

Keeway Focus - Lauda tuned
#221
Posted 16 July 2014 - 11:26
#222
Posted 16 July 2014 - 11:46
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
#223
Posted 16 July 2014 - 13:04

Odlucim onda da pregledam saug, da izbacim tu mogucnost uzroka trokiranja i naidjem na problem...

Kao sto se vidi na slici, unutrasnji dio posle gumice je pun opiljaka od ove metalne caure oko iglice. Pretpostavljam da je ta caura presiroka za ulaz na karbu pa je zapinjao fino, vide se cak i risevi na cauri.
Uzeo sam stari saug i razmisljao da ga prepraim na rucni i ajd rekoh slucajno da ga prikljucim i testiram...kad ono radi jbt. Dzapa sam bacio pare prije 2 godine na ovaj i to po preporuci majstora al' sta je tu je...Uglavnom montiran je stari saug sada.
Skinuo sam i ocistio pilot diznu. Nisam nigdje nasao broj, tj. velicinu njenu...jedino sto pise na njoj je 225. Da li je to 22.5 ili 225 velicina?

Uslijedilo je testiranje svjecice...Ovo je sa 68 diznom igla na drugom zubu odozgo, pun gas na 600m:


Jbg, problem je sto je svjecica nova pa se tesko moze i ocijeniti boja kako treba. Mada meni je ovo djelovalo nekako siromasno pa sam stavio diznu 70. Odziv na gas (kad probije trokiranje) ostao je isti i puni sat fino. Nema nikakvih problema kada se vozi na punom ili polovini gasa.
Uglavnom, stavio sam diznu 70 i dobio sledecu boju koja je ista i na pola i na punom gasu.


Meni ovo djeluje kao solidna boja ali eto opet neka iskusniji procjene stanje.
Vidicu danas da odem kod nekoga da montiram one oprugice i centralnu. Sve se nesto nadam da kada pojacam start da ce trokiranje nestati ili ublaziti.
#224
Posted 16 July 2014 - 14:23
Svećica mi deluje ok s ove strane sa koje je poprimila boju...nova je pa joj treba još malko peglanja...
kako ti stoji kaiš u polutkama, jel napred na bolcni a nazad u vrhu?
pilotka je verovatno 22.5 broj...
#225
Posted 16 July 2014 - 15:04
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
#226
Posted 16 July 2014 - 18:00
#227
Posted 16 July 2014 - 18:24
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
#228
Posted 16 July 2014 - 21:42
#229
Posted 16 July 2014 - 21:48
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
#230
Posted 16 July 2014 - 21:50
#231
Posted 19 July 2014 - 20:03
Ostavio sam skuter kod majstora prije 2 dana da mi sredi kvacilo posto ja nemam pistolj da skinem i rekao sam mu da pogleda malo karb ako on ima zivaca da steluje. Stavljen je novi polini remen (800 x 16.6 x 30), polozaj je skoro pa idealan. Nisam htio nista da ga cackam i stavljam sajbnice dok ne legne kako treba. Trenutno su 4.7g rolnice u njemu mada bi mogle lakse (oko 4g) ali posto nemam nekog izbora odlucio sam da ostavim ove jer cu ionako kupovati multivar uskoro...
Juce sam proveo citav dan na telefonu sa majstorom, muke oko karba, predvece sam otisao kod njega da bi jos malo stelovali zajedno...Uglavnom najbolje se pokazala kombinacija sa 66 diznom i iglom na 2. zubu odozgo.
Sve preko 66 dizne trokira da se ne moze voziti, jbm li ga ne znam kako drugi deru 70ku diznu ali svaki karb je prica za sebe.
Testirao sam jutros i boju svjecice, po meni je super mozda cak i malo bogata ali bolje i to nego da je posno. Evo par slika:
Pola otklona gasa:


Pun otklon gasa:


Odlucim danas da odem da se provozam do Stefan P pa ako hoce da zariba ili da stane na putu ovo mu je bila prilika...Oko 30km u jednom pravcu se putovalo. Ja i drug zajedno na skuteru, opteretili ga maksimalno, bilo je par zahtjevnih uzbrdica...ukupna tezina na skuteru oko 190kg

Trudio sam se da ne forsiram puno skuter posto je temperatura oko 35 stepeni napolju i gledao sam da ga drzim tamo gdje ima najvise snage. Vecinu puta je proveo na pola gasa, osim uzbrdica gdje sam derao pun.

Prosjecna brzina oko 50 km/h, a max koju sam ulovio je oko 74 km/h (190kg tereta) sto je po meni sasvim ok. Kontam da se tu moze izvuci jedno 80 km/h maaax iz ovog prenosa i cilindra...
Sto se tice putovanja sutra za SM ja sam spreman (nadam se da nece nista da rikne usput), jedino sto Stefan P nema zeleni karton ali vidjecemo i to nekako da sredimo. Ako nista drugo jednu crvenu na granici pokusamo uvaliti i vozi misko!

Uskoro cu postaviti snimak ubrzanja, skuter sada odlicno vuce na startu (krece na oko 5500 obrtaja). Jedino lakse rolnice da se stave i ja presrecan sto se tice serijskog cilindra. Danas sam presao ukupno 110km bez ikakvih problema, Trek je vec poprimio zlatnu boju.
Stefan ga je provozao i kaze da ide odlicno!
P.S Imao sam prilike da provozam i njegov exactly i moram da priznam ono cupa odlicno.
#232
Posted 19 July 2014 - 21:58


#233
Posted 20 July 2014 - 20:40
U pitanju je ovaj CDI:

#234
Posted 20 July 2014 - 21:42
#235
Posted 20 July 2014 - 22:40
Uspio sam da se snadjem sa povezivanjem CDI-a (hvala Stefan P na pomoci). Upravo sam dosao sa voznje, osjeti se razlika u ubrzanju, jednostavno jace povuce. Postavicu semu povezivanja posle kad dodjem kuci.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
#236
Posted 21 July 2014 - 00:23
#237
Posted 21 July 2014 - 00:46
Mislim da imam negdje 64 diznu pa cu svakako pokusati i sa njom da vidim kakva je situacija...ali prvo da se naviknem malo na ovo.
Ne mogu opisati koliko je skuter promijenio karakateristke sada, nebo i zemlja kada se poredi sa trekom i bez. Bice uskoro snimak ubrzanja!
E da, ostao sam duzan sheme povezivanja CDI-a kod Focusa (a vjerovatno i drugih kineza koji imaju ovaj CDI sa 5 zica)
SKUTER - CDI:
Crno-bijela - Narandzasta
+
Crna - Crna
Plavo-bijela - Crveno-bijela
Crno-crvena - Crno-crvena
Zelena - Crno-bijela
Edited by Lauda, 21 July 2014 - 00:47.
#238
Posted 21 July 2014 - 22:10
#239
Posted 22 July 2014 - 00:52
#240
Posted 22 July 2014 - 02:00
Mario, on 21 July 2014 - 22:10, said:
goggyso, on 22 July 2014 - 00:52, said:
Hocu prvo dobro osnovu da uradim da posle kit legne samo tako i onda pucam na produzenje prenosa.

Ovih dana planiram uraditi pomjeranje paljenja za 3* u advance pa ce vjerovatno smjesa da dodje na svoje i mislim da nece biti potrebe da se ide na manju diznu. Ali provjera svjecice ce to pokazati svakako.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users