Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#221 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 16 July 2014 - 11:26

Ako je mikuni karburator ili ona kopija leader oni imaju nesto ostriju iglu od TK karburatora i bogatiji su pa nekog pametnog resenja i nema jer nema igli za taj karb...probaj uzmi od nekog TK karb imas ih na svim drugim 2t kinezima i sa diznom 68 i trekom radi kao zmaj,ali ima nesto tuplju iglu od Leader-a i Mikunija..U svakom slucaju na tvom mestu ja bi izbacio taj karb,prvo sto je saug jako skup za njega,drugo nema opreme za isti i zbog te igle je malo pipav za stelovanje a za 15e mozes da uzmes TK polovan za koji ima da se kupi set za reparaciju,saug citavih 500 din

#222 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 July 2014 - 11:46

Da, u pitanju je kopija leader. Citavo jutro stelujem vec i dobio sam da je dobar na pola gasa i na punom ali ovaj pocetak jednostavno ubi sa trokiranjem. Oticu sada do ovog majstora jednog da promijenim oprugice kvacila i centralnu da podignem obrtaje na startu ne bi li se probudio malo pa onda se opet baciti na stelovanje. Iglu sam osiromasio za jedan zub. Trenutno je 70ka diznu u njemu. Postavicu slike svjecice posle, slab net sada

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#223 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 July 2014 - 13:04

Osiromasim iglu jutros za jedan zub, po savjetu Boze. Neke vece promjene prilikom kretanja nisam primjetio, treba tu jos dosta cackati...Inace igla ima 5 zubi.

Posted Image

Odlucim onda da pregledam saug, da izbacim tu mogucnost uzroka trokiranja i naidjem na problem...
Posted Image

Kao sto se vidi na slici, unutrasnji dio posle gumice je pun opiljaka od ove metalne caure oko iglice. Pretpostavljam da je ta caura presiroka za ulaz na karbu pa je zapinjao fino, vide se cak i risevi na cauri.
Uzeo sam stari saug i razmisljao da ga prepraim na rucni i ajd rekoh slucajno da ga prikljucim i testiram...kad ono radi jbt. Dzapa sam bacio pare prije 2 godine na ovaj i to po preporuci majstora al' sta je tu je...Uglavnom montiran je stari saug sada.

Skinuo sam i ocistio pilot diznu. Nisam nigdje nasao broj, tj. velicinu njenu...jedino sto pise na njoj je 225. Da li je to 22.5 ili 225 velicina?
Posted Image

Uslijedilo je testiranje svjecice...Ovo je sa 68 diznom igla na drugom zubu odozgo, pun gas na 600m:
Posted Image

Posted Image

Jbg, problem je sto je svjecica nova pa se tesko moze i ocijeniti boja kako treba. Mada meni je ovo djelovalo nekako siromasno pa sam stavio diznu 70. Odziv na gas (kad probije trokiranje) ostao je isti i puni sat fino. Nema nikakvih problema kada se vozi na punom ili polovini gasa.

Uglavnom, stavio sam diznu 70 i dobio sledecu boju koja je ista i na pola i na punom gasu.
Posted Image

Posted Image

Meni ovo djeluje kao solidna boja ali eto opet neka iskusniji procjene stanje.
Vidicu danas da odem kod nekoga da montiram one oprugice i centralnu. Sve se nesto nadam da kada pojacam start da ce trokiranje nestati ili ublaziti.

#224 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 July 2014 - 14:23

kada ne ubodeš karburator kako treba onda je tako kilav kakav je....sa podizanjem broja obrtaja na startu ćeš možda malo preskočiti to trokiranje ali verujem da će i dalje biti prisutno...
Svećica mi deluje ok s ove strane sa koje je poprimila boju...nova je pa joj treba još malko peglanja...

kako ti stoji kaiš u polutkama, jel napred na bolcni a nazad u vrhu?
pilotka je verovatno 22.5 broj...

