Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#301 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 16 August 2014 - 21:00

Lauda kaze trokira i trazi mi manju diznu da mu posaljen a Mario kaze daj mu goriva..

#302 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 August 2014 - 21:06

Ja taman sredim saug da radi kako treba i temp. padne na 20 stepeni...uzecu od mixera manju diznu posto imam sve vece pa cu probati sve i vidjeti gdje se najbolje ponasa, tj. boju svjecice.
U ponedeljak idem za NS, pa cu kada se vratim uraditi kompletno novo stelovanje i nadam se zavrsiti sezonu kako treba - bez problema :D

#303 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 August 2014 - 01:52

Od kako je pala temperatura skuter radi uzasno

Dakle vise ima vazduha i treba mu jos goriva

Ili od kako sam namestio saug motor mi sere dakle manje goriva dolazi jer saug zatvara kako valja...

Pa ako fali goriva dodajte:-) a ako je mnogo umanjite .. morate proceniti jer trokira i dimi ili se muci kilavi gasi ....

Sinclair research 1981 ©

#304 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 August 2014 - 22:43

Danas sam posvetio malo vremena karburatoru i dobio neke zadovoljavajuce rezultate i dobru boju svjecice. Danas je bilo nekih 25 stepeni i prije stelovanja sam odvozio 2 - 3 kruga da testiram i vidim gdje su problemi, tj. na kojim otklonima gasa. Nakon sto sam odvozio testirao sam boju na punom gasu i na pola i bio sam zadovoljan. Nemam problema kada vozim recimo 2km na punom gasu ili pola gasa, ide odlicno. Ali bilo je problema recimo kada krecem pa zavrnem pun gas i u tom nekom periodu ubrzanja zna se desiti pojava trokiranja, posle nakon neke odredjene brzine i obrtaja sve ok. Uglavnom jedino sto sam prestelovao je bio sarafic za esktra vazduh i dobio ok rezultate. Svjecicu sam testirao i ok je boje...nisam imao baterije na tel da slikam...
Pitanje: Kada se steluje sarafic za ekstra vazduh da li je potrebno da masina bude dobro ugrijana ili ne? Ja sam neki dan stelovao sarafic na dobro zagrijanoj masini i plus jos na 35 stepeni napolju...pa je mozda to uzrokovalo ove sitne probleme sada kada je temp. napolju pala?

Uglavnom ima jos tih nekih sitnih problema koji mi vade zivce (tako da kazem) i koje planiram sigurno srediti u sto kracem roku...a ti problemi su:
- Odvrtanjem punog gasa na startu motor digne obrtaje na oko 8000 i zatim naglo spusti na 7000...Nadam se cu nabavkom multivara rijesiti ovu rupu u ubrzanju.
- Izlaznost remena isto nije najbolja...fali komotno 1cm do kraja.
- Pustanje punog gasa u toku voznje i zatim ponovno davanje punog gasa ne vraca motor u iste obrtaje, nego nesto nize. (Mozda se centralna opruga opustila malo pa ne vraca kako treba?)
- Zavrtanje punog gasa sa 1/4 gasa tokom voznje i zatim malo jace kocenje i pustanje gasa (posebno kada su vece guzve u gradu) i posle toga davanje opet punog gasa mi daje kao neko trokiranje koje traje mozda manje od sekundu. Valjda se nalije gorivom pa dok ne sagori to ne prokine.

To nisu neki veliki problemi, vise sitnice koje zapazim u voznji ali svakako kvare dobar utisak.
Preko zime svakako planiram skupiti pare za malossi sport 70, dell 19, malossi multivar i naravno linearnu polutku da mogu srediti to prije pocetka sledece sezone.

Sutra odlazim nazad u NS i ovo je vec skoro pa i kraj sezone za mene. U ovih zadnjih 30 dana, koliko sam proveo kuci, navozao sam se pravo i nisam imao vecih problema. Presao sam 1142km za 30 dana (od toga sam se vozao nekih 20ak dana zbog kise...), a ukupno ove godine (od marta mjeseca) nekih 1480km kako sam izracunao.
Imao sam i jedan duzi izlet sa Stefan P do Mixera u Bijeljinu gdje sam ukupno taj dan presao 197km bez problema.

Performanse ove sezone i prosle ne mogu da se porede. Prezadovoljan sam Trekom jer je skuter jednostavno "prodisao" kako treba. Nadam se da cu tako nastaviti i uroniti u base 70cc druzinu do sledece sezone :blink:

#305 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 August 2014 - 23:14

Vidi se da napredujes :blink: Karb se NIKAD ne steluje na hladno a svaki pad tem. preko 10* zahteva malo prestelovati ga...
Multivar,nova centralna i linearni torque ce ti resiti te probleme u prenosu...oscilacije obrtaja je sa ser. delovima normalna stvar...narocito kad se montira reza...

