

#221
Posted 22 May 2011 - 20:41
#222
Posted 22 May 2011 - 20:48
#223
Posted 22 May 2011 - 21:01
ako kažete da je žuti top klasičan ne varijabilni cdi, onda ništa promeniš klip i testiraj opet iglu i glavnu diznu, nema druge...
ja sam imao nedavno rupu na MF racingu, ispao jedan maleni gumeni čep, iz kutije filtera, i dodatna rupa od 8mm na pola gasa i 20 stepeni predpaljenja napravili rupu, usput vidi se i na ivici čela isto kao i kod tebe...
#224
Posted 22 May 2011 - 21:13
Pre dvadesetak dana sam montirao tp kajlu i na leru se culo cukanje kao da je dizel,provozao 50 metra po ulici i skinuo je.To je sve sto je dirano oko paljenja.
#225
Posted 23 May 2011 - 10:04
ipak se topilo čelo klipa, kod klasičnog lepljenja nemamo takvu situaciju..
dakle ili je paljenje prerano i goriva premalo, ili je toplotna vrednost svećice premala pa se gorivo palilo ranije od užarene elektrode koja se nije hladila dovoljno... dakle nešto pre same varnice...
#226
Posted 23 May 2011 - 10:17
#227
Posted 23 May 2011 - 10:21

#228
Posted 23 May 2011 - 10:26
#229
Posted 23 May 2011 - 11:18
a karburator PHBG ima u sebi W9 i na prepodslednjem zarezu je tj, može da se diže igla za još jedan podeok, a taj nije testirao da li odgovara... po meni je ta w9 igla u granicama minimale za ovakav cilindar, kada dobija toliko vazduha da 108 ili 105 glavnu diznu koristi...
evo neka Cvele i Pita kažu kako radi PHBG, samo nisam siguran da li su isti atomizeri u njima kao kod Zoksi-ja.. klipić sa 30 kosinom je isti...
#230
Posted 23 May 2011 - 20:43
#231
Posted 23 May 2011 - 21:33
Zoksi mora biti da si osetio da je u nekom spektru gasa slabiji??? Na prelasku sa igle na diznu....na full gasu...???
#232
Posted 23 May 2011 - 21:55
#233
Posted 23 May 2011 - 22:37
#234
Posted 23 May 2011 - 22:58
što se mene tiče PHBG je lakši za štelovanje, samo mu daj W16 iglu... i eventualno preradi klipć na 40, ili ako imaš iz onih TNT-a u njima je 50 klipić...
#235
Posted 23 May 2011 - 23:12
Klipic 50 nemam,otiso sa tnt karbom,mada nije problem preraditi ovaj.
#236
Posted 24 May 2011 - 11:28
#237
Posted 24 May 2011 - 12:15

#240
Posted 25 May 2011 - 16:07
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users