

#101
Posted 15 March 2013 - 02:36
po svoj logici ovako praviš najmanje negativnih vrtloga, a i da ti pumpa ne radi morao bi sistem tako funkcionisati i prirodnim tokom
#102
Posted 15 March 2013 - 10:18
Mada ja mislim da necu imati termosifonski sistem u svakom slucaju jer mi je hladnjak veoma nisko.
Edited by Vica, 15 March 2013 - 10:24.
#103
Posted 15 March 2013 - 10:20
#104
Posted 15 March 2013 - 10:49
Mada sam negde na forumu vide sliku nekog sporckog 2T motora sa istim povezivanjem.
Nasao sliku u temi "mopedi" BT 50 strana 4.
Edited by Vica, 15 March 2013 - 10:56.
#105
Posted 15 March 2013 - 11:18
Mario, on 15 March 2013 - 02:36, said:
po svoj logici ovako praviš najmanje negativnih vrtloga, a i da ti pumpa ne radi morao bi sistem tako funkcionisati i prirodnim tokom
Edited by tuningfanatic, 15 March 2013 - 11:21.
#106
Posted 15 March 2013 - 14:42
Pita, on 14 March 2013 - 23:07, said:
fino si rešio poziciju i povezivanje..ne vidim dobro da li si el.pumpu pričvrstio nekako za ram...po meni ne bi bilo dobro da ona tu može da trese i vibrira..
#107
Posted 15 March 2013 - 16:33
#109
Posted 16 March 2013 - 00:02
A bocu mi salje Petko od SF2.
Juce sam ostavio zadnju felnu na ispravljanje i peskarenje,
a danas hladnjak na krpljenje, pa se nadam da ce sutra biti daljih radova...
#110
Posted 18 March 2013 - 22:46
Motor je upaljen dvaput po 10-tak minuta a sledece paljenje ce biti kad stigne svecica i set dizni (od 100 do 120).
Posle prvog rada od par minuta sam skinuo svecicu i bila je sva masna jer je mesavina jaka oko 6%.
Motor radi sasvim ok smo jednom sam mu pipnuo gas do nekih 4000-5000 obrtaja cisto radi provere reakcije.
Sutra slike dokle sam stigao sa radovima i mozda manje snimak rada u mestu.
#111
Posted 18 March 2013 - 22:59
Vica, on 18 March 2013 - 22:46, said:
Motor je upaljen dvaput po 10-tak minuta a sledece paljenje ce biti kad stigne svecica i set dizni (od 100 do 120).
Posle prvog rada od par minuta sam skinuo svecicu i bila je sva masna jer je mesavina jaka oko 6%.
Motor radi sasvim ok smo jednom sam mu pipnuo gas do nekih 4000-5000 obrtaja cisto radi provere reakcije.
Sutra slike dokle sam stigao sa radovima i mozda manje snimak rada u mestu.

Edited by Nesa BG, 18 March 2013 - 22:59.
#112
Posted 18 March 2013 - 23:06
Pa sta mislis zasto sam ga palio?
Plasio sam se da voda ne udje na neki nacin u cilindar ili tako nesto pa da ne zakorodira neki deo.
Ovako upalio ga malo cisto da budem siguran.
Edited by Vica, 18 March 2013 - 23:07.
#113
Posted 19 March 2013 - 00:42
#114
Posted 19 March 2013 - 04:06
Dok mene posle ovoga ceka prenos, neki Koso, amortizeri,...., i jos brdo sitnica.
A da, pricvrstio sam pumpu za vodu...
#115
Posted 19 March 2013 - 22:54

Kako sam pricvrstio pumpu

Slopljena masina za razradu.


#116
Posted 19 March 2013 - 22:59
#117
Posted 19 March 2013 - 23:06

Dobro si uradio prihvat pumpe, bolje tako da ne vibrira...veruj mi samo od jednog kruga što sam napravio od možda 500m poispadalo mi 3-4 šrafa, što iz dekle što sa strane...vibracije rasturaju...
Al se crveni Airsal dole

#118
Posted 19 March 2013 - 23:14
E da, kod mene su manje vibracije jer imam org magnet.
Edited by Vica, 19 March 2013 - 23:16.
#120
Posted 23 March 2013 - 22:43
Dakle prvo je smestena svecica na njeno mesto, zatim paknovi koji EXTRA koče, i naravno krenula gimnastika sa karburatorom.
Krenuo sam stelovanje sa diznom 112, to je bilo trokiranje na svim odklonima gasa, pa sam krenuo nizbrdo: 106 trokiranje isto, 102 trokiranje isto, 98 nema trokiranja do pola gasa, 94 onako nisam davao mnogo gas ali je pocelo kao mukanje do pola gasa. Onda resim da vidim sta ce se desiti na ful gas, kad ono isto se javlja trokiranje.
E sad pitanje sta da radim dalje?
Setup karba mi je ovakav:
Karb. je: Dellorto phbg 21 ds
Igla w7 drugi podeok od dole na gore
Pilot dizna 60
Ako treba jos neki podatak pisite pa da javim.
Svecicu sam skidao ali posto je nova nema jos nikakvu boju i bila je malo mokra.
Edited by Vica, 23 March 2013 - 22:44.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users