#225 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 July 2014 - 15:04

Stavio sam juce onaj polini remen i popeo se malo vise nego stari. Nisam opet otvarao da vidim situaciju. Cim rijesim ovo trokiranje bacicu se na prenos kompletno. Ono sto sam mogao promjetiti do sada je da trebaju jos lakse rolnice, drzi na oko 7200 kroz ubrzanje. Veceras idem do majstora da skidam kvacilo pa cu vidjeti kako ce se ponasati.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#226 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 16 July 2014 - 18:00

Која свећица?

#227 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 July 2014 - 18:24

Sada je BR8HS.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#228 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 16 July 2014 - 21:42

Пробај 7-ицу, ако имаш. Мислим да је прехладна 8-ица, за серијски цилиндар.

#229 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 July 2014 - 21:48

Sa 7-icom je jos gore isao juce...full trokiranje. 8ica mu super odg, barem po odzivu

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#230 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 16 July 2014 - 21:50

Poslusaj Plamenog i nabavi TK u fabrickoj postavci pa ces videti kolika je razlika. Radi kao singerica.

#231 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 July 2014 - 20:03

Konacno nastelovan karburator i prenos (koliko - toliko)...
Ostavio sam skuter kod majstora prije 2 dana da mi sredi kvacilo posto ja nemam pistolj da skinem i rekao sam mu da pogleda malo karb ako on ima zivaca da steluje. Stavljen je novi polini remen (800 x 16.6 x 30), polozaj je skoro pa idealan. Nisam htio nista da ga cackam i stavljam sajbnice dok ne legne kako treba. Trenutno su 4.7g rolnice u njemu mada bi mogle lakse (oko 4g) ali posto nemam nekog izbora odlucio sam da ostavim ove jer cu ionako kupovati multivar uskoro...
Juce sam proveo citav dan na telefonu sa majstorom, muke oko karba, predvece sam otisao kod njega da bi jos malo stelovali zajedno...Uglavnom najbolje se pokazala kombinacija sa 66 diznom i iglom na 2. zubu odozgo.
Sve preko 66 dizne trokira da se ne moze voziti, jbm li ga ne znam kako drugi deru 70ku diznu ali svaki karb je prica za sebe.
Testirao sam jutros i boju svjecice, po meni je super mozda cak i malo bogata ali bolje i to nego da je posno. Evo par slika:

Pola otklona gasa:
Posted Image

Posted Image

Pun otklon gasa:
Posted Image

Posted Image

Odlucim danas da odem da se provozam do Stefan P pa ako hoce da zariba ili da stane na putu ovo mu je bila prilika...Oko 30km u jednom pravcu se putovalo. Ja i drug zajedno na skuteru, opteretili ga maksimalno, bilo je par zahtjevnih uzbrdica...ukupna tezina na skuteru oko 190kg :P
Trudio sam se da ne forsiram puno skuter posto je temperatura oko 35 stepeni napolju i gledao sam da ga drzim tamo gdje ima najvise snage. Vecinu puta je proveo na pola gasa, osim uzbrdica gdje sam derao pun.

Posted Image

Prosjecna brzina oko 50 km/h, a max koju sam ulovio je oko 74 km/h (190kg tereta) sto je po meni sasvim ok. Kontam da se tu moze izvuci jedno 80 km/h maaax iz ovog prenosa i cilindra...

Sto se tice putovanja sutra za SM ja sam spreman (nadam se da nece nista da rikne usput), jedino sto Stefan P nema zeleni karton ali vidjecemo i to nekako da sredimo. Ako nista drugo jednu crvenu na granici pokusamo uvaliti i vozi misko! :0takoje:

Uskoro cu postaviti snimak ubrzanja, skuter sada odlicno vuce na startu (krece na oko 5500 obrtaja). Jedino lakse rolnice da se stave i ja presrecan sto se tice serijskog cilindra. Danas sam presao ukupno 110km bez ikakvih problema, Trek je vec poprimio zlatnu boju.
Stefan ga je provozao i kaze da ide odlicno!