#306 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 18 August 2014 - 08:50

Izvadi tog mikunija i stavi TK,ubija te ona igla o kojoj smo pricali ranije..a taj pad obrtaja dirktno uzrokuje opruga kad se ugreje,ako ti te seriska ubacuj malosi belu i busi deklu zbog hladjenja.a to sto kais ne izlazi do kraja na variomatu je problem i kod orginalnog minarelija tako da bez promene variomata nema nekog resenja a ni krajnje brzine

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#307 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 August 2014 - 01:05

View PostPlamenni, on 18 August 2014 - 08:50, said:

Izvadi tog mikunija i stavi TK,ubija te ona igla o kojoj smo pricali ranije..a taj pad obrtaja dirktno uzrokuje opruga kad se ugreje,ako ti te seriska ubacuj malosi belu i busi deklu zbog hladjenja.a to sto kais ne izlazi do kraja na variomatu je problem i kod orginalnog minarelija tako da bez promene variomata nema nekog resenja a ni krajnje brzine

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Ma sta je tu je...da ne planiram preci na 70cc kupio bih sigurno taj TK ali ovako kupujem novi dell 19mm, jer sledecu sezonu planiram da zapocnem sa 70cc. :)
E tu deklu nisam busio i Stefan P me je kritikovao ostro zbog toga...to je pod obavezno da se uradi.
Ubacena je, kada sam stavljao Trek, polovna malossi bijela opruga od Mixereta. On rece da je presao sa njom 5000km pa je vjerovatno doslo do zamora materijala. Kako god uz multivar cu dobiti novu i problem rijesen.

#308 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 August 2014 - 19:33

Evo vec 7 dana kako sam se vratio u NS i moram priznati da mi nedostaje vozanje na skuteru, posebno sada kada je ovo lijepo vrijeme sa ugodnim temperaturama za masinu...

Listam vec par dana sajtove, pravim spisak dijelova i gledam u sta bi mogao uloziti za sledecu sezonu. Za sada je odlukla pala da uzmem:
- Malossi Sport 70cc cilindar [ http://www.racing-pl...-p-99817-1.html ]
- Dellorto 19mm Black Edition (Stage6) [ https://www.scooter-...-needle-W7.html ]
- Set iglica, pilotki i dizni za dell 19mm
- Svima dobro poznati Malossi Multivar [ http://www.racing-pl...-p-99737-1.html ]
- Naraku Racing V.2 bobina [ http://www.racing-pl...-p-72194-1.html ] ili Motoforce Racing [ https://www.scooter-...ins-90-cap.html ]...mislim da su iste??
- Morini linearne polutke 123mm (njih sam nasao vec i kupujem uskoro :) )
- Posle svega ovoga ako bude bilo para moze pasti i S6 MKII kvacilo + cnc zvono.
- Za sada ne planiram lezajeve i semeringe da mijenjam. Presao sam 6100km do sada ukupno, a za jedno 2 sezone cu gledati da uzmem HPC radilicu pa cu tada i nove lezajeve da uzmem jer sada bi mi to bio bas velik trosak. Nadam se da ce serijski lezaji i radilica izdrzati ovaj setup iznad...

Mislim da imam dobru osnovu na skuteru trenutno da krenem u ovakav set-up jer imam vec sledece na njemu:
- Tecnigas Trek
- Naraku Racing CDI (fiksni advance ugao paljenja)
- Pomjereno paljenje za 5* u advance
- Najtvrdje oprugice kvacila iz Motoforce seta
- Polini remen 800x16.6x30 (vjerovatno ce trebati veci za morini polutke)


Ali ono sto me najvise interesuje, i zbog cega svakodnevno listam net, je konverzija AC na LC hladjenje...debelo se dvoumim da li da se upustim u tako nesto.
Ono sto me interesuje, a nadam se da ce neko ko je vec to radio uspjeti reci da li to uopste vrijedi raditi na kinezu. Za dijelove bih se vec nekako snasao.
Nasao sam solidan minareli hladnjak (skinut sa Aprilije SR - slika: http://s28.postimg.o...0806_225036.jpg) i vjerujem da bi se mogao uglaviti u prostor iza tocka, jer gore kod farova nema bas puno mjesta, a nisam nesto strucan da obradjujem plastiku.
Pumpu bih mozda uzeo elektricnu ili neku sa aeroxa povoljnu mehanicku ako nadjem.

Pa eto molim vas i pomozite mi malo u odluci da li da se upustam u AC -> LC konverziju ili jednostavno da stavim AC i vozim pa nek' se grije koliko hoce. ;)
I naravno svaki prijedlog za navedene dijelove iznad je dobrodosao!

Edited by Lauda, 26 August 2014 - 19:38.


#309 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 26 August 2014 - 20:27

Bogami fin spisak dijelova :) Prelaskom na LC bi dobio bolje performanse...imaš par tema od Slobe,bojana..a evo i Siniša trenutno radi na tome...

#310 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 August 2014 - 00:01

Definitivnoje LC jaci i konstantniji po snazi...AC kad se ugreje ume da zakilavi malo ali ne previse...

Dobro razmisli gde bi sa hladnjakom jer ti je to prvo i osnovno...

