Keeway Focus - Lauda tuned
Mario
02 Aug 2014
Koliko i kako curi ? Kada je na bocnoj ?
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
Lauda
02 Aug 2014
Postavio sam snimak par postova iznad, uglavnom evo kako je izgledalo kada se to desilo
Mario
02 Aug 2014
aha ok , kaplje dok radi motor, dakle samo preliva, ... preostaje ti da proveriš da li taj igličasti ventil dobro ulazi u rupu i da li dobro zatvara, eventualno da podesiš nivo tog limića koji ga zatvara na malo agresivnije....
Lauda
08 Aug 2014
Radilo se danas opet oko skutera. Tokom ovih proteklih par dana primjetio sam da imam blago trokiranje na gasu i to pretezno prilikom kretanja sa 1/4 - 1/2 gasa (jbg, bogata igla). Isto tako otezano pali ujutru...upalim ga odradi par taktova na visim obrtajima i jednostavno se ugasi i onda moram par puta kurblati da bi upalio i onda radi ok...ovo se samo desava cim stoji duze. Saug sam testirao i radi ispravno.
I ono sto me najvise nervira je to sto mu obrtaji na leru jednostavno variraju u opsegu do cak 500 obrtaja. Pokusao sam da stimam ler gas ali bez neke vece srece.
Danas sam se pozabavio stelovanjem sarafica za ekstra vazduh buduci da sam pomjerao iglu kada sam pomjerao paljenje, a jedino ovo nisam provjeravao. Pratio sam upustvo iz teme o karburatorima i, kako god, sve sto vise odvrcem sarafic za vazduh ler se povecava tako da saraf premasi i vise od 4 - 5 krugova...
Nemoguce mi je za povjerovati da je pilot dizna toliko velika pa toliko trazi vazduha...o ovome sam davno pricao sa Pitom dok smo jednom prilikom pili kafu i on sam je rekao da je vjerovatno do pilotke s obzirom da je ostalo vise-manje ok nastelovano...
Na kraju sam ga ostavio na 2 otvorena kruga (bilo je na jedan i po krug prije) posto sve ispod toga pocinje da obara obrtaje, a sve iznad toga da dize...jbg nije dobro ali sta da radim. Pilotka je velicine 22.5 ako se ne varam.
Evo jedan snimak i tu se tacno vidi kako se gas ne vraca najbolje (sajla nije zategnuta pa da drzi ler, saraf za ler je na pola odvrnut).
Najbolje se vidi na 2:00 kako sam podigne obrtaje sa ~1400 obrtaja na 2100 obrtaja i onda ih spusti na 1500 - 1600 i tu drzi neko vrijeme sa blagim oscilacijama.
Ne znam vise sta da radim...s ovim muku mucim dosta vremena, jos od protekle 2 sezone. Pocinjem sve vise da sumnjam na usisne lamelice, mada opet ni ne znam koji su konkretno simptomi loseg usisa. Prekontrolisao sam i prirubnicu i nista nisam primjetio sto bi odalo utisak da vuce fals vazduh. Prije 10ak dana kada sam skidao variomat i zamajac gledao sam semering i ne slini nigdje...
Crijevo za vakum sto ide na prikljucak karburatora je malo labavo, tj. ima lufta dok se ne stavi selna pa sumnjam i na los vakum mozda, zato sam narucio nova crijeva sa RP-a.
Da ne bude da nista korisno nisam uradio danas...brusilicom sam odsjekao dio starog nosaca auspuha i montirao da drzi blatobran i sa druge strane i posle toga oprao skuter tako da se sija sada.
Edited by Lauda, 08 August 2014 - 21:35.
I ono sto me najvise nervira je to sto mu obrtaji na leru jednostavno variraju u opsegu do cak 500 obrtaja. Pokusao sam da stimam ler gas ali bez neke vece srece.
Danas sam se pozabavio stelovanjem sarafica za ekstra vazduh buduci da sam pomjerao iglu kada sam pomjerao paljenje, a jedino ovo nisam provjeravao. Pratio sam upustvo iz teme o karburatorima i, kako god, sve sto vise odvrcem sarafic za vazduh ler se povecava tako da saraf premasi i vise od 4 - 5 krugova...
Nemoguce mi je za povjerovati da je pilot dizna toliko velika pa toliko trazi vazduha...o ovome sam davno pricao sa Pitom dok smo jednom prilikom pili kafu i on sam je rekao da je vjerovatno do pilotke s obzirom da je ostalo vise-manje ok nastelovano...
Na kraju sam ga ostavio na 2 otvorena kruga (bilo je na jedan i po krug prije) posto sve ispod toga pocinje da obara obrtaje, a sve iznad toga da dize...jbg nije dobro ali sta da radim. Pilotka je velicine 22.5 ako se ne varam.
Evo jedan snimak i tu se tacno vidi kako se gas ne vraca najbolje (sajla nije zategnuta pa da drzi ler, saraf za ler je na pola odvrnut).
Najbolje se vidi na 2:00 kako sam podigne obrtaje sa ~1400 obrtaja na 2100 obrtaja i onda ih spusti na 1500 - 1600 i tu drzi neko vrijeme sa blagim oscilacijama.
Ne znam vise sta da radim...s ovim muku mucim dosta vremena, jos od protekle 2 sezone. Pocinjem sve vise da sumnjam na usisne lamelice, mada opet ni ne znam koji su konkretno simptomi loseg usisa. Prekontrolisao sam i prirubnicu i nista nisam primjetio sto bi odalo utisak da vuce fals vazduh. Prije 10ak dana kada sam skidao variomat i zamajac gledao sam semering i ne slini nigdje...
Crijevo za vakum sto ide na prikljucak karburatora je malo labavo, tj. ima lufta dok se ne stavi selna pa sumnjam i na los vakum mozda, zato sam narucio nova crijeva sa RP-a.
Da ne bude da nista korisno nisam uradio danas...brusilicom sam odsjekao dio starog nosaca auspuha i montirao da drzi blatobran i sa druge strane i posle toga oprao skuter tako da se sija sada.