P.S Imao sam prilike da provozam i njegov exactly i moram da priznam ono cupa odlicno.

#232 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 19 July 2014 - 21:58

svaka cast lauda , konacno je na drumu i guzva asfalt :P :0takoje:

#233 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 July 2014 - 20:40

Ima li neko mozda semu spajanja naraku CDI-a sa 5 zica za keeway focus?

U pitanju je ovaj CDI:
Posted Image

#234 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 20 July 2014 - 21:42

Још мало је богата. 2 броја мања дизна иде опуштено.

#235 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 July 2014 - 22:40

Pa previse mi nekako cudno da bude odlican sa 64 diznom, 14mm lulicom, trekom...vjerovatno zbog bogate igle nasao balans tu, al neka on radi dobro za sada. Bice jos stelovanja tu.
Uspio sam da se snadjem sa povezivanjem CDI-a (hvala Stefan P na pomoci). Upravo sam dosao sa voznje, osjeti se razlika u ubrzanju, jednostavno jace povuce. Postavicu semu povezivanja posle kad dodjem kuci.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#236 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 July 2014 - 00:23

I meni deluje bogata po boji ali ako se skuter dobro ponasa neka ga...svakako mozes kad se naviknes jedno vreme na rad motora sa tom 66 diznom da turis 64 pa da vidis jel jaci...

#237 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 July 2014 - 00:46

Bice tu jos blagog stelovanja. Ova fabricka igla je previse bogata pa vjerovatno i to balansira sa manjom diznom.
Mislim da imam negdje 64 diznu pa cu svakako pokusati i sa njom da vidim kakva je situacija...ali prvo da se naviknem malo na ovo.
Ne mogu opisati koliko je skuter promijenio karakateristke sada, nebo i zemlja kada se poredi sa trekom i bez. Bice uskoro snimak ubrzanja!

E da, ostao sam duzan sheme povezivanja CDI-a kod Focusa (a vjerovatno i drugih kineza koji imaju ovaj CDI sa 5 zica)

SKUTER - CDI:
Crno-bijela - Narandzasta
+
Crna - Crna
Plavo-bijela - Crveno-bijela
Crno-crvena - Crno-crvena
Zelena - Crno-bijela

Edited by Lauda, 21 July 2014 - 00:47.


#238 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 July 2014 - 22:10

sad sa novim cdi-jem proveri ponovo svećicu, ako ide dobro ništa ne diraj... moguće je da će ovaj naraku sa malo drugačijom tačkom paljenja tražćiti koji brojh veću diznu pa da se ne prevariš....

#239 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2014 - 00:52

Dobro ti to ide, samo napred.

#240 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 July 2014 - 02:00

View PostMario, on 21 July 2014 - 22:10, said:

sad sa novim cdi-jem proveri ponovo svećicu, ako ide dobro ništa ne diraj... moguće je da će ovaj naraku sa malo drugačijom tačkom paljenja tražćiti koji brojh veću diznu pa da se ne prevariš....
E vidis to mi nije palo na pamet...sutra odmah svjecica ide na provjeru boje. Taman moram da rijesim i onaj temperaturni senzor, nisam ga zavrtao sada jer smeta guma oko kapice.

View Postgoggyso, on 22 July 2014 - 00:52, said:

Dobro ti to ide, samo napred.
Hvala, trudicu se da ovo bude jos bolje! Do sledece sezone plan je da se predje na malossi sport 70cc i dell 19mm.
Hocu prvo dobro osnovu da uradim da posle kit legne samo tako i onda pucam na produzenje prenosa. :oregonian_winesmiley:

Ovih dana planiram uraditi pomjeranje paljenja za 3* u advance pa ce vjerovatno smjesa da dodje na svoje i mislim da nece biti potrebe da se ide na manju diznu. Ali provjera svjecice ce to pokazati svakako.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users