

452 replies to this topic
#121
Posted 18 March 2011 - 22:31
Odlicno.. jel to u kombinaciji TNT 21mm?
#125
Posted 22 March 2011 - 14:21
Nesto mi se cini bledunjavom ?

#127
Posted 22 March 2011 - 15:00
Zoksi ja bih rekao da je smeša još uvek slabašna i sa 95 diznom...aj daj slike kakva je sa 100tkom...Trebalo bi makar malo da ima življu boju tj kremkasto braonkastu ciglastu, bilo šta od ovog navedenog!
#128
Posted 22 March 2011 - 15:44
Namontirana 100,sutra provera...hladno u p.m. sada da proveravam.
Inace 95 je malo tamnija u prirodi.
Inace 95 je malo tamnija u prirodi.
#129
Posted 22 March 2011 - 22:54
i da ne zaboravimo kada je dobra dizna u odnosu na te bledunjave povuče motor značajno bolje, mislim ide i sa tim bledunjavim diznama, ali kad ubodeš onu kafenu onda ide ubija...
#130
Posted 22 March 2011 - 23:04
To sam prosli put apsorvirao,secas se Mare????
Sa diznom 100 samo 70km/h a sa 105 85km/h.
Sa diznom 100 samo 70km/h a sa 105 85km/h.
#132
Posted 23 March 2011 - 17:04
Ne vredi sa 100 toliko trokira da jedva dogura do 50 km/h,nisam ni hteo da gledam svecicu.
Dizna 95 i igla na drugom zarezu tu za sada najbolje ide,ostavljam za sada tako.
Svecica je relativno nova pa mozda zato pokazuje malo svetliju boju.
Prelazim na stel prenosa.
Dizna 95 i igla na drugom zarezu tu za sada najbolje ide,ostavljam za sada tako.
Svecica je relativno nova pa mozda zato pokazuje malo svetliju boju.
Prelazim na stel prenosa.
#133
Posted 23 March 2011 - 21:09
A da probaš sa nekom diznom izmedju 95 i 100 ili nekako da "uštrojiš" vazduh?
#135
Posted 23 March 2011 - 22:35
Ne sećam se tačno, msm da odgovaraju M5, M6 je valjda za 17ice i Mikuni, M4 Keihin serija za klimka. Ma premeri za svaki slučaj
#136
Posted 02 April 2011 - 10:10
Potrosio silne pare na delove,istrosio silno gorivo sada stelujuci i rezultati su hmmmm takvi da mi dodje da sve poskidam i prodam bud zasto.
Karb nastelovan na preradjenom airboxu,dizna 88,igla na drugom zubu.

Srart i medju ubrzanje nastelujem kvacilom kako mi odgovara i to nije problem.
Krajnja da ga jebes nece preko 85,doduse jednom uz vetar u ledja na blagoj nizbrdici 90.
Karb nastelovan na preradjenom airboxu,dizna 88,igla na drugom zubu.

Srart i medju ubrzanje nastelujem kvacilom kako mi odgovara i to nije problem.
Krajnja da ga jebes nece preko 85,doduse jednom uz vetar u ledja na blagoj nizbrdici 90.
#137
Posted 02 April 2011 - 10:18
Izvini Zoksi nisam bas u toku sta se to desava kod tebe ali pokusaj sa nekom drugom iglom za karb.ili drugi filter.Nisam bas neki ljubitelj busenja fabrickog air-boxa pa onda zatvoriti te rupe po potrebi.Par filtera i igala i ponovo nanovo.
#138
Posted 02 April 2011 - 10:23
Bio je u igri i E5 i rezultati isti osim sto se dere ko vo.
#139
Posted 02 April 2011 - 10:26
A koja ti je marke svecica i oznake?
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users