Jump to content


Peda AIR 50-70 R



  • This topic is locked This topic is locked
857 replies to this topic

#81 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 19 April 2012 - 12:38

ne mešaš se, slobodno reci šta i kako misliš, Neša odlučuje kako i šta, da si meni prodao ja bih svakako premerio i na osnovu toga utvrdio da li da bušim ili ne.. recimo da bi 75% odluka pala na sledeću meru, bušenje i novi klip, jer ne želim da se igram sa ovalnostima....

#82 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 19 April 2012 - 12:46

Tako nekako. Prvo kod strugara na merenje, pa onda cemo videti da li samo klip u standardu ili i busenje na prvu spec. Samo busenje nije skupo pa ako ima nekih odstupanja na cilindru bolje je odmah uraditi pa spakovati kit kao nov.

#83 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 19 April 2012 - 12:50

Ja sam Nesi sve rekao sta i kako i da se cilindar mora busiti ja bi ga poklonio a ne prodao za novce. Taj kit je ukupno potrosio 3 litre ulja i ja ga nastelovao kad je kupljen i sve je bilo dobro dok je trosio oko 5,5 do 6 litara i dok vlasnik nije smanjio diznu da mu manje trosi i tad je lepio al se nije nikad ugasio u voznji i tako isao dok ga serijalci nisu poceli obilaziti. U tim zadnjim danima rada je hladan dizao na zadnji al kad se ugraje nije vise isao nikako i pri rastavljanju smo videli veoma male i skoro neprimetne tragove pod prstom od klipa i klip je nagoreo na celu i karike su se potrosile ne zazor od 0,7mm i druga preko 1mm, tako da je to story o tom kitu i greota bi bila da se razbusi na spec, kad moze sa novim klipom da ide dobro i samim tim gubi pravo na drugu gresku[nedaj boze]. I uvek je vozen na airbox sa fabrickim sundjerom ali bez lulice. Radi se o apriliji sr koja je sa fabrickim prenosom i tim kitom sa trekom isla 94 kmh po gps-u.

Edited by ZlajoX, 19 April 2012 - 12:59.


#84 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 19 April 2012 - 13:21

Zlajo nemoj da mislis da sam ja nezadovoljan cilindrom. Daleko od toga. Mislim samo da je mozda pametno proveriti ga komparaterom pa videti ima li kakvih anomalija. Ako nema ide serijski klip. E sad ako ima onda je bolje razbusiti ga na 47,2 za meteor ili 47,4 za rms i imati prakticno nov kit za kulturnu cenu. A sto se tice specijale ima jos mesa do 47,8.

#85 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 19 April 2012 - 13:25

Ok Neso, kako hoces samo ako budes isao na spec obrati samo paznju na sirinu karika i da sirina bude 1mm ili najvise 1,2 mm sve preko 1,2 ce se odraziti sa manjim obrtajima i slabijom vucom.

#86 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 19 April 2012 - 16:08

Uzimam RMS sa karikama 1,2mm

#87 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 19 April 2012 - 16:30

Dobro se biti i sa 1,2 nece nista izgubiti na perfomansama a samo ce se produziti vek karika jer sto su sire to se sporije habaju ali zato motor losije ide pa je 1,2 neka sredina i mogao bi jos i da odneses klip na neku elektronsku vagu da ga izvazes i uporedis tezinu sa novim pa ako mozes da gledas da novi ne bude tezi od fabrickog jer je i tezina klipa presudna oko pada perfomansi. I prilikom stelanja prenosa taj cilindar je uvek trazio dosta tvrdu centralnu oprugu jer mu izduv pocinje od gmt na svega 20mm sto ga dosta udaljava od street recea i dr. base cilindara pa je zbog toga dosta los i slab na malim obrtajima al zato kad krene onda kolje sve na putu. Dok je bio ispravan na toj apriji ja sam vozio sa rms street race i sa njim sam se igrao negde do 60 a posle mu nisam mogao nista ni po ubrzanju ni krajnjoj brzini.

Edited by ZlajoX, 19 April 2012 - 16:37.


#88 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 19 April 2012 - 16:40

Zlatna sredina sto se tice sirine. A tezina je bitna i zbog trajnosti radilice i lezaja. Moram pazljivo da biram.

#89 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 April 2012 - 19:25

Juce uzmem da malo cackam po kvacilu. Prvo izbusim deklu jer je skroz puna i greje se sve unutra. Posle busenja krenem da rasklapam kvacilo i da olaksam jos lamele jer su jos uvek teske (start na 4500rpm uz malossi zelene). Kad je to obavljeno aj, rekoh sebi, da pregledam torque driver. Skinem zastitnu cauru i imam sta da vidim. Ladno linearni torque kao serijska oprema. Bas sam se prijatno iznenadio. Zato imam tako tecno ubrzanje. :)

#90 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 April 2012 - 19:37

to se retko viđa, tj viđa se kod novijih pežoa horizontalni blok, kod novijih piaggia i evo sad vidimo i kod Pede.. :)

#91 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 April 2012 - 20:14

Ау бре.. Одлично.. :)
Сад да тражим Педу да скидам торк. :)

#92 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 April 2012 - 05:43

Kad sam video,bas sam se iznenadio. Ne verujem da je bivsi vlasnik nesto menjao jer je skut bio u garanciji kad sam ga kupio. A i sve ostalo je bilo serijsko.

#93 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 May 2012 - 20:37

Evo tog fabrickog torque-a.Posted Image

Posted Image

#94 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 May 2012 - 20:39

Evo i olaksanog kvacila.Izbuseno kao sito :bicedobro:Posted Image

#95 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 May 2012 - 20:40

Tako je i Zoksi na Sprint Grizziju imao linearne polutke...treba se raspitati po Peda -Sprint servisima posto su...resavaju problem linearnog ubrzavanja s merak...narocito kad se produzi prenos...

Edit--lepo ti to reseto :bicedobro: svi smo to radili na PRC kvacilima...

#96 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 05 May 2012 - 19:38

Jes vala isti polutke ko kod mene.Ma cena u servisu je prava sitnica,ja narucivao par puta,samo sto nikad nisam dobio linearne polutke.

Ako se nevaram cena je 25-30 eura i dobija se komplet:polutke,kvacilo i zvono.

#97 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 13 May 2012 - 17:20

Stigao klip za Motoforce sport pa sve u kompletu otislo kod majstor Baje na prvu specijalu (47,20).

#98 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 16 May 2012 - 14:37

Motoforce sport spreman za montazu :)


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#99 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 May 2012 - 14:44

molim te ivice kanala malenom turpijom nemoj da zaboravis da oboris, dakle sve gornje i sve donje i od izduva i od prelivnih

#100 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 16 May 2012 - 14:46

Znam, za to sam spremio dijamantsku turpijicu. Ima li smisla da poliram celo klipa? Jesi li mi proverio cilindar u onom tvom programu?

Edited by NESA BG, 16 May 2012 - 14:50.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users