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image



Naravno to neće tako ostati, nisam se sad mislio raskopavati, ali jednostavno neke metode se posle više godina usvajaju kao normalne, stoga bez obzira što je samo reč o sekundarnom setupu, optimizacija i kalibracija sledi.. Pre svega moram najuriti AC mali blok koji će biti u paru sa velikim..


Bili su mi i drugari danas na "kafi" , naraku je dobila krštenje...

Posted Image
Posted Image


Eto doneo mi Krsta i Nardo sa kojim je planirao pre više godina zlato da osvoji, pa imaću posla i sa njim

Posted Image

#837 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 04 March 2018 - 22:18

Iskasapio si masku za medalju. Mehanika i farbanje ne idu zajedno tako da lepo to odnesi da ti uradi profesionalac kako treba.

#838 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2018 - 22:35

Ružan je bio i ovako, al tek sada :) znam ... ne može i da se hladi i da izgleda

Nisam ja ranije imao toliko problema sa 77 cilindrom, od kako je mali mhr t6, temp je postala ponovo glavna tema

#839 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 March 2018 - 22:37

Ok što si iskasapio nego pravio si tu neke Versace kerefeke, umesto da si otfikario masku muški...

Što se tiče farbanja, naravno da ćeš farbati...pa nije to nauka majku mu....Za ono što ti treba uradićeš ti to i više nego dobro...na kraju krajeva dobio si na poklon pištolj koji nisi upotrebio...ne gine ti farbanje!!! :rat2:

Depe: evo ti jedna slika mog prvog poluprofi farbanja u životu...sve se može kad se hoće

Attached File  PC220006.JPG   431.52K   56 downloads Attached File  IMAG1000.jpg   892.63K   55 downloads Attached File  IMAG1001.jpg   931.17K   52 downloads

Od 2013.te do dan danas farba se nije mrdnula!!

#840 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2018 - 22:47

Slažem se sa Depe-om, vežbaj farbanje na manje bitnim delovima a plastike od SRke odnesi profesionalcu. Jel ostaje bela ili će aždaja da promeni imidž?





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users