Edited by Lauda, 08 August 2014 - 21:35.
RuCZ
08 Aug 2014
Super si odradio ovaj nosač. I ja treba nešto slično da odradim jer ovo što sad drži nije baš lepo na oko.
Lauda
09 Aug 2014
RuCZ, on 08 August 2014 - 21:49, said:
Super si odradio ovaj nosač. I ja treba nešto slično da odradim jer ovo što sad drži nije baš lepo na oko.

Nisam nista posebno uradio, samo sam potrosio malo vise vremena dok nisam uklopio nosac od Treka na blok i uzeo dio starog nosaca od fabrickog auspuha.
Sada je sve na svom mjestu kako treba.
Za one koji ne znaj, nosac od Treka se moze uklopiti savrseno na ovaj kineski blok ali treba jedno 4 platnice od 1mm da se podbace izmedju bloka i nosaca sa gornje i donje strane i da se gornja rupa poturpija za oko 1mm da moze saraf da legne.
RuCZ
10 Aug 2014
Ja nisam hteo da sečem sa serijskog auspuha, ali ću videti tako nešto da odradim

cvele
10 Aug 2014
Lauda
13 Aug 2014
Ove visoke temperature i nisu bas najbolje za skuter, tj. karburator...Velike probleme mi stvara glupi elektricni saug zbog koga moram skoro svaki dan da cackam oko karburatora ne bi li nasao zlatnu sredinu rada.
Problem je sto masina zapravo brzo postigne radnu temperaturu ali zato saugu treba duplo vise vremena da se zatvori i onda mi se skuter doslovno gusi u gorivu, a nemam saraf na saugu da stelujem izlaznost...
Drugi problem koji me i dalje prati je bogata igla pa sam vratio danas iglu na srednji zub i trokiranje je ublazeno (vidjecu kako ce se ponasati kada opet dodje hladnije vrijeme)...a kako god vidim moracu pokusati i sa 2 broja manjom diznom jer necu biti zadovoljan dok ne probam i to.
Evo boje svjecice na pola gasa nakon vracanja igle na sredu:

Ovo je boja na leru nakon nekih 5 min rada

Snimak nije najbolji, a zaboravio sam da slikam jos jednom...uglavnom boja je zadovoljavajuca po meni sto se tice lera i pola gasa.
Pun gas nisam stigao da testiram zbog guzve u saobracaju...ali cu svakako nabaviti diznu 64 pa da probam i sa njom.
Problem je sto masina zapravo brzo postigne radnu temperaturu ali zato saugu treba duplo vise vremena da se zatvori i onda mi se skuter doslovno gusi u gorivu, a nemam saraf na saugu da stelujem izlaznost...
Drugi problem koji me i dalje prati je bogata igla pa sam vratio danas iglu na srednji zub i trokiranje je ublazeno (vidjecu kako ce se ponasati kada opet dodje hladnije vrijeme)...a kako god vidim moracu pokusati i sa 2 broja manjom diznom jer necu biti zadovoljan dok ne probam i to.
Evo boje svjecice na pola gasa nakon vracanja igle na sredu:

