

#201
Posted 21 May 2011 - 22:10
Doslo i lepo vreme pa reko da smanjim diznu na 104 i tako je vozen zadnja dva dana,ne da je iso nego ubija,nikad bolje.Zbog problema sa ispadanjem lulice stavljena i nova svecica Bosna F95.
Iz straha da nije dizna 104 mala,svecicu nova nema svrhe da gledam,danas vratim 108 i pravac Brzi Brod kod koleginice,kod Elektronske na pravcu ga stisnem kad ono 10 km. manja krajnja nego sa 104,prikocim da skrenem kad on ugasi se.Da upali nema sanse,vergla ali nista.
Odguram skut do nje i redom kontrola,svecica ok,gorivo ide,varnice ima,vergla a da upali nema sanse,skinem cilindar i ima sta da vidim.Karika zalepila,klip se malo istopio,cilindar Ok,vrlo malo na jednom mestu ima naslaga od aluminijuma,jedna crta lepljenja koja se ne oseca pod noktom.
Kada mi je prosli put lepio svecica je bila bleda ko smrt,sada nije,tako da sada sumnjam na lose ulje ili mali sqvis.
#202
Posted 21 May 2011 - 22:13
#203
Posted 21 May 2011 - 22:18
#204
Posted 21 May 2011 - 22:27
#205
Posted 21 May 2011 - 22:33
#206
Posted 21 May 2011 - 22:34
#207
Posted 21 May 2011 - 22:52
kod Stefana na GTR-u je bio slucaj da je motor nenormalno trokirao, dok je svecica pokazzivala smrtno belu boju. Kasnije je ustanovljeno da je imao svecicu sa ne odgvarajucom toplinskom vrednosti.
Dobro proveri sta se desilo.. mozda je i drugi cdi promenio klivu paljenja pa samim tim je trebalo i karburator presloziti.
Od bogate smese mu nista nije moglo biti jer sam Athenu vozio sa diznom 105 i dobro je bilo, kasnije sam stavio 96 i pogodio idealnu boju i opet je bilo dobro. Nije mu smetala bogata smesa.
#208
Posted 21 May 2011 - 22:55
#209
Posted 21 May 2011 - 23:14
koliko ti je pomereno paljenje na anker ploči sada ?
#210
Posted 21 May 2011 - 23:22
Anker ploca nije dirana.
Inace pre dvadesetak dana sam bio stavio TP kajlu i na leru je cukao kao da vozim dizel tako da sam je odmah skinuo.
#211
Posted 21 May 2011 - 23:36
da li uz taj žuti top CDI fabrika preporulučuje neki početni ugao predpaljenja ili ne...
dakle mi početnu tačku odradimo fiksno, da li anker pločom ili tp kajlom sve jedno... dalje ovaj inteligentni CDI umanjuje krivu paljenja na osnovu promene obrtaja motora.. ako je inteligentni uopšte,
ako nije ako je samo CDI onda je sve ok-...
ako jeste, onda možemo očekivati da od fabričkih 12-13 stepeni pomera ugao na manje .. ali koliko...
po ovom grafikonu vidimo da TOP cdi pomera ugao od 20 do 11 stepeni...

dakle 10 stepeni umanji... ako je početni ugao 12, onda završi sa 2 stepena na 11000.. što je malo za taj obrtaj ..
#212
Posted 21 May 2011 - 23:44
#213
Posted 21 May 2011 - 23:49
#214
Posted 21 May 2011 - 23:59
#215
Posted 22 May 2011 - 00:19
#216
Posted 22 May 2011 - 00:19
idealno motor treba elektroničkim paljenjem that.has tip unaprijed i usporiti značajka, koja varira ovisno o točki paljenja revs.with većim brojem okretaja vremenom paljenja mora biti retardiran da se smanji opterećenje za klip i ručica mechanism.for ovog razloga možete odgovarati pečenja točka u drugim rasponima okretaja puno bolje da vaš motor.
sustav unaprijed i usporiti paljenje nudi puno poboljšalo snagu i maksimalnu brzinu bez beeing nepouzdani.
Mada ovo isto pise i za crveni i za zuti na S.C.
#217
Posted 22 May 2011 - 12:02
#218
Posted 22 May 2011 - 12:34
#219
Posted 22 May 2011 - 13:24
http://forum.scooter...73/#post2565494
Jbg narucuj novi klip i to je to ....
#220
Posted 22 May 2011 - 18:16

wordpress image upload

image host

free image hosting
Nikasil i dalje u odlicnom stanju,uz malo smirglanja i skidanja aluminijuma -ko nov...Posle nek neko kaze da samo gus oprasta greske http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif Pre ce da bude obrnuto....
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users