#311 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 August 2014 - 00:11

LC me privlaci zbog bolje radne temperature, vece snage jer se manje snage gubi na pumpu nego na ventilator, i sto moze vise kilometara da se predje sa dobrom LC masinom bez brige za pregrijavanje...

Kad odem kuci premjericu na skuteru mjesto iza tocka i iznad farova da vidim koliko imam mjesta tacno i da li moze hladnjak uopste da stane.
Planirao sam da hladnjak ide iza tocka kao sto je recimo ovde uradjeno:


I naravno ako bih isao na LC nemam namjeru da mijenjam blok, e sad da li ce biti problema sa minareli vodenom pumpom ostaje da istrazim na netu :)

#312 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 August 2014 - 01:08

LC je uvek bolja opcija,tu nema rasprave...al stavi sve na "papir " i preracunaj + i - jednog i drugog...ima dosta zezanja, prerada,prepravki...ako je kratka voznja vise po gradu-AC je u prednosti...dobar alu kit i deri...

#313 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 August 2014 - 11:30

To mi je i Mixer savjetovao neki dan...da stavim sve na papir i vidim prednosti i mane. Izgleda da ce i biti tako, pa sta prevagne bice :D

Nego kad si vec spomenuo alu cilindar (s obzirom da je malossi sport gus), da li mozes da mi preporucis neke alu base cilindre? Nisam nesto posebno strucan pa i ne znam koji sve to alu cilindri postoje za base kategoriju, ako uopste i postoje (kako sam gledao na netu).
Razmisljao sam i o Stage6 Sport Pro MKII cilindru (koji je otprilike vrh base kategorije), medjutim kako god vidim on ipak za malo vece obrtaje, a meni treba nesto sto ide izmedju 10000 - 11000 i naravno nesto sto moze da potraje par sezona (mislim na trosenje karika i klipa) pod uslovom da ga dobro ustelujem :)

Proucio sam sve analize cilindara za base kategoriju sto ja Mario radio i nisam vidio ni jedan alu cilindar. Vidjao sam neke kineske alu cilindre ali to ne bih pakovao.

#314 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 August 2014 - 13:32

Airsal t6,s6 sport ili MF alu race....sve je tu oko 120-130e u Ac varijanti i izmedju 9.5-10-11k zavisno od auspuha...i jos uvek vozljivo
u gradskim uslovima...ja bi s6 mk II.... :D

#315 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 August 2014 - 14:53

Alu cilindri i nisu base cilindri, nemožeš ni očekivati da klip sa jednom karikom debljine 1mm radi kako valja na nižim obrtajima, eventualno one koje pakuju sa klipom sa dve karike.. itd...

u načelu običan sport pro je najmirniji, ovaj MK2 je već značajno prgaviji... Hebo MR replica je isto relativno miran u stock-u, a imaš i Airsal sport u ponudi

#316 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 September 2014 - 17:44

Da li kod Focusa ide bobina sa 2 pina ili 1? Nisam siguran posto imam onu drugu verziju CDI-a koja nije plug & play :D

#317 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 September 2014 - 18:04

U orginalu ide sa dva pina...al nije ni bitno jer masu mozes da joj das ili sa bloka ili sa CDI-a ako je onaj sa 6 pina...

#318 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 September 2014 - 18:11

Hvala Cvele :D

#319 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 September 2014 - 11:48

Konacno sam pronaso referencu koju sam koristio kao "krajnji cilj" kada sam radio osvjetljenje table, radilo se o ovome - CPI Oliver Sport 50:
Posted Image

To je bio ciljani rezultat osvjetljenja koji sam zelio da dobijem, a ovo su bili moji rezultati:
Posted Image

Posted Image

Ona prva slika gore je od CPI Oliver Sport 50 skutera, kako god pogledam na netu sve mi djeluje da si kinezi fabricki napravili onako plavo/crveno osvjetljenje na tabli...ili mozda u nekoj sport izvedbi skuter.
Uglavnom, jos cu morati da poradim kod sebe na ovom osvjetljenju preko zime. Kupicu i jedan EL panel (http://www.aliexpres...1852061471.html) pa da pokusam dobiti jednobojnu pozadinu kao sto je steeef uradio na njegovom dragsteru :)

Vidicu da tu ubacim i jedan grecov spoj sa kondenzatorom, da eliminisem ono pulsiranje dioda, a vjerovatno cu kao rezultat dobiti i jace svjetlo jer kada je tabla prikacena na akumulator neuporedivo jace sija.

Da ne bude da se samo turpija, mora se misliti i na styling hehe...uglavnom nece biti dosadno preko zime cackati oko ovoga.

Edited by Lauda, 09 September 2014 - 11:49.


#320 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 09 September 2014 - 17:47

Evo ja kako sam uradio istu tu tablu samo kod mene je bila 125ka pa je tabla bila do 140,plocu sa brojeve lepo izmatiraj sa 600 vodobrusni papir da bi dobio ramnomerno osvetlenje,ovde se nevide i strelice koje sam nahnadno ugradio od golfa 4ke crvene sto svete ali nemam od to slike.

Posted Image
Posted Image
Posted Image





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users