Ovo je boja na leru nakon nekih 5 min rada

Snimak nije najbolji, a zaboravio sam da slikam jos jednom...uglavnom boja je zadovoljavajuca po meni sto se tice lera i pola gasa.
Pun gas nisam stigao da testiram zbog guzve u saobracaju...ali cu svakako nabaviti diznu 64 pa da probam i sa njom.
Mario
13 Aug 2014
El saug treba da ima kao navoj po celom plasticbom telu, te ako odvrces odnosno zavrces podesavas pocetni atadijum same igle, skini tu zastitnu plastiku i videcrs navoje... Dalje umeju to kinezi da ulepe oa prvo sa malenim odvrtacem polako pokopaj ispod vece plastike da lepako popusti na nakoliko mesta, plastika nece se ostetiti ako budes pazljiv...
Sinclair research 1981 ©
Sinclair research 1981 ©
bojan681
13 Aug 2014
Ja sam imao na saugu sraf za podesavanje pocetnog stadijuma i on se nalazio tacno u sredini na vrhu onog plasticnog poklopca sauga. Samo da bi dosao do njega prvo sam morao da skinem neku crnu sundjerastu zastitu sa plasticnog dela sauga.
cvele
13 Aug 2014
Toplo je i to sa troksanjem uz automatski saug je sasvim normalno... a moras da probas sa manjom diznom i iglom za jos zub dole...
Lauda
13 Aug 2014
Citav ovaj uzasno topao dan sam proveo oko skutera. Uzasno me nerviralo to trokiranje zbog sauga pa sam odlucio da testiram stari i ovaj sadasnji novi saug i izlaznost iglice na oba...Dakle oba sauga rade ali mi je trebalo dobra 2h cackanja da skontam da na novom saugu iglica ne zatvara do kraja dotok goriva pa sam konst. imao bogatiju smjesu. Uglavnom posle svega toga montiram stari saug i odem do grada na test voznju. Nastao je opsti ocaj...skuter jedva voziv. Intezivno gusenje pri kretanju, slab odziv na gas, krajnja jedno 10 kmh manja, itd. Dakle karburator treba kompletno novo stelovanje. Dosao kuci i odmah odlucim da za danas nastelujem sarafic za ekstra vazduh da ne gusi na kretanju, a opet cu sve kompletno sutra...nemam vise snage. Konacno sam dobio pravi odziv na leru kada stelujem sarafic...preko 2 kruga obara obrtaje, a najvece obrtaje ima na 1.5 kruga (fabricka postavka). Provozao sam malo skuter i znacajno bolje radi i sto je najbitnije trokiranja skoro da i nema.
Sada se ispostavilo da sam ja nakon kupovine Treka nastelovao karb sa dodatnim gorivon od sauga i vjerovatno je zato trazio manju diznu i dosta mi lomio zivce oko igle. Sada kako je doslo dosta toplije vrijeme to dodatno gorivo od sauga je uticalo na sve i imalo je viska goriva.
Od sada pred svako vece stelovanje ima da provjerim saug prvo...a ovaj elektronski saug je jedno veliko sr**e.
Sutra me ceka jos jedan dan stelovanja i nadam se da ce biti sve ok. Vjerovatno ce sada traziti i vecu diznu - 68
Edited by Lauda, 13 August 2014 - 20:47.
Sada se ispostavilo da sam ja nakon kupovine Treka nastelovao karb sa dodatnim gorivon od sauga i vjerovatno je zato trazio manju diznu i dosta mi lomio zivce oko igle. Sada kako je doslo dosta toplije vrijeme to dodatno gorivo od sauga je uticalo na sve i imalo je viska goriva.
Od sada pred svako vece stelovanje ima da provjerim saug prvo...a ovaj elektronski saug je jedno veliko sr**e.
Sutra me ceka jos jedan dan stelovanja i nadam se da ce biti sve ok. Vjerovatno ce sada traziti i vecu diznu - 68
Edited by Lauda, 13 August 2014 - 20:47.
plameni
13 Aug 2014
Sad shvatas sto mi na nasim turpijama koristimo rucni
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Lauda
13 Aug 2014
Koristio bih i ja rucni da ima za ove kopije mikunija da se nadje neki na sajlu...ionako cu sada da se spremam za nabavku dell-a 19mm, u ovo necu vise da ulazem

plameni
13 Aug 2014
Onda opusteno tu ide rucni hteo ti to ili ne
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Lauda
16 Aug 2014
Od kako je pala temperatura napolju skuter radi uzasno...prisustna su konstantna trokiranja, pa mozse se reci i sjeckanja na punom gasu. Zna se desiti kada zakocim i stanem naglo da se ugasi odmah (ler je nastelovan na oko 1900 obrtaja)...posle toga ga upalim iz prve normalno i drzi ler ok, krece ok.
Da li je moguce da je svjecica prehladna? Imam BR8ES trenutno.
Da li je moguce da je svjecica prehladna? Imam BR8ES trenutno.
Mario
16 Aug 2014
Nije do svecice daj mu jos goriva.. e jbt pa namesti da baca saug kao ranije ako nemas diznu jos ti treba da zalepis sad u sezoni...
Sinclair research 1981 ©
Sinclair research 1981 ©